abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:10:42 #26
27648 Weakling
available in strong mint
pi_66163336
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Orbeatle het volgende:
Het is nu nog kleiner dan het was op de kleine berg. Het is nu ook echt een "metal store" geworden.
In Eindhoven zitten niet zoveel van dit soort winkels, dus ben al blij met bullit .
Dan heb je ook nog raylp en de cd-theek, waar je heel soms nog wel eens wat leuks kunt vinden tussen de zooi.
Ah een metal store. Jammer, voor mij tenminste. Het was de enige winkel in Eindhoven die ik kende waar ze nog wat vage electronische meuk verkochten. Hier in Tilburg zit ook al niks fatsoenlijks wat dat betreft. Gelukkig kan ik nog steeds redelijk goed in Breda bij Velvet terecht.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_66163412
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ah een metal store. Jammer, voor mij tenminste. Het was de enige winkel in Eindhoven die ik kende waar ze nog wat vage electronische meuk verkochten. Hier in Tilburg zit ook al niks fatsoenlijks wat dat betreft. Gelukkig kan ik nog steeds redelijk goed in Breda bij Velvet terecht.
De sounds in Tilburg is ook niet echt fantastisch, of wel...

[ Bericht 0% gewijzigd door Orbeatle op 17-02-2009 16:16:44 (domme typfout) ]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:46:01 #28
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_66167173
het meeste komt van Ebay of cd-wow tegenwoordig ....
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_66167657
Cd's van Bol.com. FRS-site, en de velvet als ik ga winkelen.

Lp's, vinylvinyl, senorhernandez en als ik ze in een winkel ga kopen dan ga ik ook snel naar de velvet of de sounds.
pi_66168168
Koop alleen vinyl, op Ebay, Marktplaats, online winkeltjes, Waaghalzen (Arnhem Nijmegen), het Vinyl-Archief (Nijmegen) of de CD ( )-Teek (Eindhoven)
pi_66168947
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Big_Yin het volgende:
Bij HMV of FOPP in Edinburgh (FOPP is een onderdeel van HMV geworden)
De ZAVVI (voorheen Virgin)zat er vlak naast maar die is er niet meer.
Helaas was FOPP stukken beter en goedkoper dan HMV. Dat Zavvi weg is is maar goed ook want daar hadden ze weinig keus en het meeste was nog duurder dan bij HMV (Ik ga toch echt geen 15 pond voor een nieuwe cd betalen....). Ik kom alleen bij HMV als het om nieuw werk gaat en amazon niet goedkoper is. Voor backcatalogue heb ik m'n lokale tweedehandsboer en de Oxfam.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_66168971
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:24 schreef n0r het volgende:
Koop alleen vinyl, op Ebay, Marktplaats, online winkeltjes, Waaghalzen (Arnhem Nijmegen), het Vinyl-Archief (Nijmegen) of de CD ( )-Teek (Eindhoven)
Ja inderdaad, what is up met de naam van die tent... Dat ze er iets anders van maken wat niet zo duf klinkt.
pi_66169853
Niet om de taalnazi uit te hangen, maar 'jou' cd's?

Ik koop eigenlijk nooit via marktplaats en ebay, vertrouw het nog niet helemaal.
pi_66170046
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:15 schreef On het volgende:
Niet om de taalnazi uit te hangen, maar 'jou' cd's?
Ja daar viel ik ook al 'n beetje over, maar zei er maar niks van .
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:24:25 #35
13973 ranja
image means nothing
pi_66170220
Op ebay zitten vaak gewone winkels te verkopen hoor. Net zo vertrouwd als amazon of nlstore, gewone webwinkels maar dan via ebay.
pi_66170312
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:24 schreef ranja het volgende:
Op ebay zitten vaak gewone winkels te verkopen hoor. Net zo vertrouwd als amazon of nlstore, gewone webwinkels maar dan via ebay.
Ja, maar dan moet het vaak uit het buitenland komen en vooral als ik Lp's bestel zoek ik liever binnen het land. Ik koop nog wel vaak Lp's bij de site's van de platenmaatschappijen zelf. En ik laat nog wel eens wat bestellen bij de velvet.
pi_66171756
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ja inderdaad, what is up met de naam van die tent... Dat ze er iets anders van maken wat niet zo duf klinkt.

Desalniettemin mijn favoriete in Eindhoven.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:27 schreef On het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet het vaak uit het buitenland komen en vooral als ik Lp's bestel zoek ik liever binnen het land. Ik koop nog wel vaak Lp's bij de site's van de platenmaatschappijen zelf. En ik laat nog wel eens wat bestellen bij de velvet.
Pakketten laten komen uit het buitenland is vrij betrouwbaar, ik heb in elk geval al tientallen pakketten van her en der laten komen, en tot dusver heeft geen enkele het niet gehaald.

* n0r klopt af

Voordeel aan kopen in buitenland is de lage dollar/pond-koers. En vinyl van bv wazige Amerikaanse psychedelische band zijn uiteraard daar ook het meest te vinden.
pi_66173080
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:02 schreef n0r het volgende:

[..]

Desalniettemin mijn favoriete in Eindhoven.
't Is een leuk zaakje inderdaad .
Heb er al vaak leuke platen gevonden.
pi_66173292
Ik ga altijd naar King Kong Records in Leeuwarden [aan de Voorstreek]. Ook vanalles, van obscure metal tot vage bluesfiguren, om het maar even zo te noemen. Wel is het uit mijn ervaring voornamelijk de rock/metal/punk hoek. Ze hebben dus ook wel blues en dergelijke en hiphop in het aanbod.
Zowel op CD als LP.

Erg leuk zaakje

En als ik in Groningen ben ga ik altijd even langs Elpee. Welke straat die zit weet ik zo niet, maar wel vlakbij dat marktplein enzo.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_66174655
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:15 schreef On het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit via marktplaats en ebay, vertrouw het nog niet helemaal.
Heb een periode gehad dat ik bergen tweedehands van particulieren wereldwijd heb gekocht via ebay. Altijd geleverd en ook altijd in de beschreven conditie. Gewoon op de beoordelingen afgaan.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:23:36 #41
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_66175086
Ik koop op internet vaak bij Bol. Gewoon omdat ze lekker vlot leveren, dat is me soms ook wel iets meer waard. CDwow doe ik ook nog wel eens, als het me niet zoveel boeit wanneer de cd er is. Verder kom ik eigenlijk niet meer veel bij andere webshops. Alleen zo nu en dan direct bij een label. Maar ik denk 90% bol.com.

Platen koop ik bij Senorhernandez, Amazon.co.uk en vaker dan bij cd's kijk ik voor vinyl ook bij labels op de site.

In mijn woonplaats is geen fatsoenlijke winkel, al kijk ik in de cdwinkel hier nog wel eens de 3 voor ¤ 25 bak door. Of als ik op korte termijn een cadeautje nodig heb loop ik daar even naar binnen. Het assortiment is vrij belabberd, nieuwe cd's zijn idioot duur, maar een geschikt cadeau kan ik er meestal nog wel uit de bak halen.

Tegenwoordig werk ik in Alkmaar en daar ben ik laatst maar weer eens naar Popeye geweest. Dat is ook niet meer wat het geweest is, maar het is wel leuk om in de pauze even door de bakken te neuzen. En er staat een klein bakje vinyl (al vermoed ik dat ik daar de komende tijd veelal dezelfde platen zie staan).

En in april ga ik weer wat leuk vinyl proberen te scoren op de beurs in Utrecht.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:25:47 #42
27648 Weakling
available in strong mint
pi_66175182
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef Orbeatle het volgende:
De sounds in Tilburg is ook niet echt fantastisch, of wel...
Neuh. Goede platenzaak hoor, daar niet van, maar niet voor mijn muzieksmaak.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_66182221
Ik Plato.

(Vroegah hadden we Disco Limburg, maar das van de ouwe tijd en daar woon ik ook niet meer )
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:11:50 #44
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66182742
Meestal ga ik naar Plato of Boudisque in Utrecht. Soms ga ik naar de Media Markt als het daar veel goedkoper is Kom ook nog wel regelmatig in Kroese Arnhem/Nijmegen.
pi_66186544
De Kroese is inderdaad een goeie winkel! Ook hun webshop (www.kroese-online.nl) prima en heel uitgebreid.

[ Bericht 11% gewijzigd door donj77 op 18-02-2009 08:05:11 (url toevoegen) ]
pi_66189776
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef Joesse het volgende:
Meestal ga ik naar Plato of Boudisque in Utrecht. Soms ga ik naar de Media Markt als het daar veel goedkoper is Kom ook nog wel regelmatig in Kroese Arnhem/Nijmegen.
Soms, heel soms kun je bij de media markt een goede vondst hebben. Evenals bij de Saturn op zuidplein in Rotterdam.
pi_66189810
Trouwens, misschien interessant voor mensen uit Eindhoven en omstreken: http://www.popei.nl/site-(...)01-03-09-1-press.php
pi_66201726
Standaard bij Velvet in Dordrecht.

Prima verkopers met kennis van zaken en altijd in voor een praatje, bovendien geven ze ook leuke tips en suggesties en staat mijn naam op de kassabonnen haha.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66205601
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef methodmich het volgende:
Standaard bij Velvet in Dordrecht.

Prima verkopers met kennis van zaken en altijd in voor een praatje, bovendien geven ze ook leuke tips en suggesties en staat mijn naam op de kassabonnen haha.
Zeker een fijne winkel, haal er wel eens een Lp, heb er nog wel één al een paar maanden in bestelling staan.
pi_66206141
Voor mij ook standaard de Velvet in Dordrecht. Op zondag wil ik nog wel eens langsgaan bij de Velvet, Plato en Sounds in Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')