abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:33:31 #126
238273 SE.Fireworks
Veilig en betrouwbaar
pi_66170578
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als ie zegt dat die rechtse lamtokkies hun uitkering kwijt raken dan heeft ie morgen geen zetel meer over.
Geloof je dat echt?

De PvdA en SP trekken meer stemmen uit de onderste lagen van de samenleving.
The most banging fireworks.
pi_66172150
Goed idee. even geen leuke dingen voor linkse mensen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66172316
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Hou toch gewoon je klep als je niks zinnigs te melden hebt.
Boe...hoe..
Lekker inhoudelijk weer, maar ja zo kennen we jou al jaren.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_66172666
De PVV rules, wat al die andere flutpartijen willen interesseert alleen oude fossielen.

Helaas ben ik het niet helemaal eens met Wilders. Op ontwikkelingshulp moet zeker niet gekort worden, als wij hier over 30 jaar de grafhonger lijden dan waarderen we het ook als men in andere landen de moeite neemt om een zak aardappelen op te sturen. Dat al die linkse clubjes subsidiesponzen zijn en 99% van het geld verkeerd terecht komt dat is het gelijk van Wilders. De overheid zou veel meer moeten doen met studentenuitwisseling en microkrediet en het helpen van landbouwers door landbouwsubsidies slim af te schaffen waar mogelijk op europees niveau. Met dat laatste begeef ik me op glad links ijs

Offtopic: mooi hé dat youtube of je er nu een filmpje opzet in een rijke wijk in Californië of in je rieten dak huisje in Congo, dat maakt allemaal niks uit!

[ Bericht 15% gewijzigd door buachaille op 17-02-2009 20:32:26 ]
pi_66174403
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef huhggh het volgende:

Want hoe kun je je beter als samaritaan verkopen, dan via andermans geld.
Alsof 'linkse mensen' geen belasting betalen.
pi_66175701
Ontwikkelingshulp is toch een verplichting uit de EU
X aantal procent van het landelijk BNP.

En dan de PO, dat is makkelijk scoren door het links tenoemen.
Hij vergeet dat alle partijen bv bij Nova en Buitenhof worden uitgenodigd, dat Wilders nooit op deze uitnodigingen ingaat, maakt het nog geen links omroepbestel.

Nova, Buitenhof, één vandaag en Rondom tien, hij wordt constant uitgenodigd, maar hij weigerd.
Dan heeft hij ook geen recht van spreken vind ik.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_66175810
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alsof 'linkse mensen' geen belasting betalen.
Maar ze kosten meer belasting dan dat ze opleveren
pi_66175911
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef SE.Fireworks het volgende:

[..]

Geloof je dat echt?

De PvdA en SP trekken meer stemmen uit de onderste lagen van de samenleving.
Niet echt, de SP wel, die zit ruwweg in hetzelfde gebied als de PVV maar de PvdA zit toch wel een stukje hoger in de salarisboom.
pi_66175971
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Mr_Memory het volgende:
Ontwikkelingshulp is toch een verplichting uit de EU
X aantal procent van het landelijk BNP.

En dan de PO, dat is makkelijk scoren door het links tenoemen.
Hij vergeet dat alle partijen bv bij Nova en Buitenhof worden uitgenodigd, dat Wilders nooit op deze uitnodigingen ingaat, maakt het nog geen links omroepbestel.

Nova, Buitenhof, één vandaag en Rondom tien, hij wordt constant uitgenodigd, maar hij weigerd.
Dan heeft hij ook geen recht van spreken vind ik.
En laten we de onterechte aantijgingen van Nova tegen de Nederlandse Moslim omroep niet vergeten.
pi_66176060
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef Wheelgunner het volgende:

In tegenstelling tot geld blijven pompen in junks, criminelen en falende staten.
Er zijn in Nederland een paar duizend junks die veelal buiten het systeem zitten omdat ze geen vaste woon of verblijfplaats hebben en krijgen dus geen uitkeringen etc. Oh, ze zorgen wel voor overlast maar om nou te zeggen dat ze zoveel geld kosten, nah.

De VS is nog veel meer geld kwijt aan criminelen, ik snap even niet wat jij hiermee wilt zeggen, opsluiten kost namelijk meer als rehabiliteren.

falende staten, tja, welke zijn dat dan, noem ze even en vertel er dan ook even bij hoeveel geld ze krijgen en hoeveel van dat geld direct naar het Nederlandse bedrijfsleven vloeit.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:51:12 #136
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_66176232
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Boten, je weet wel, die varende dingen
Als jij bv een sleepboot bedrijf hebt betaal je maar 2% belasting.
Wij betalen over een fiks deel 52%, hun nooit hoger dan 2% ongeacht de inkomsten van het bedrijf.
Oh luitjes met boten
pi_66176542
Soms doen ze zichzelf de das om ..geld uitgeven is ook een kunst blijkbaar

http://www.volkskrant.nl/(...)e_waren_te_ambitieus

Opgeheven zonder dat Wilders er aan te pas kwam, zo kan het ook
pi_66176760
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef qonmann het volgende:
Soms doen ze zichzelf de das om ..geld uitgeven is ook een kunst blijkbaar

http://www.volkskrant.nl/(...)e_waren_te_ambitieus

Opgeheven zonder dat Wilders er aan te pas kwam, zo kan het ook
We waren te ambitieus zegt ze dan....

Ja zo kan je het ook recht lullen.
pi_66176978
NWS>POL
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:09:17 #140
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66177080
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wel geld blijven pompen in kansloze projecten in Afrika, maar ondertussen alle lagen van de Nederlandse bevolking pakken die afhankelijk zijn van of huursubsidie of HRA? Lijkt me een goed idee .
Als je huis overstroomt, maak je je dan eerst druk om de druppelende kraan of om de doorgebroken dijk?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:32:18 #141
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_66178226
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Maar ze kosten meer belasting dan dat ze opleveren
De kosten van de overheid zijn inderdaad tot op de burger en zelfs zijn tot op of haar politieke voorkeur terug te herleiden!

Ik vul op mijn belastingaangifte ook altijd in of ik links of rechts ben.

Alle linkse mensen kosten 5000000 en brengen maar 4000000 op. Rechtse mensen kosten 5000000 maar brengen 7000000 op!

Gelukkig maar dat linkse mensen geen gebruik maken van rechtse voorzieningen en rechtse mensen geen gebruik maken van linkse voorzieningen!

Wel irritant dat ik steeds een formuliertje moet invullen wanneer ik gebruik maak van het licht van de lantaarnpaal op straat. En vooral bij het televisie kijken is het irritant, ik ben eerst een half uur bezig met het invullen van zo'n formulier, elke keer wanneer ik zap, alvorens ik kan kijken

Ook erg handig dat in de begroting duidelijk staat gedefinieerd wanneer een voorziening als links geclassificeerd wordt en wanneer als rechts!

Krekker is de bom!
pi_66179035
quote:
bijdragen aan ontwikkelingssamenwerking
Eens.
quote:
de publieke omroep
Eens.
quote:
Afghanistan
Oneens.
quote:
"klimaatswaanzin".
Wat, specificeer? Hoe bedoel je? Hm? Huh? Moeten we niets doen tegen klimaatverandering? Geen verder onderzoek er meer naar? Zo onduidelijk als demagogisch.
pi_66179705
Gratis kinderopvang verminderen of stoppen.
Mijn zus werkt in de kinderopvang en staat onder zware werkdruk en vind het belachelijk dat papa en mama beide werkend met een grote villa en 3 auto's voor de deur hun kinderen bijna gratis kunnen droppen.
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_66179905
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Johnny-V het volgende:
Linkse hobby's ...Je moet het Wilders meegeven, hij weet altijd zijn punten weer in bewoordingen te krijgen die voor aandacht zorgen.
Maar hij,Wilders heeft wel gelijk,alweer!!
En als Wilders de zaak goed aanpakt,dan wint de PVV vele zetels.
Het ontwikkelingshulp is per jaar ¤ 5.2.000.000.000,- afschaffen.
De EU bijdrage per jaar!!!! ¤ 6.3000.000.000,- krankzinnig voor woorden,terug brengen tot ¤1.9.000.000.000,-.
De extra ¤ 40.000.000,- per jaar voor de %$#@ Marokkanen afschaffen.
De algemene rekenkamer moet meer macht hebben,om de verspilzucht van onze lagere en hogere overheden te beteugelen.
ENZ,enz............
pi_66180188
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef Monidique het volgende:

Wat, specificeer? Hoe bedoel je? Hm? Huh? Moeten we niets doen tegen klimaatverandering? Geen verder onderzoek er meer naar? Zo onduidelijk als demagogisch.
Wilders gelooft niet in klimaatsverandering, wist je dat niet? Dat zijn allemaal linkse verzinsels namelijk, daar gaan we geen Gouden Eeuw mee krijgen, schei toch uit, gewoon weer kolen stoken en we verhogen de dijken wel.
pi_66180561
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wilders gelooft niet in klimaatsverandering, wist je dat niet? Dat zijn allemaal linkse verzinsels namelijk, daar gaan we geen Gouden Eeuw mee krijgen, schei toch uit, gewoon weer kolen stoken en we verhogen de dijken wel.
Heeft Wilder alweer gelijk.
Vroeger had je het geloof, om het volk te onderwerpen en af te persen.
Tegenwoordig heeft men het milieu,om het volk te onderwerpen en af te persen.
Als men het milieu zo graag wil ontlasten,dan zou de mensch op aarde met 50 % moeten minderen.
Want de mensch is net een sprinkhaan,vreet de aarde kaal.
Verbeter u,en gaat heen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:18:20 #147
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_66180570
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef duymelijntje het volgende:
Gratis kinderopvang verminderen of stoppen.
Ja, tuuk.
De regering zorgt juist voor kinderopvang omdat vrouwen moeten werken van de regering, als je het afschaft dan gaan opeens ouders voor hun eigen kroost zorgen en da's nou net niet de bedoeling. Kind uitpoepen, twee, drie jaar later inleveren en alleen terugkrijgen in het weekend, dat is het beleid van de regering en dat gaan ze echt niet terugdraaien.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_66180818
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef detlevico het volgende:

Heeft Wilder alweer gelijk.
Vroeger had je het geloof, om het volk te onderwerpen en af te persen.
Tegenwoordig heeft men het milieu,om het volk te onderwerpen en af te persen.
Als men het milieu zo graag wil ontlasten,dan zou de mensch op aarde met 50 % moeten minderen.
Want de mensch is net een sprinkhaan,vreet de aarde kaal.
Verbeter u,en gaat heen.
Ach gossie, wat zielig...het volk wordt afgeperst en onderworpen, ik zie het al, een Wilders aanhanger zeker?.

Ik proef dagelijks het verschil tussen vlees wat op verantwoorde en 'groenere' wijze leeft en verwerkt wordt en ik kan je verzekeren dat zowel het milieu als mijn smaakpapillen er wel bij varen. Mijn huis is vrijwle self sufficient qua stroom wat inhoudt dat ik nog geen 10 pond per maand betaal aan de energie bedrijven, grappig genoeg levert mij dat geld op dus ik weet niet wat jij afpersing noemt, ik lach mij een ongeluk namelijk.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:28:22 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_66181042
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:04 schreef detlevico het volgende:
Het ontwikkelingshulp is per jaar ¤ 5.2.000.000.000,- afschaffen.
Moet je wel een zooi internationale verdragen voor schenden maar boeiend. .
quote:
De EU bijdrage per jaar!!!! ¤ 6.3000.000.000,- krankzinnig voor woorden,terug brengen tot ¤1.9.000.000.000,-.
Niet realistisch.
quote:
De algemene rekenkamer moet meer macht hebben,om de verspilzucht van onze lagere en hogere overheden te beteugelen.
De rekenkamer brengt alleen rapporten uit, het is de Tweede Kamer die ernaar moet handelen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_66181233
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:28 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Moet je wel een zooi internationale verdragen voor schenden maar boeiend. .
[..]
Welk verdrag ?
Nederland is toch niet verplicht dat geld allemaal in een bodemloze put te blijven storten ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')