MZ-data is een tool waarmee je je spelers kan showen, inclusief maxings. Maar ik begrijp dat je daar nu al achter bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
MZ-data, wat is dat? Laat maar.
En leuk dat ik er gelijk al bij sta
Houd je rekening met het feit dat je stadion volgens een bepaalde, vaste indeling gebouwd moet worden? 75%staan/23%zit/2%VIP is optimaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:50 schreef sezten het volgende:
Maak later ook wel zo'n MZ Data ding, want nu zijn mijn spelers natuurlijk nog standaard
17/02/2009 03:00: Expansion of Zalmplaat Stadion
Zalmplaat Stadion has been expanded with the following: 100 new stands. 4 new hotdog vendors.
Ik vind alleen VIP plaatsen iets te duur op dit moment.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Houd je rekening met het feit dat je stadion volgens een bepaalde, vaste indeling gebouwd moet worden? 75%staan/23%zit/2%VIP is optimaal.
Het rood staan werkt als volgt. Elke zaterdag gaan de weekly expenses eraf en krijg je sponsorgeld (in jouw geval 33k).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind alleen VIP plaatsen iets te duur op dit moment.
Dan sta ik toch zo in het rood over 1-2 weekjes.
Team assets: 83 560 EUR
Calculated weekly expenses: 53 632 EUR
Maxings is iets van het maximale wat een speler op één skill (tackelen, schieten etc.) kan hebben toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
En dat brengt mij op de volgende vraag: ben je bekend met het begrip maxings?
En verder gewoon even 3 weekjes wachten, als je op de markt komt begint het eigenlijk pas echt leuk te worden!
Klopt, dat kan gebeuren bij 4 balletjes en meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Maxings is iets van het maximale wat een speler op één skill (tackelen, schieten etc.) kan hebben toch?
Dat ie bij de 8 balletjes opeens niet meer verder omhoog gaat omdat hij maxed is?
Okay, merken we vanzelf wel na een paar weken danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, dat kan gebeuren bij 4 balletjes en meer.
Haha, okéquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je eigenlijk al jeugd aangevraagd? Ik wil daar eigenlijk ook nog een zooitje tips van op het forum gooien, maar ik wil nu eigenlijk naar bed, want morgen moet ik op 6 uur weer op![]()
Het komt er iig op neer dat je even moet wachten met jeugd tot speelronde 1 van het nieuwe seizoen. Waarom, vertel ik je morgen
Jeugd is altijd handig, een bron van inkomsten als ze senior worden. Het jeugdstelsel zit als volgt in elkaar. Je kan er maximaal 16 aanvragen. Het kost eenmalig 22k (uit mijn hoofd gezegd) om het op te starten, vervolgens betaal je 1600 euro per speler per week. Een jeugdspeler ontvangt geen salaris.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Haha, oké![]()
Ik heb nog niks met jeugd gedaan, want ik dacht dat het toch alleen maar geldverspilling zou zijn, zeker zo aan de start van mijn carrière.
Dat is heel simpel. Hoe agressiever je speelt, hoe meer stamina je nodig hebt om dat de hele wedstrijd vol te houden. Ik kom gewoon stamina tekort om met meer agressie te spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:47 schreef sjaakdesjaak het volgende:
vanwaar speel jij als agressie passief in je tactiek gebruikersnaam?
Op zich maakt het in divisie 6 nog niet uit, daar win je sowieso wel als je je vorm op peil hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef sjaakdesjaak het volgende:
ik speel nu normaal, maar volgens mij kan ik dan ook maar beter passief gaan spelen.
hehe idd en we gaan er lekker mee doorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
Goed bezig jongens! Geeft dat Hattrick maar op hun flikker! Topic 2 al! GO GO GO!
Once you go MZ, you never go back! (to HT)quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
Goed bezig jongens! Geeft dat Hattrick maar op hun flikker! Topic 2 al! GO GO GO!
Welke div speel jij overigens? neem aan dat je met dit soort cijfers wel hard 1e staat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef sjaakdesjaak het volgende:
[..]
hehe idd en we gaan er lekker mee door![]()
trouwens 15-0 gewonnen, dus gaat wel redelijk
de cijfers zeggen het al een beetje dat ik nog in de 6e divisie speel , maar wel een hele moelijke 6e hoor!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef boi_maverick het volgende:
[..]
Welke div speel jij overigens? neem aan dat je met dit soort cijfers wel hard 1e staat?
Nee, die eikel heeft natuurlijk niets meer van zich laten horen. Die speler speelt nu wel regelmatig, ik denk dat het slimmer is om hem te verkopen, maar ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel mee bezig ben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens S-Two, is er nog een oplossing gekomen voor die ene speler die je kocht? Die ene waarvan de manager zei dat ie unmaxed was terwijl dat niet zo was?
Nog steeds hetzelfde, ik laat hem op schieten staan tot ie maxed. Kan elk moment zijn 8e balletje halen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, die eikel heeft natuurlijk niets meer van zich laten horen. Die speler speelt nu wel regelmatig, ik denk dat het slimmer is om hem te verkopen, maar ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel mee bezig ben.
Jij die ene speler al verkocht trouwens? Zo nee, hoe ziet ie er nu uit?
Wat was de rest nog maar? (incl. maxings)quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, ik laat hem op schieten staan tot ie maxed. Kan elk moment zijn 8e balletje halen.
Hmmsz.. hij heeft wel weinig speed, stamina en nog minder ball controle. Op zich een leuke speler, maar op dit moment heb ik er weinig aan denk ik...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:
http://www.mz-data.com/s.php?id=61097
Jeugd-TK was schieten/tackelen/PI
Nu ik het toch over jeugd-TK's heb, is er iemand die daar wel eens gebruik van maakt?
Ik heb een keer een speler gehad die 2 jeugd-TK's heeft gehad. jeugd-TK 1 bestond uit tackelen/stamina/lange passen. Jeugd-TK 2 was tackelen/stamina/snelheid. Hij maxde op 6 snelheid/7stamina/7 tackelen, dus vrij slecht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:56 schreef boi_maverick het volgende:
nee okee, maar naar mijn idee geeft de jeugd TK aan wat aan zijn uitmuntende punten zijn... neem aan dat die niet zo snel maxen of zit ik daar fout?
Hier ook, nu doet hij het weer nietquote:Op zondag 22 februari 2009 15:25 schreef sjaakdesjaak het volgende:
bij mij ligt hij er nog steeds uit :S, ik kwam er net heel even op en toen ik de uitslag van de wedstrijd wou zien vloog de site er weer uit..
hehe ok netjes danquote:Op zondag 22 februari 2009 15:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Hier ook, nu doet hij het weer niet![]()
Nouja, over een uurtje nog maar een keer proberen.
Ik weet wel dat ik 2-1 heb gewonnen in de competitie
Je hebt anders net ook kontje gekregen knul.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:13 schreef boi_maverick het volgende:
nou irritatie... heb je gisteren wel redelijk afgedroogd
6-0 en 2-6 winnen... das toch wel erg dik... hoe komt t?
Ten tijde dat ik het originele bericht schreef nog niet... en ja Tommie heeft me goed alle hoeken van t veld laten zien jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je hebt anders net ook kontje gekregen knul.
Aangezien ik gisteren 2 x van Tommie gewonnen heb kan ik alleen maar concluderen dat ik dan wel heel goed moet zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef boi_maverick het volgende:
[..]
Ten tijde dat ik het originele bericht schreef nog niet... en ja Tommie heeft me goed alle hoeken van t veld laten zien ja
Heb de wedstrijd met 1 oog gevolgd en kwam er niet aan te pas
daarom ben ik ook hierquote:Op zondag 8 maart 2009 14:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ze moeten nu toeslaan, wij hebben even geen topic
Weg!quote:
Nee sorryquote:Op zondag 8 maart 2009 15:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Weg!Of je moet het ook echt gaan spelen nu je even geen topic hebt
Opbokken dan.quote:
ben al wegquote:
Gewoon proberen allebei. Ik ken alleen hattrick, dus ik kan geen mening vormen..quote:
Bij managerzone bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:27 schreef xminator het volgende:
Hoe ken ik een speler trainen dan?
Je hebt trainingskamp maar hoe kan je hem normaal laten trainen :S ?
Sportiefquote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Gewoon proberen allebei. Ik ken alleen hattrick, dus ik kan geen mening vormen..
Dank, heb het gevondenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Bij managerzone bedoel je?
Clubhuis -> Training -> Trainingsveld.
En dan de spelers slepen naar de skill waar je ze op wilt laten trainen
Een 19-jarige Braziliaan! We kunnen alleen z'n skills niet zien (je moet hem ff uploaden in iets als mz-data).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef sezten het volgende:
Hola!
Ik kan de transfermarkt eindelijk opEn ik heb gekocht.. *pauken roffel*
Klik
Ook 3 ongebruikte spelers van mijzelf voor een koopje er op gezet.
Ik heb hem nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een 19-jarige Braziliaan! We kunnen alleen z'n skills niet zien (je moet hem ff uploaden in iets als mz-data).
Ik ben trouwens uitgenodigd voor een vriendschappelijk toernooi, waarbij de organisator de credits voor alle teams heeft betaald. Wel relaxed!
Ik zit in een hele sterke divisie 4, dus ik denk dat ik het wel moet overleven ja. Een vriend van mij staat 2e in divisie 3, maar die versla ik met 4-0.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef boi_maverick het volgende:
ik sta nu weer net boven de streep op doelsaldo (tenminste, wanneer de resultaten van vandaag verwerkt worden)
Maar wel kut, maar ach... je zal PD toch moeten redden of niet irritatie?
ga overigens je Zone even lezen
Vroeger had je zo'n type speler voor rond de 2k kunnen halen denk ik inderdaad. Maar goed, hij is nog jong en als hij zich goed ontwikkeld (met name op stamina) verkoop je hem wel weer voor minstens evenveel hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:01 schreef sezten het volgende:
Ik heb hem op 5 weken trainingskamp gestuurd met het pakket ¨Middenvelder¨.
Ik heb hem trouwens voor 96.000 gekocht, best een kat in de zak dus als ik het zo hoor gebruikersnaam
Die had ik wel gewild voor 50kquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Anders bied ik even 50k op een speler met 6 snelheid/2 stamina/8 tackelen waarvan ik dacht dat ie 18 is maar 28 blijkt te zijn
Buiten die 6 snelheid en 8 tackelen was hij heel erg slecht. Op 28-jarige leeftijd is dat niks waard hoor. Op 18 had ie wel leuk geweest.quote:
Leuke speler wel, al moet er nog veel aan gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb iemand te koop:
Mathieu Rooy (86992341)
http://www.mz-data.com/s.php?id=61097
10k, deadline morgenavond
Stamina moet je niet onderschatten. Waarschijnlijk is de prijs bij jou zo laag geworden door de lage stamina. Bij veel managers valt zo'n speler ook buiten het zoekbereik, want het gros van de managers heeft niks aan spelers met 5 stamina. Als ik gewoon goed reclame maak denk ik dat ik best wel 400k eruit kan slepen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:10 schreef S-Two het volgende:
Hahaha, mijn verdediging is wel op orde, dus in het algemeen belang. Heb zelf niet zo lang geleden een speler met ongeveer dezelfde leeftijd gekocht met speed 7 (maxed), stamina 5 (nu gemaxed op 6), tackelen 8 (niet gemaxed) voor 200k, dus dan lijkt me 400k wel erg veel.
Je speelt in divisie 6?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:50 schreef xminator het volgende:
Gaat lekker bij me, nog niets verloren.
Heb net van de 2e gewonnen met 2 - 4 .
Stond 0 - 4 voor me later werd het 2 - 4
Dan begint het voor jou eigenlijk pas écht over een weekje als je transfers mag doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef xminator het volgende:
2 weken ongeveer.
7000 kan ook wel, verhoudingen zijn iig goedquote:Op zondag 22 maart 2009 17:49 schreef xminator het volgende:
Oh ik had de capaciteit naar 7000 gedaan met de verhoudingen:
Capacity: 7000
Sitting: 1610
Terraces: 5250
VIP: 140
Daarna nog een paar hotdog standjes gemaakt. ( Wel in één keer gedaan)
Dit wordt mijn uitbereiding.quote:Administratiekosten 1 10 900 EUR
Staanplaatsen 2 000 22 000 EUR
VIP-plaatsen 100 16 400 EUR
Hotdog stand 2 4 400 EUR
Souvenirwinkel 1 5 500 EUR
Totaal 59 200 EUR
Misschien maar is een Restaurant en Kroeg erbij.quote:Capaciteit: 7600
Zitplaatsen: 2000
Staanplaatsen: 5500
VIP-plaatsen: 100
Gebouwen: Restaurant (1)
Hotdog stand (12)
Snackbar (1)
Kroeg (1)
Souvenirwinkel (2)
Oh komt wel goed, publiekslievelingen, one-touch voetbal, goal op goal, daar komen de toeschouwers toch voor?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je hem al doorgevoord? Ik ben bang dat je stadion qua plaatsen te groot wordt als je dat allemaal nog bijbouwt.. 8k is voorlopig meer dan voldoende!
Voor zover ik weet is er geen verband tussen vermoeidheid en blessures. Maar je moet inderdaad wedstrijden laten spelen. Als ze vermoeid zijn het liefste 0 per week, maar als je ze in de competitie nodig hebt kunnen ze die 2 wel spelen (maar absoluut niet meer).quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef sezten het volgende:
3-1 gewonnen
Mijn spelers zijn vermoeid en ze gaan nu geblesseerd raken.
Wat moet ik doen? Minder uitdagingen?
Nee, als ze vermoeid zijn moet je ze niet laten spelen. Als je ze wel laat spelen gaat de vorm heel hard naar beneden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:45 schreef sezten het volgende:
Ik zou me eerst maar zorgen maken over handhaving![]()
Maar irritatie, als ik nu een week geen vriendschappelijke wedstrijden speel, zou de vorm toch achteruit gaan?
Al mijn spelers zijn vermoeid en willen rusten, dus ik kan niet even zomaar andere spelers opstellen
nr 1 rechtstreeks, nr 2 en 3 spelen playoffs tegen de nummer 8 en 9 van een divisie hogerquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:49 schreef xminator het volgende:
Pas de wedstrijd vanaf 08/03 speel ik. Daarna heb ik nog niet verloren.
Maar hoe zit dat in mekaar met promoveren?
Dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, als ze vermoeid zijn moet je ze niet laten spelen. Als je ze wel laat spelen gaat de vorm heel hard naar beneden.
Oh, sorryquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij kan toch niet degraderen uit divisie 6
....hier nog één! We hebben de champagne al koud gelegd, heb zelfs al even voorgeproefdquote:Zondag kampioen worden!
Heeft geen nut. De mensen komen altijd in (ongeveer) die verhoudingsregel naar het stadion, dus dan zouden er enorm veel VIP-plaatsen leeg staan. Als je niet volgens de verhoudingsregel bouwt gaat de efficientie van het stadion omlaag en kost het je alleen maar geld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef summerfc het volgende:
[..]
....hier nog één! We hebben de champagne al koud gelegd, heb zelfs al even voorgeproefd
Weet iemand trouwens of het zin heeft om 750 vipplaatsen te bouwen? Klopt niet echt met de verhoudingsregel, maar ik heb het nooit geprobeerd. Het zou veel geld op moeten brengen... Iemand ervaring?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. De mensen komen altijd in (ongeveer) die verhoudingsregel naar het stadion, dus dan zouden er enorm veel VIP-plaatsen leeg staan. Als je niet volgens de verhoudingsregel bouwt gaat de efficientie van het stadion omlaag en kost het je alleen maar geld.
Hij is nu ook binnen: http://www.mz-data.com/s.php?id=79833quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:02 schreef boi_maverick het volgende:
[..]
idd... het werkt allemaal verhoudingsgewijs... anders zou je ook 8000 VIP plaatsen kunnen bouwen en daar een shitload geld mee verdienen
Hopen dat die Litouwer van je een beetje snel traint... zou mooi zijn, heb je een goede verdediger aan... wat zijn ze stats precies? ik bedoel, naast die 3 speed, 1 st. en 10 tackelen?
Netjes!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:04 schreef S-Two het volgende:
Champione!
Dankjequote:Op maandag 6 april 2009 10:07 schreef boi_maverick het volgende:
je gaat nu 5e divisie spelen neem ik aan? dan zou ik zo langzamerhand mijn spelers maar gaan trainen op speed en stamina (5 van elk zou wel goed zijn voor divisie 5) de spelers die je gekocht hebt zijn denk ik wel versterkingen voor je... hopen dat die Ronny gast die je gekocht hebt voor 1000 niet gemaxed is op tackelen, dan heb je er een leuke aan... netjes bezig zou ik zo zeggen.
Hij kan een leuke som geld opleveren, waarmee ik mijn team op meerdere plaatsen kan versterken. Gerrie Lindenbergh is niet heel veel slechter, maar wel een aantal jaren jonger. Ik kan met het geld een leuke middenvelder kopen die die Harold kan vervangen en dan hou ik nog wat geld over voor misschien een verdediger die net zo goed is als die Belg. Ik kocht hem met 7sp/6st/8ta voor 2 ton en ook Paul Roordink (toen 4 stamina) kostte me 2 ton. Ik denk dat ik nu wel 4 tot 5 ton kan krijgen en als ik dan weer zo een gelukkige slag kan slaan als toen dan is mijn team een stuk beter af.quote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef boi_maverick het volgende:
ik zou ook gaan voor nummer 2... en ja, rueda komt uit eigen jeugd, net als menno de vries... ik heb tom schreuder gekocht 2 seizoenen terug toen had ie nog 7 balletjes op schieten, hij is nu bezig voor balletje negen
ik heb nu flavio arnedo achter de spitsen staan... eerst stond menno de vries daar. Echter is menno meer een echte spits en flavio meer een nummer 10 (het BC en passen/PI) doet het hem gewoon... heb de vries op traningskamp gestuurd voor BC, passen en PI. Als flavio wat meer stamina krijgt, dan blijft ie achter de spitsen, zo niet dan is het afwachten hoe menno terugkomt van TC.
Die Harold ziet er op eerste oogopslag wel leuk uit maar hij heeft zijn maxings niet mee, zo heb ik zelf Marick Bergmeester (ook uit eigen jeugd) maar die is ook gemaxed op BC5. net niet goed genoeg uiteindelijk voor een basisplek. Ben aan het kijken of ik er nu een verdediger van maken kan.
En ja, zal me spelers maar eens even snel op BC gaan trainen, helpt wel een hoop...
Waarom doe je die belg eigenlijk wel, hij is op zich wel een held... dat ie in je 3 buitenlandersquotum snijdt is niet zo erg aangezien het toch wel een toevoeging is voor je team... of zit ik mis?
Ik heb veel trainers die over het algemeen slecht zijn, maar bij 1 skill 6 of 7 hebben. Zijn goedkoop en op die ene skill voorlopig goed genoeg. Ik heb dan ook op elke skill een trainer staan, zowel bij de jeugd als bij de senioren.quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef boi_maverick het volgende:
hoe doen jullie het oveirgens met trainers... ik heb al een goede staff met een aantal mooie skills... hoe maken jullie er gebruik van?
Anton Zegeling en Erben Stigt weg=>al 24 jaar en zo weinig snelheid is gewoon kansloos.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef sezten het volgende:
http://mzplayer.se/?id=0409090604
Tips? Zou ik spelers kunnen wegdoen?
Erben Stigt is mijn vaste spits, heeft er ~40 gemaakt dit seizoen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Anton Zegeling en Erben Stigt weg=>al 24 jaar en zo weinig snelheid is gewoon kansloos.
Gilbert Bodde weg=>0 schieten EN 0 tackelen, dus eigenlijk heeft hij geen positie
Dan kan je overwegen die te houden, maar je moet hem wel proberen op korte termijn te vervangen hoor. Snelheid is 1 van de belangrijkste skills.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Erben Stigt is mijn vaste spits, heeft er ~40 gemaakt dit seizoen.![]()
Andere kan ik het alleen maar mee eens zijn.
je kan sowieso maar 1 per 24 uur ontslaan. Ik zou ze er voor 101 opzetten, als ze dan niet verkocht raken-->ontslaanquote:Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef sezten het volgende:
Bodde is weg![]()
Kan ik Erben nog verkopen? Of allemaal maar gewoon ontslaan..
Je hebt ze allemaal verborgen, nu kunnen wij ze niet zienquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:42 schreef S-Two het volgende:
Laat ik mijn team ook eens posten: http://www.mz-data.com/t.php?id=4287 , is dit goed genoeg voor de vierde divisie? Of heb ik nog versterkingen nodig?
Ik heb ook nog een vraagje, wat denken jullie dat ik met Huib Hoogland moet doen (hoe ik hem moet trainen)? Volgens mij is hij nog nergens gemaxed op. Ik train hem nu naar zijn vierde bal op ball control, en daarna denk ik speed/stamina.
edit: En oja, mijn jeugd is zoooooo slecht![]()
Lolquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal verborgen, nu kunnen wij ze niet zien
Daar zijn de mening flink over verdeeld. Sommigen zeggen dat je het best in het eerste jaar een jeugdkamp kan gebruiken en vervolgens op "gewone" trainingskampen sturen die enigzins overeenkomen met het jeugdkamp, anderen vinden elk jaar jeugdkamp en weer anderen gebruiken hun eigen inschatting.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef sezten het volgende:
Ohja, Irritatie.
Hoe kan ik het best omgaan met jeugdspelers?
Eerst op Jeugdpakket sturen? en dan trainen waar ze de meeste balletjes voor kunnen krijgen?
Mijn keeper is dan ook het zwakke puntquote:Op zondag 12 april 2009 15:09 schreef boi_maverick het volgende:
en dan alsnog 2 doelpunten tegen krijgenfoei
Bovenaan staan is anders ook niet misquote:Op maandag 13 april 2009 16:01 schreef boi_maverick het volgende:
nice! en 4-4 gespeeld tegen palastine in de viva las homies league... dat is geen minne tegenstander hoor
Die Wesley de Vleesschauwere?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef Amadeo het volgende:
Na enkele maanden geen MZ te hebben gespeeld weer terug begonnen. In de tussentijd helaas gezakt naar de 3e divisie, maar wel een mooi budget van 8m om terug een team op been te krijgen.
Van die 8 blijft er momenteel nog 4,7 over, maar m'n team is nog niet af:
Heeft iemand misschien nog een goede div.2/3-waardige mid-wing of diepe spits die hij/zij kwijt wilt?
Jeugdige talentjes mogen ook altijd gemeld worden
EDIT: Hihi, ik zie net dat ik vandaag nog een speler van Irritatie100 heb gekocht
Hij heeft 6 stamina, 4 passen, 2 intelligentie en 2 lange passen, dus ik begrijp niks van dit antwoord... Ik heb hem nog een bericht gestuurd maar vooralsnog geen antwoord. Nu mijn vraag: zouden jullie deze speler nog wel kopen?quote:Hi...
Eyelens´s an exelent and young player!
Max:
Stamina (Resistencia) 7
Inteligence (Inteligencia) 5
Pasing (Pases) 6
Large Pasing (Pases largos) 6
Bye.
Illuminating Jedi Girls (124282)quote:Op donderdag 16 april 2009 09:13 schreef boi_maverick het volgende:
welk team heb je?
Die inderdaad :pquote:Op donderdag 16 april 2009 09:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Wesley de Vleesschauwere?
Bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Stamina is ook nog unmaxed, die andere 2 wel maxed inderdaad.
Ik heb deze speler toch maar binnen gehaald, met 250k niet duur. Dat haal ik er sowieso wel weer uit denk ik. Klein gokje, maar ik hoop dat ie het waard wordt!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Even jullie hulp nodig: ik heb mijn oog laten vallen op een leuke middenvelder, mits unmaxed op tackelen en passen. Hij is ook niet heel erg duur. Nou heb ik de maxings gevraagd, maar de eigenaar geeft een heel erg wazig antwoord:
[..]
Hij heeft 6 stamina, 4 passen, 2 intelligentie en 2 lange passen, dus ik begrijp niks van dit antwoord... Ik heb hem nog een bericht gestuurd maar vooralsnog geen antwoord. Nu mijn vraag: zouden jullie deze speler nog wel kopen?
Verder: 9snelheid/7bc/5tackelen, Nederlander, 22 jaar.
Geen idee sorry, pm remlof met de vraagquote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, het volgende topic zit er weer aan te komen. Ik heb de OP op m'n computer staan, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat in de wiki kan zetten![]()
Iemand die me daarbij kan helpen?
Kijk ook even naar mijn spelers wil je:quote:Op woensdag 29 april 2009 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Nieuwe aankoop:
http://www.mz-data.com/s.php?id=78657
Dit seizoen op een snelheid/stamina/bc kamp en het wordt een echte bikkel imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |