MZ-data is een tool waarmee je je spelers kan showen, inclusief maxings. Maar ik begrijp dat je daar nu al achter bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:39 schreef sezten het volgende:
MZ-data, wat is dat? Laat maar.
En leuk dat ik er gelijk al bij sta
Houd je rekening met het feit dat je stadion volgens een bepaalde, vaste indeling gebouwd moet worden? 75%staan/23%zit/2%VIP is optimaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:50 schreef sezten het volgende:
Maak later ook wel zo'n MZ Data ding, want nu zijn mijn spelers natuurlijk nog standaard
17/02/2009 03:00: Expansion of Zalmplaat Stadion
Zalmplaat Stadion has been expanded with the following: 100 new stands. 4 new hotdog vendors.
Ik vind alleen VIP plaatsen iets te duur op dit moment.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Houd je rekening met het feit dat je stadion volgens een bepaalde, vaste indeling gebouwd moet worden? 75%staan/23%zit/2%VIP is optimaal.
Het rood staan werkt als volgt. Elke zaterdag gaan de weekly expenses eraf en krijg je sponsorgeld (in jouw geval 33k).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind alleen VIP plaatsen iets te duur op dit moment.
Dan sta ik toch zo in het rood over 1-2 weekjes.
Team assets: 83 560 EUR
Calculated weekly expenses: 53 632 EUR
Maxings is iets van het maximale wat een speler op één skill (tackelen, schieten etc.) kan hebben toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
En dat brengt mij op de volgende vraag: ben je bekend met het begrip maxings?
En verder gewoon even 3 weekjes wachten, als je op de markt komt begint het eigenlijk pas echt leuk te worden!
Klopt, dat kan gebeuren bij 4 balletjes en meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Maxings is iets van het maximale wat een speler op één skill (tackelen, schieten etc.) kan hebben toch?
Dat ie bij de 8 balletjes opeens niet meer verder omhoog gaat omdat hij maxed is?
Okay, merken we vanzelf wel na een paar weken danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, dat kan gebeuren bij 4 balletjes en meer.
Haha, okéquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je eigenlijk al jeugd aangevraagd? Ik wil daar eigenlijk ook nog een zooitje tips van op het forum gooien, maar ik wil nu eigenlijk naar bed, want morgen moet ik op 6 uur weer op![]()
Het komt er iig op neer dat je even moet wachten met jeugd tot speelronde 1 van het nieuwe seizoen. Waarom, vertel ik je morgen
Jeugd is altijd handig, een bron van inkomsten als ze senior worden. Het jeugdstelsel zit als volgt in elkaar. Je kan er maximaal 16 aanvragen. Het kost eenmalig 22k (uit mijn hoofd gezegd) om het op te starten, vervolgens betaal je 1600 euro per speler per week. Een jeugdspeler ontvangt geen salaris.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Haha, oké![]()
Ik heb nog niks met jeugd gedaan, want ik dacht dat het toch alleen maar geldverspilling zou zijn, zeker zo aan de start van mijn carrière.
Dat is heel simpel. Hoe agressiever je speelt, hoe meer stamina je nodig hebt om dat de hele wedstrijd vol te houden. Ik kom gewoon stamina tekort om met meer agressie te spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:47 schreef sjaakdesjaak het volgende:
vanwaar speel jij als agressie passief in je tactiek gebruikersnaam?
Op zich maakt het in divisie 6 nog niet uit, daar win je sowieso wel als je je vorm op peil hebtquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:16 schreef sjaakdesjaak het volgende:
ik speel nu normaal, maar volgens mij kan ik dan ook maar beter passief gaan spelen.
hehe idd en we gaan er lekker mee doorquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
Goed bezig jongens! Geeft dat Hattrick maar op hun flikker! Topic 2 al! GO GO GO!
Once you go MZ, you never go back! (to HT)quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Lyzio het volgende:
Goed bezig jongens! Geeft dat Hattrick maar op hun flikker! Topic 2 al! GO GO GO!
Welke div speel jij overigens? neem aan dat je met dit soort cijfers wel hard 1e staat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef sjaakdesjaak het volgende:
[..]
hehe idd en we gaan er lekker mee door![]()
trouwens 15-0 gewonnen, dus gaat wel redelijk
de cijfers zeggen het al een beetje dat ik nog in de 6e divisie speel , maar wel een hele moelijke 6e hoor!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:58 schreef boi_maverick het volgende:
[..]
Welke div speel jij overigens? neem aan dat je met dit soort cijfers wel hard 1e staat?
Nee, die eikel heeft natuurlijk niets meer van zich laten horen. Die speler speelt nu wel regelmatig, ik denk dat het slimmer is om hem te verkopen, maar ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd niet echt veel mee bezig ben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens S-Two, is er nog een oplossing gekomen voor die ene speler die je kocht? Die ene waarvan de manager zei dat ie unmaxed was terwijl dat niet zo was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |