Coriovallum JC ...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Ixnay het volgende:
Heerlen heeft in het verleden meerdere keren aangegegeven deze club graag te willen hebben.
1) Ik kan niet (ben niet eens in de buurt);quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Niet op het gemeentehuis ?
Als Fortuna Supporter kijk ik met jaloezie naar jullie gemeentequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
1) Ik kan niet (ben niet eens in de buurt);
2) De uitslag staat al vast;
3) Was ik in de mogelijkheid om te gaan dan was ik zeker daar.
Hoezo? Fortuna is toch ook al diverse malen door de gemeenteraad gered?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als Fortuna Supporter kijk ik met jaloezie naar jullie gemeente
Dat is een veel voorkomende fout wat gemaakt is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Fortuna is toch ook al diverse malen door de gemeenteraad gered?
Ze moeten van Parkstad één gemeente maken dan kunnen ze ook veel beter een profclub onderhouden. Dat gedoe met traditie, trots en onderling gezever moet maar eens afgelopen zijn. Een stad met een nieuwe naam en de club diezelfde club draagt. Gewoon opnieuw beginnen. Want wat stellen Kerkrade en Heerlen nu nog voor?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:32 schreef Ixnay het volgende:
Heerlen heeft in het verleden meerdere keren aangegegeven deze club graag te willen hebben.
Okequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
1) Ik kan niet (ben niet eens in de buurt);
2) De uitslag staat al vast;
3) Was ik in de mogelijkheid om te gaan dan was ik zeker daar.
Dan zou je Sittard te kort doen, vind ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze moeten van Parkstad één gemeente maken dan kunnen ze ook veel beter een profclub onderhouden. Dat gedoe met traditie, trots en onderling gezever moet maar eens afgelopen zijn. Een stad met een nieuwe naam en de club diezelfde club draagt. Gewoon opnieuw beginnen. Want wat stellen Kerkrade en Heerlen nu nog voor?
Bij MVV en Fortuna helaas niet het gevalquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:17 schreef Damzkieee het volgende:
De boel is weer gered. Als je maar genoeg wanbeleid voert, en net zo lang wacht tot de bom bijna barst, dan grijpt de overheid wel weer in.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:17 schreef Damzkieee het volgende:
De boel is weer gered. Als je maar genoeg wanbeleid voert, en net zo lang wacht tot de bom bijna barst, dan grijpt de overheid wel weer in.
De boel werd hoe dan ook gered, de gemeente staat garant voor 15 miljoen. Ze had dus de keuze of 3 (werd dus 1) miljoen in Roda steken en een meerderheidsbelang in het stadion of meer kwijt door de garantstelling...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dat de gemeente garant staat voor 15 miljoen is dus al een eerdere afspraak. En inderdaad een keuze die natuurlijk gemaakt MOEST worden, maar ik geef maar aan dat het altijd zo afloopt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De boel werd hoe dan ook gered, de gemeente staat garant voor 15 miljoen. Ze had dus de keuze of 3 (werd dus 1) miljoen in Roda steken en een meerderheidsbelang in het stadion of meer kwijt door de garantstelling...
Los daarvan is Roda één van de weinige clubs die nog, gedeeltelijk, eigenaar is van haar eigen stadion.
Er is nog altijd een groot verschil waardoor jullie en wij in de schulden kwamen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hoor de roda Fans nog klagen en zingen bij Vitesse toen wij zo zaten.
Hoe snel meningen van supporters kunnen veranderen als het om hun eigen club gaat....
Er is ook steun aan culturele onzin waar geen hond naar omkijkt. Wat denk je van een schouwburg, krijgt ook steun trekt bij lange na niet zoveel volk als het voetbal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat de gemeente garant staat voor 15 miljoen is dus al een eerdere afspraak. En inderdaad een keuze die natuurlijk gemaakt MOEST worden, maar ik geef maar aan dat het altijd zo afloopt.
Maar als FC Limburg komt dan neem ik aan dat die 15 miljoen ook kwijt gescholden zal worden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De boel werd hoe dan ook gered, de gemeente staat garant voor 15 miljoen. Ze had dus de keuze of 3 (werd dus 1) miljoen in Roda steken en een meerderheidsbelang in het stadion of meer kwijt door de garantstelling...
Los daarvan is Roda één van de weinige clubs die nog, gedeeltelijk, eigenaar is van haar eigen stadion.
Dus je zegt dat er beuwst een schuld is gecreeerd bij Roda? Dat is nog triester.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er is nog altijd een groot verschil waardoor jullie en wij in de schulden kwamen.
Jullie zijn in de schulden gekomen doordat jullie bovenin wouden meedraaien, Roda is in deze situatie gekomen doordat men dacht op deze manier een fusie er makkelijker doorheen te kunnen drukken (sterfhuisconstructie).
Ze konden miljoenen vangen voor Meeuwis, Groningen wilde hem wel overnemen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Dus je zegt dat er beuwst een schuld is gecreeerd bij Roda? Dat is nog triester.
Dat konden we vorig seizoen ook al voor Cissé (AZ), in de voorbereiding op dit seizoen wou NEC hem overnemen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze konden miljoenen vangen voor Meeuwis, Groningen wilde hem wel overnemen.
Dat hebben ze gewoon geweigerd terwijl het water tot de lippen stond.
Volgens jou heeft de gemeente dus al 2x 3 miljoen erin gepompt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:34 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Maar als FC Limburg komt dan neem ik aan dat die 15 miljoen ook kwijt gescholden zal worden?
Roda heeft voor 2005 al eens een garantie van 3 miljoen gehad, in 2005 15 miljoen, en nu wederom geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |