Wat een onzinquote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef need2009 het volgende:
De strijd om de 2de plaats?
Licht er denk ik aan, hoe gemotiveerd AZ nog is. Denk persoonlijk dat AZ gemotiveerder is tegen ajax dan tegen Twente. En als Twente misschien wint volgende week en ajax verliest, geef ik Twente een grote kans.
Reken je maar niet rijk.quote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef Kopbal het volgende:
Denk dat Ajax er 'gewoon' mee aan de haal gaat. Die zijn nu toch wel wakker geschud neem ik aan...
Twente thuis is ook een makkie natuurlijk.
Waarom zou hij zich rijk rekenen dan? En het is Ajax in plaats van Ajaks.quote:Op maandag 20 april 2009 10:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Twente een makkieajaks wordt nog 4de.
Ik maakte een garpje, hihi.quote:Op maandag 20 april 2009 10:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Arrogante Ajacieden altijd hierquote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef Kopbal het volgende:
Denk dat Ajax er 'gewoon' mee aan de haal gaat. Die zijn nu toch wel wakker geschud neem ik aan...
Ja damn zegquote:
Ondanks je kleuterige verbastering van Ajax zou je nog eens gelijk kunnen krijgen ook.quote:Op maandag 20 april 2009 10:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef need2009 het volgende:
De strijd om de 2de plaats?
Licht er denk ik aan, hoe gemotiveerd AZ nog is. Denk persoonlijk dat AZ gemotiveerder is tegen ajax dan tegen Twente. En als Twente misschien wint volgende week en ajax verliest, geef ik Twente een grote kans.
whehequote:
Fail.quote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef Kopbal het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef Zwoerd het volgende:
Ik zie Ajax eigenlijk nog eerder punten verliezen bij Sparta dan bij de 2 thuiswedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |