abonnement Unibet Coolblue
pi_66169324
Ik ben nog even over de shopmanieren van onze mannen aan het lezen . Tvp dus, ff bijlezen.
pi_66169380
Automatic_: wraps ! Shoarma . Allemaal goed, lekkerrrr .
pi_66169481
Oh, openbaar vervoer klacht:

Komt er een bus aan om half 5. Een "geen dienst" maar hij stopt wel en laat ons erin. "Oh, een extra lijn 4" denken wij, dus wij proppen. Een tiental mensen passen er niet in. Vervolgens zet ie de bus uit. En weer aan. En weer uit. En de deuren blijven maar open en dicht gaan. Dus wij zaten al van, wtf?

Vervolgens komt de echte lijn 4 aanrijden, dus die 10tal mensen buiten lekker op hun gemakje in die bus maar wij konden er niet zo snel uit, dus die lijn 4 rijdt weg .

Hebben we godver n half uur stilgestaan en maar gewacht op de lijn 4 die daarna kwam (half uur later dus) want die bus van ons ging dus echt niet meer rijden . Allemaal piepjes en doen, pfft.

Openbaar vervoer .
pi_66169484
4 op een rij .
pi_66169967
Das mooi kut zusje
van die bus dan ....
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66170504
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
pi_66170585
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
moeilijk ...
hoeft natuurlijk niet
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_66170742
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
Klinkt bekend Paar jaar geleden ook gehad, alleen niet van P&O maar me teamleider en de regiomanager van Zuid-Nederland Kreeg een fikse waarschuwing en een aantekening wegens een collega op haar fouten wijze. op mijn subtiele manier that is
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66170870
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
Ik zou me zorgen maken, of het nodig is, is een tweede. (maar ik ben dan ook van nature een Stuiter-Stress-Stuiter-typetje)
pi_66170992
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
Ben je toevallig veel ziek geweest afgelopen jaar? Bij ons is het meer dan 3x per jaar ziek, krijg je ook een gesprek op kantoor.
Of je krijgt opslag
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66171190
Ik sla Carnaval ook over denk ik.
pi_66171273
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Ik sla Carnaval ook over denk ik.
.
pi_66171591
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
Denk niet dat je dan gelijk de zak krijgt. Zou wel heel lullig zijn, eerst zeggen dat je je niet direct zorgen hoeft te maken, en dan ontslag.
full stops and exclamation marks
pi_66171669
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef krioro het volgende:

[..]

Denk niet dat je dan gelijk de zak krijgt. Zou wel heel lullig zijn, eerst zeggen dat je je niet direct zorgen hoeft te maken, en dan ontslag.
Dus de keer erop wel of wat beweer je nou?

Mja ik weet het niet styliste, heb er totaal geen ervaring mee maar ik hoop dat het niets ernstigs is en dat je je idd niet zorgen moet maken.. . Wanneer heb je dat gesprek?
pi_66172115
hmm ben toevallig net 3 dagen ziek geweest maar kan me niet voorstellen dat dat het is.
Gesprek is morgen. Ik maak me ook zorgen eigenlijk maar ik kan me niet voorstellen wat er aan de hand is.
Als er wel iets aan de hand is is het wel heel triest dat mijn teamleider (in dat geval teamlijder) mij daar niet eerst even op wijst...

Maar goed als zou ik de zak krijgen, zit er toch niet zo lekker dus dat zal dan ook wel weer ergens goed voor zijn...
pi_66172147
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef krioro het volgende:

[..]

Denk niet dat je dan gelijk de zak krijgt. Zou wel heel lullig zijn, eerst zeggen dat je je niet direct zorgen hoeft te maken, en dan ontslag.
zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd..
pi_66172424
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:59 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Dus de keer erop wel of wat beweer je nou?
Het kan zijn dat het niet goed gaat en er wat te verbeteren punten worden besproken. En dan kan ontslag altijd nog volgen. Maar wat ik alleen maar wilde zeggen, is dat het raar zou zijn om tegen een werknemer/neemster te zeggen dat hij/zij zich niet direct zorgen hoeft te maken, om hem/haar vervolgens gelijk te ontslaan. Toch?
full stops and exclamation marks
pi_66172463
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef styliste het volgende:

[..]

zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd..
Oh, dat kan, maar dat vind ik persoonlijk een rare manier om met personeel om te gaan.
full stops and exclamation marks
pi_66172555
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef krioro het volgende:

[..]

Oh, dat kan, maar dat vind ik persoonlijk een rare manier om met personeel om te gaan.
ben ik absoluut met je eens. Ik zou dat zelf ook nooit zo doen maar het komt in heel veel bedrijven voor helaas... Wat ik heel raar zou vinden is dat als het niet goed gaat (ik werk er net 2 maanden) dat ik dat niet eerder heb gehoord en dat er dan meteen iemand van p&o bij moet zijn
pi_66174115
Join the club Laatste week waren vooral Zusje en ikzelf, zei de gek, degene die een topic doodmaakten
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66174325
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef styliste het volgende:

[..]

ben ik absoluut met je eens. Ik zou dat zelf ook nooit zo doen maar het komt in heel veel bedrijven voor helaas... Wat ik heel raar zou vinden is dat als het niet goed gaat (ik werk er net 2 maanden) dat ik dat niet eerder heb gehoord en dat er dan meteen iemand van p&o bij moet zijn
Wil ik net een reply typen, klik ik op invoeren

Is het niet gewoon een functioneringsgesprekje omdat je net begonnen bent?
pi_66174550
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Wil ik net een reply typen, klik ik op invoeren

Is het niet gewoon een functioneringsgesprekje omdat je net begonnen bent?
dat kan natuurlijk maar wat komt p&o dan doen? is zeg maar niet gebruikelijk... en waarom zegt teamleider dat ik met niet direct zorgen moet gaan maken. Da's zo'n uistpraak waar ik me gelijk zorgen van ga maken..

enniehoe... het zal wel. wat er ook uit komt tis altijd goed
pi_66174892
Dat is toch niet erg als het ff dood is. Ze gaan echt te snel tegenwoordig.
pi_66175039
* vamperotica is ook weer eens van de partij!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')