Ik zou je geslacht in vrouw veranderen en dan is je nickquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Er is zeker geen manier om je nick te veranderen, deze is me een beetje te opvallend
Bring it on bitch!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik begin me weer wat mannelijker te voelen. Nu nog neigingen om andere mannen in elkaar te slaan en ik ben weer de oude.
Ja, dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn morgen en overmorgen jarig
En hij viert idd hun verjaardagen bij hem thuis ook nog (zaterdag) maar hoop dat ze op hun verjaardag zelf ook iets horen
Das bijzonderder, dan ben je ECHT jarig
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou je geslacht in vrouw veranderen en dan is je nick![]()
Mezelf om laten bouwen lijkt me ook wel een beetje over the topquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou je geslacht in vrouw veranderen en dan is je nick![]()
Face it, PM (hehequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Mezelf om laten bouwen lijkt me ook wel een beetje over the top
Je weet eigenlijk wel beter he.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we nog niet uit elkaar (nog net niet) rond deze tijd, dus ik mag nog hopen
Baaiquote:
Ja, dat denk ik dus, ik hoop adt hij me een keer in positieve zin verrastquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eensEn een kaartje is gewoon leuk.
Maar misschien denkt hij; Ach... ik zie ze zaterdag wel
[aangezien hij toch al zo laks is, of naja.. zo komt het over]
quote:
ehh...ehhh...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef MNR het volgende:
Face it, PM (hehe), je hebt gewoon een uitdagende naam voor deze reeks
Mja, dat zou wel een keer leuk zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus, ik hoop adt hij me een keer in positieve zin verrast
Haai Bengelquote:
Moagh.. ben teveel met school bezigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
Nog wat gebeurd hier trouwens stelletje slettenbakken?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh.. ben teveel met school bezigUh afstuderen.. stof.. theorie en dergelijke.
Ga wel wegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat mij dat wat interreseerd?
Ik bedoel sappige verhalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |