Ik zit onderuit gezakt op mn bankquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij ligt van geilheid al bjina onder je bureau of niet?
Als de hoop reeel is, niet, als gebleken is dat dit in het verleden meerdere niet is voorgekomen, welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het stom van me dat ik hoop dat mn ex belt of een kaartje stuurt voor de verjaardagen van de kindjes
(Bellen doet ie sowieso niet, mijn hoop is gevestigd op de brievenbus)
Nee hoor, vind ik niet stomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het stom van me dat ik hoop dat mn ex belt of een kaartje stuurt voor de verjaardagen van de kindjes
Nee, dat is niet stom, jij wilt gewoon het beste voor je kroost!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, met mn kutje alles goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niets spoiler... Hoest nu met je kutje?![]()
Wat een niveau weer.
Nick: probeerMEquote:
Marktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij haar klop ik aan![]()
Woon je trouwens echt bij de markt of bij autoweg gedeelte van AC?
Nice I like...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, met mn kutje alles goed.
Dank je voor het vragen, mocht er iets mis mee zijn, ben jij de eerste die het hoort
Pas maar op, straks krijg je nog een foa! Met je intiem zijn hierquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, met mn kutje alles goed.
Dank je voor het vragen, mocht er iets mis mee zijn, ben jij de eerste die het hoort
Vorig jaar waren we nog niet uit elkaar (nog net niet) rond deze tijd, dus ik mag nog hopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Als de hoop reeel is, niet, als gebleken is dat dit in het verleden meerdere niet is voorgekomen, wel
Eigenlijk weet je diep van binnen het antwoord al
Cool dan loop ik zo langs je als ik naar de albert gaquote:
Snap niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef JoeyT het volgende:
Nick: probeerME
Geslacht: Man
![]()
Kopen we dus niks voor.
Don't try. It's women taking over this topicquote:
Laat maarquote:
Ja ik begin me weer wat mannelijker te voelen. Nu nog neigingen om andere mannen in elkaar te slaan en ik ben weer de oudequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:13 schreef Thrar het volgende:
dit staat toch wel in schril contrast met je mood van gisteren joey haha
Dat is even spannend danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we nog niet uit elkaar (nog net niet) rond deze tijd, dus ik mag nog hopen
Dat hij je niet vitueel kan scorenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoeldmaar dat zal wel aan mij liggen
Er is zeker geen manier om je nick te veranderen, deze is me een beetje te opvallendquote:
Kloon!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Er is zeker geen manier om je nick te veranderen, deze is me een beetje te opvallend
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Cool dan loop ik zo langs je als ik naar de albert ga
Wel doen hequote:
Ze zijn morgen en overmorgen jarigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is even spannend dan
Misschien doet hij vandaag niets en wel als ze bij hem zijn... (als hij ze komt halen dan...)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internet Doesn't Make You Stupid, It Just Makes Your Stupidity More Accesable To Others
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |