quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
WHAHAHA! BROEKPALING LOOPT ROND MET EEN HANDTAS!!1!!!!EINZ!!!!!GAY!!1!
Ze zien er nogal hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
He wat vervelend
[ afbeelding ]
Ford GT en volgens mij op de achtergrond een Ford GT40
Lamborghini komt uit Italie, en italie is kutquote:
Hoe doede ge da?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef Biogarde het volgende:
Hoe lang kun je de bagger layout al kiezen voor mobiel?![]()
![]()
Zo is het op de iPwn nog leuker
Volvo's zijn zo standaard. Iedereen rijdt een volvo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zit behoorlijk vervelend, Je kijkt continu irritant boven het raam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou hoop ik niet voor je dat god meelurkt op fok.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!1!!111!1
MAAR IK KAN NU WEL NAAR GOD EN HEM UITSCHELDEN ALS IK HEM ZIE
PWN +12
Bij de koplampen nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze zien er nogal hetzelfde uit.
nee zotheid, schaam je..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zit behoorlijk vervelend, Je kijkt continu irritant boven het raam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals: "Ik ben een saaie burgerlul."quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volvo's zijn zo standaard. Iedereen rijdt een volvo tegenwoordig.
italiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lamborghini komt uit Italie, en italie is kut
In de opties! Algemeen -->> Kies een layout -->> Gebruik ook mobiel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe doede ge da?![]()
Heb je trouwens iMafia?
Wat een gebakkiequote:
Ik zat er nog aan te denken dat ding in m'n rugtas mee te nemen en thuis helemaal leeg te plukken.quote:
Je bent inderdaad om op te smullen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik ook.Dus dat past mooi.
Joaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik doe nog geen WO.Ga jij nou rechten doen?
Kijk, da's een autoquote:
Man die dingen zijn in een maand al kapot en nog maar een kwart van de prijs waard, van wat ze origineel waard warenquote:
Eten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stom kutland... Katholieken.. Loodgieters
... Berlusconi
... Metroseksuelen
[Insert de mening van Zotheid over een iPhone ongeveer van een maand terug]quote:
Was jij niet zo'n anti?quote:
Ik mis Rolando mên!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In de opties! Algemeen -->> Kies een layout -->> Gebruik ook mobiel.
Nee, geen games op Tiki Towers en The Creeps na
Ik vind een briefje met je pincode erop meer iets voor bejaarden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken dat ding in m'n rugtas mee te nemen en thuis helemaal leeg te plukken.
Want jeweets hoe vrouwen zijn, die hebben altijd de pincode op een los blaadje anders vergeten ze 'm Bwehehepnd.![]()
Maar toen schoot mij te binnen wat ik ervan zou vinden als iemand mijn spullen vind en het allemaal wegraust.![]()
![]()
![]()
Dus gaf ik het aan de fluitmeneer.![]()
Nou weet ik dat als ik mijn spullen kwijt raak de kans 0.1 is dat ik het terug krijg maargoed.
Ik begin een beetje volwassen te worden.![]()
Dat zeg ik.quote:
zonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stom kutland... Katholieken.. Loodgieters
... Berlusconi
... Metroseksuelen
Hij heeft me daarna niet meer in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[Insert de mening van Zotheid over een iPhone ongeveer van een maand terug]
Tering.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind een briefje met je pincode erop meer iets voor bejaarden.![]()
Klasgenoot van mij had haar tas een tijdje terug in de trein laten staan, dus zij ging naar zo'n loket en vroeg of ze de conducteur konden bellen. Nee dat kon niet, ze moest allemaal formulieren invullen enzo, echt omg.Lekker bureaucratisch weer. Uiteindelijk heeft ze 'm wel teruggekregen, na 3 werken.
!
Mijn oom had deze:quote:
Rolandoquote:
Pardon?quote:
Inderdaad. Ze spraken elkaar ook allemaal tegen daar, want zo'n ander NS-persoontje vroeg waarom ze niet naar de conducteur hadden gebeld, terwijl dat niet eens mocht van die anderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering.
Zo zie je dat die reclame over die paarse krokodil geen onzin is.
Zon hebben ze ook in New Mexico, die mooie dames praten italiaans, wat een lelijke kuttaal is.. De fiat is een veredelde Mini, rome is overrated en de maffia is kut.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
zonmooie dames
italiaans
pizza
fiat500
rome
maserati
maffia
Ja, lees net dat dat nav iets was. Stond me vaag iets van bijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben een van de grootste Applefans in de SC.
*Geeft z'n macbook nog een aai.
Echt niet dat ben ik alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben een van de grootste Applefans in de SC.
*Geeft z'n macbook nog een aai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |