- doe maar niet -quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd trollen als Nederlandse clubs tegen franse spelen. Typisch een frog, dat wel.
quote:Gerets schat FC Twente hoger in dan PSV
Eric Gerets speelde met Olympique Marseille dit seizoen al twee keer tegen PSV. "Maar FC Twente schat ik op dit moment hoger in", laat de Belgische oefenmeester woensdag aan TC/Tubantia optekenen. "FC Twente staat immers hoger op de ranglijst. Nee, dat is niet het enige criterium, maar wel het belangrijkste lijkt me."
Gerets bekeek het treffen tussen FC Twente en Heracles Almelo. "En toen werd ik bevestigd in mijn gedachten. Ze hebben in elke linie goede voetballers. Ze kunnen de bal heel snel circuleren, brengen vanaf de zijkanten veel gevaar en hebben achter de spits met Kenneth Perez verdomd veel ervaring. We zijn dan ook gewaarschuwd. Wij zullen ons beste spel moeten spelen om verder te kunnen komen."
Op basis van de resultaten van de laatste weken, vier van de vijf competitieduels werden gewonnen, lijkt de ploeg van Gerets klaar voor de Europese krachtmeting. "We zijn goed, maar nog niet goed genoeg. Vier maanden geleden zou ik hebben gezegd dat we donderdagavond met minimaal 4-0 moeten winnen om een ronde verder te kunnen komen. Nu hebben we het vertrouwen dat 1-0 genoeg moet zijn."
"Het is belangrijk dat we thuis het publiek geven waar ze recht op hebben. Daar gaan we ons op concentreren. Bovendien willen we een goal maken en achterin de nul houden. Er zijn verder nog enkele twijfelgevallen, vanavond zal ik op het laatste moment beslissen welke speler er als laatste van de negentien afvalt. Ik verwacht geen defensief ingesteld FC Twente tegen ons, dat doen Nederlandse clubs eigenlijk nooit. Wij zullen ons van onze beste kant moeten laten zien", aldus de oud-coach van PSV.
quote:Velodrome niet vol
donderdag 19 februari 2009 | 12:02
MARSEILLE - Het Stade Velodrome is donderdagavond bij lange na niet uitverkocht voor de wedstrijd tussen Olympique Marseille en FC Twente. In Marseille worden niet meer dan 25.000 toeschouwers verwacht. Het Velodrome – het grootste clubstadion van Frankrijk – biedt plaats aan zestigduizend mensen.
Bron: TC Tubantia
half volquote:
Niet top 3 hebben ze nog nooit echt interessant gevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De aandacht van de NOS is trouwens echt nul komma nul zeg - zat dat in de deal met RTV Oost ofzo?
Dat is natuurlijk ook weer overdreven, het is niet meer dan logisch dat Ajax er op komt ipv Twente zonder daarmee iets te zeggen over het huidige Twente. Maar totaal geen interviews of voorbereidingen oid in de sportjournaals, dat is wel weer erg sneu.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet top 3 hebben ze nog nooit echt interessant gevonden.
Zolang een topclub nog in Europa zit ook logisch. NOS is een landelijke omroep, landelijk gezien zitten er meer mensen te wachten op Ajax dan FC Twente. Alleen trekt de NOS het wel altijd extreem richting de top 3 qua aandacht vind ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:06 schreef tukkeronline het volgende:
Volgens mij alleen voorronde CL en Twente-Schalke bij de NOS geweest dit seizoen. Dit wordt wedstrijd nummer 9 in Europa en ik zag ook in de gids van volgende week Ajax aangekondigd, dus 3 op 10 (correct me if i'm wrong) vind ik niet echt een hoge score. Maar lang leve de Vriendenkring en RTV Oost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |