omdat ie slecht gepresteerd heeft mag ik het geen held noemen? lekker kortzichtigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Laten we alsjeblieft niet de slechtst presterende trainer uit de historie van Feyenoord gaan idealiseren.
Wat is daar in godsnaam kortzichtig aan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
omdat ie slecht gepresteerd heeft mag ik het geen held noemen? lekker kortzichtig
Ja-ha. Ik zeg nergens dat hij een slechte trainer is, bovenstaand verhaaltje is al 1000x verteld door Jan en alleman, ik kan het wel dromen. Ik vind het alleen overdreven om hem te gaan idealiseren. Puntje bij paaltje is er namelijk geen trainer die het slechter heeft gedaan, dan kan je hem onmogelijk een held noemen. Tenzij je zo klef bent dat je ieder figuur die je een beetje sympathiek vindt meteen een held noemt en daarbij de werkelijkheid uit het oog verliest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef everlast08 het volgende:
[..]
Bij Heereveen en Heracles heeft hij het toch goed gedaan? Dat het bij Feyenoord niet liep ligt imo nog steeds grotendeels aan de spelersgroep (Hofland, Timmer, Lucius). Kan (bijna) iedereen gebeuren.
En kom nou niet aan met die shit dat Verbeek zo eigenwijs is. Er zijn zo veel eigenwijze trainers. Alsof het zin heeft om een onzekere persoonlijkheid met zwalkend beleid voor een groep te zetten.
Ik hoop gewoon dat hij het weer goed gaat doen in Almelo. Behalve als Heracles tegen ADO moet spelen natuurlijk
quote:De aanklager betaald voetbal wil Gertjan Verbeek voor drie wedstrijden (waarvan een voorwaardelijk) schorsen, maar daar is de coach van AZ het niet mee eens. Verbeek werd in het duel met Heracles Almelo naar de tribune gestuurd.
En het ging hierom:quote:Gertjan Verbeek is maandag niet akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB, die de trainer van AZ voor twee wedstrijden (drie duels, waarvan één voorwaardelijk) wilde schorsen. Verbeek moet nu bij de tuchtcommissie verschijnen. De zitting is op korte termijn.
Volgens de aanklager zou Verbeek zaterdag in de thuiswedstrijd van AZ tegen Heracles meerdere keren (zowel tijdens de wedstrijd als na afloop) in woord en gebaar duidelijk hebben gemaakt het niet eens te zijn met een beslissing van de arbitrage. Ook zou Verbeek tegen de vierde official zijn aangelopen of hem hebben geduwd.
De eerstkomende wedstrijd van AZ is in de Europa League tegen Udinese. Bij deze wedstrijd mag trainer Gertjan Verbeek wel op de bank zitten.
Hier het interview na de wedstrijd:quote:Verbeek: vierde man is een leugenaar
Gertjan Verbeek noemde de vierde official bij de wedstrijd AZ - Heracles Almelo (3-1) zaterdag een leugenaar. De trainer werd in de tweede helft naar de tribune gestuurd door scheidsrechter Ruud Bossen op aanraden van Jochem Kamphuis.
'Ik kan slecht tegen onrecht, zeker van mensen die objectief moeten zijn. Die man liegt gewoon', aldus Verbeek in de microfoon van Eredivisie Live. 'Daar ben ik heel verbolgen en teleurgesteld over. Dat terwijl ze zelf steeds spreken over goed gedrag.' Verbeek ging na de wedstrijd op het veld al verhaal halen bij de arbitrage. Na afloop hield hij het kort. 'De rest vertel ik wel voor de tuchtcommissie in Zeist.'
quote:Gertjan Verbeek moet zich vrijdag melden bij de tuchtcommissie van de KNVB in Zeist. De trainer van AZ mag vanaf 16.00 uur zijn gedrag tijdens de wedstrijd van zaterdag tegen Heracles Almelo verdedigen. De aanklager betaald voetbal wilde Verbeek voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk, schorsen. Hij ging daar niet mee akkoord.
AZ-trainer Gertjan Verbeek spreekt de vierde man aan tijdens de wedstrijd tegen Heracles en dat komt hem op een rode kaart te staan. AZ-trainer Gertjan Verbeek spreekt de vierde man aan tijdens de wedstrijd tegen Heracles en dat komt hem op een rode kaart te staan.
Jochem Kamphuis wordt als getuige opgeroepen. De vierde official claimde dat Verbeek hem had geduwd. De coach en zijn club zijn het daar niet mee eens.
Scheidsrechter Ruud Bossen stuurde Verbeek tijdens de tweede helft naar de tribune op aanraden van de vierde man. AZ won de wedstrijd met 3-1.
Plaat voor z'n kop.quote:Verbeek direct in beroep tegen schorsing drie duels
De tuchtcommissie van de KNVB heeft AZ-coach Gertjan Verbeek voor drie duels geschorst, waarvan eentje voorwaardelijk. Verbeek en AZ hadden tot en met 15 maart de tijd, maar de trainer gaf vrijwel direct aan in beroep te gaan tegen de uitspraak.
Verbeek krijgt de schorsing vanwege zijn gedrag in het thuisduel met Heracles Almelo (3-1). In dat duel werd hij naar de kant gestuurd door arbiter Ruud Bossen. Verbeek zou de vierde man in woord en gebaar herhaaldelijk negatief benaderd hebben en zou bovendien een 'beuk' uitgedeeld hebben.
Verbeek was na afloop van het duel met de Heraclieden witheet. Nog altijd ontkent hij stellig dat er sprake was van lichamelijk contact met Jochem Kamphuis.
Ook vrijdagmiddag om 16.00 uur, toen Verbeek voor de tuchtcommissie diende te verschijnen, bleef de AZ-coach bij die verklaring. De tuchtcommissie achtte evenwel bewezen dat er wel sprake was geweest van fysiek contact. Ook het zelf door AZ aangedragen beeldmateriaal mocht daarbij niet baten.
Gezien de eerder uitlatingen van Verbeek en het feit dat hij de kwestie als een principezaak ziet, was het al de verwachting dat de technisch eindverantwoordelijke van de Alkmaarders inderdaad in beroep zou gaan.
Nou, ik geef hem in dit geval wel gelijk hoor. Ik zou ook gek worden als ik gestraft zou worden voor iets wat ik niet heb gedaan.quote:
Wat een dwaas.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:24 schreef GGMM het volgende:
Na AZ - RKC:
http://eredivisielive.nl/(...)idheid-is-onzin.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |