Ik ben overtuigd van mijn negeertechniekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik ben overtuigd van de kracht van mijn geest en overtuiging.
Mij?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]sure
*zucht* ado ik heb je zoooooooooo gemist, ben blij je weer even te 'zien' ik hield het bijna niet meer
Mn ballen zijn weer wat groterquote:
Overtuigd mij des te meer hoe erg je me gaat willen. Je weet het alleen nog nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd van mijn negeertechnieken
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
Nou zeg, normaal staat er een heel welkoms-comité klaar
Waar is die vandaag?
Dat klopt, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Overtuigd mij des te meer hoe erg je me gaat willen. Je weet het alleen nog niet. Waar kwam je ookal weer vandaan?
Hoooooiiiiii!quote:
was ik niet overtuigend genoeg?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
*druipt af met de staart tussen de benen...*
Ik denk dat dat inderdaad was waar ze op doelde, je hebt mijn dag in elk geval goed gemaakt hiermeequote:
Aja kwam jij niet uit kudelstaart.. Pfff naja dan neem ik je wel mee naar de stad, in dat gat heb ik niet veel te zoekenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb geen idee.
Omgeving Aalsmeer.
Nou, dat slaan vind ik niet zo lief!quote:
Hooooiquote:
jouw dag is ook makkelijk goed te maken dan zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad was waar ze op doelde, je hebt mijn dag in elk geval goed gemaakt hiermee
Haha, klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aja kwam jij niet uit kudelstaart.. Pfff naja dan neem ik je wel mee naar de stad, in dat gat heb ik niet veel te zoeken.
Lief dat je zo meeleeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hebt mijn dag in elk geval goed gemaakt hiermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |