quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:41 schreef Stpan het volgende:
En dan zie je een concurrent die 90% van zijn schulden kwijtgescholden ziet worden (20 miljoen?) doordat ze faillisement hebben aangevraagd. En die huren doodleuk spelers als Lasse Nilsson. Misschien dat een sponsor deze jongen betaalt, misschien dat het keurig binnen de nieuwe begroting valt. Maar het voelt niet lekker bij veel andere supporters. Tsja, lastig.
quote:Vitesse wil Verhaegh behouden en Nilsson binden
Als het aan Vitesse ligt is Lasse Nilsson ook volgend seizoen te bewonderen in het Gelredome. De Zweedse aanvaller wordt momenteel gehuurd van het Franse Saint Etienne, maar de Arnhemmers hebben een optie tot koop.
Wel moet de eredivisionist rekening houden met een tekort aan financiële middelen. Algemeen directeur Paul van der Kraan geeft in gesprek met Omroep Gelderland toe dat de Vitessenaren het weer niet makkelijk hebben. "Het komt mede door de trainerswissel en de tussentijdse versterkingen", zegt de directeur, die Vitesse Nilsson en Stevanovic zag aantrekken in de winterstop.
Vitesse had zich eenvoudig uit de nesten kunnen werken door aanvoerder Paul Verhaegh tussentijds te laten vertrekken. Dat past echter niet in het plaatje van de club. "We hadden een Paul Verhaegh kunnen verkopen, maar dat wilden we niet. We hebben toen gezegd: we gaan voor het voetbal."
De verdediger zelf houdt zich niet bezig met de interesse in zijn persoon. Volgens de omroep toonden FC Twente, Ajax en AZ al interesse in de rechtsback. "Ik heb nu niks gehoord over belangstelling. Daar ben ik ook helemaal niet met bezig, eerlijk gezegd", zegt Verhaegh.
"Ik probeer hier elke week mijn uiterste best te doen om mijn kwaliteiten te laten zien. Als we op deze weg doorgaan, kunnen we er nog een mooi seizoen van maken. Als persoon is het natuurlijk ook goed als je bij een club zit die in het linkerrijtje staat."
Ze doen het er gewoon om.quote:
Dit topic is gestart door een Vitesse fan.quote:
Klopt. Maar als je denkt dat dit geopend is om Roda JC naar beneden te halen oid, of dat in dit topic geen plaats is voor een discussie over het (wan)beleid bij Vitesse heb je het verkeerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dit topic is gestart door een Vitesse fan.
Als je in Limburg topvoetbal wil moet je allereerst:quote:Op maandag 23 februari 2009 01:52 schreef blonchi het volgende:
Wat een oeverloos geklets weer hier.
Als je in Zuid-Limburg nog topvoetbal wilt, dan is fusie de énige oplossing.
Kennelijk dringt dat nog steeds niet door.
Limburgers verenigt u
Alsof je door een fusie met Fortuna wel ineens verzekerd bent van topvoetbalquote:Op maandag 23 februari 2009 01:52 schreef blonchi het volgende:
Wat een oeverloos geklets weer hier.
Als je in Zuid-Limburg nog topvoetbal wilt, dan is fusie de énige oplossing.
Kennelijk dringt dat nog steeds niet door.
Limburgers verenigt u
Limburgs zijn een verdeeld volk. Ieder stap, dorp of gehucht heeft wel een eigen cultuur/dialect...quote:
Precies. Dat zou heel jammer zijn, maar we zouden niet de eerste club zijn die dat overkomt, velen gingen ons voor en het is welhaast een Godswonder dat wij het al 36 jaar op rij volhouden. Indien we zelfstandig blijven hoop ik natuurlijk dat we het redden, maar als we de gang naar Canossa moeten maken dan moet dat maar. Indien de verraders uit de club geschopt worden en echte Rodamensen het weer voor het zeggen krijgen zullen we terugkomen.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan degraderen ze.
Net zoals alle clubs die geen Ajax, PSV of Feyenoord heten.
Zo, zo, buiten economie ook antropologie en cultuurhistorie gestudeerd?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Limburgs zijn een verdeeld volk. Ieder stap, dorp of gehucht heeft wel een eigen cultuur/dialect...
Verenigt u
Dus? Alle andere clubs degraderen of degradeerde ooit?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan degraderen ze.
Ik bedoelde meer wat er gebeurt met de fusieclub?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan degraderen ze.
Nol Hendriks komt uit Renkum (Gelderland).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:53 schreef blonchi het volgende:
En Nol Hendriks is toch ook een "rasechte Kerkradenaar"??
Zoals Roda JC voorzitter Brabander Olaf van Eijndhoven, tjidens Vitesse - Roda JC nog (half)slapend in beeld, zeg: "Dan worden we volgend seizoen gewoon kampioen met deze groep"...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat er gebeurt met de fusieclub?
Is ook leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals Roda JC voorzitter Brabander Olaf van Eijndhoven, tjidens Vitesse - Roda JC nog (half)slapend in beeld, zeg: "Dan worden we volgend seizoen gewoon kampioen met deze groep"...
In Sittard wel, op één na.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Dacht trouwens dat alle contracten werden ontbonden?
Nee, het was dacht ik zo:quote:
Dat zou kunnen, maar dat staat los van de fusie. En zal per persoon verschillen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar die roda spelers zullen toch wel een of andere clausule hebben bij degradatie?t
Vraag me af of dat uberhaupt in de contracten is opgenomen, zo'n "degradatieclausule".quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar die roda spelers zullen toch wel een of andere clausule hebben bij degradatie?t
Vaak een of andere bepaling dat spelers bijvoorbeeld 25% minder gaan verdienen in de Jupiler League.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vraag me af of dat uberhaupt in de contracten is opgenomen, zo'n "degradatieclausule".
Dat zal er bij de winter'versterkingen' wel instaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vraag me af of dat uberhaupt in de contracten is opgenomen, zo'n "degradatieclausule".
Met zo'n regeling zal er ook echt wel een goedkopere afkoopsom bepaalt zijn. Er is geen speler die 25% inlevert zonder dat er iets tegen over staatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vaak een of andere bepaling dat spelers bijvoorbeeld 25% minder gaan verdienen in de Jupiler League.
Ze komen nu al niet aan de 10 miljoen, de sponsoren lopen namelijk weg bij een fusie...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe FC Limburg bij degradatie nog 15 miljoen bij elkaar weet te krijgen.
Hebben wij wel weer een lotgenoot erbij in de groep 8-12 miljoenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze komen nu al niet aan de 10 miljoen, de sponsoren lopen namelijk weg bij een fusie...
Roda werkt met 12.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hebben wij wel weer een lotgenoot erbij in de groep 8-12 miljoen
Als we dan zelf nog in de Eredivisie spelen he
Uiteraard goed beargumenteerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nol Hendriks komt uit Renkum (Gelderland).
Voor de rest slaat de rest van je post als een lul op een drumstel (zoals wel vaker).
Heb eens op jou niveau gereageerd.quote:
quote:Ik gun je een goeie fusie
1) Parkstad;quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heeft Heerlen er dan bij te zoeken?
Nou, Rein Hummel wil Roda helpen, dat is niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 25 februari 2009 08:38 schreef DarkShine het volgende:
Gemeente Heerlen wilt Roda JC helpen, een mogelijke fusieclub wilt men zeer zeker niet helpen.
Hopen dat het erdoor komt iig, was idd iets te voorbarig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, Rein Hummel wil Roda helpen, dat is niet helemaal hetzelfde.
Mooi, dan gaat Fortuna kapot en kunnen wij zelfstandig verder. Zeer Triest voor de echte Fortunezen, maar als dat de enige manier is om Roda te redden dan is het de beste oplossing. Op termijn zou het Roda sowieso ten goede komen als de grijze ratten eindelijk failliet gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Bij Fortuna wil geen van de overheden bijspringen voor een schuldsanering!
jou niveauquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb eens op jou niveau gereageerd.
[..]
Ook, maar clubs moeten ook meer gedwongen worden hooligans aan te pakken. Zijn je supporters betrokken bij rellen? Dan 5 jaar geen betaald voetbal, en terugkeer in de eerste divisie. Voor 1e divisie clubs: 6 jaar geen betaald voetbal en in 6e jaar mag club spelen om promotie naar de 1e divisie.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de politie zou ook betaald moeten worden door die verdomde hooligans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |