Daarom ben ik dus alleen in Tilburg te vinden voor de optocht en die is op Zondagquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Kindercarnaval is dan ook gelukkig maandags en de optocht zondags. Maar dat ter zijde kid!
Wij zijn zo snel...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:52 schreef styliste het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezs wat gaan jullie hard.. kwas jullie kwijt.. en dan te bedenken dat ik in de top 50 STA zit.
moeilijk ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
als je teamleider aangeeft dat er een "open gesprek" is met jou en iemand van p&o en je je niet "direct" zorgen moet gaan maken.... zou je dan de zak krijgen?
Ik zou me zorgen maken, of het nodig is, is een tweede. (maar ik ben dan ook van nature een Stuiter-Stress-Stuiter-typetje)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
Ben je toevallig veel ziek geweest afgelopen jaar? Bij ons is het meer dan 3x per jaar ziek, krijg je ook een gesprek op kantoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Ik sla Carnaval ook over denk ik.
Denk niet dat je dan gelijk de zak krijgt. Zou wel heel lullig zijn, eerst zeggen dat je je niet direct zorgen hoeft te maken, en dan ontslag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:31 schreef styliste het volgende:
Dus de keer erop wel of wat beweer je nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan gelijk de zak krijgt. Zou wel heel lullig zijn, eerst zeggen dat je je niet direct zorgen hoeft te maken, en dan ontslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |