Ah een metal store. Jammer, voor mij tenminste. Het was de enige winkel in Eindhoven die ik kende waar ze nog wat vage electronische meuk verkochten. Hier in Tilburg zit ook al niks fatsoenlijks wat dat betreft. Gelukkig kan ik nog steeds redelijk goed in Breda bij Velvet terecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:05 schreef Orbeatle het volgende:
Het is nu nog kleiner dan het was op de kleine berg. Het is nu ook echt een "metal store" geworden.
In Eindhoven zitten niet zoveel van dit soort winkels, dus ben al blij met bullit.
Dan heb je ook nog raylp en de cd-theek, waar je heel soms nog wel eens wat leuks kunt vinden tussen de zooi.
De sounds in Tilburg is ook niet echt fantastisch, of wel...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ah een metal store. Jammer, voor mij tenminste. Het was de enige winkel in Eindhoven die ik kende waar ze nog wat vage electronische meuk verkochten. Hier in Tilburg zit ook al niks fatsoenlijks wat dat betreft. Gelukkig kan ik nog steeds redelijk goed in Breda bij Velvet terecht.
Helaas was FOPP stukken beter en goedkoper dan HMV. Dat Zavvi weg is is maar goed ook want daar hadden ze weinig keus en het meeste was nog duurder dan bij HMV (Ik ga toch echt geen 15 pond voor een nieuwe cd betalen....). Ik kom alleen bij HMV als het om nieuw werk gaat en amazon niet goedkoper is. Voor backcatalogue heb ik m'n lokale tweedehandsboer en de Oxfam.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:35 schreef Big_Yin het volgende:
Bij HMV of FOPP in Edinburgh (FOPP is een onderdeel van HMV geworden)
De ZAVVI (voorheen Virgin)zat er vlak naast maar die is er niet meer.
Ja inderdaad, what is up met de naam van die tent... Dat ze er iets anders van maken wat niet zo duf klinkt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:24 schreef n0r het volgende:
Koop alleen vinyl, op Ebay, Marktplaats, online winkeltjes, Waaghalzen (Arnhem Nijmegen), het Vinyl-Archief (Nijmegen) of de CD ()-Teek (Eindhoven)
Ja daar viel ik ook al 'n beetje over, maar zei er maar niks vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:15 schreef On het volgende:
Niet om de taalnazi uit te hangen, maar 'jou' cd's?
Ja, maar dan moet het vaak uit het buitenland komen en vooral als ik Lp's bestel zoek ik liever binnen het land. Ik koop nog wel vaak Lp's bij de site's van de platenmaatschappijen zelf. En ik laat nog wel eens wat bestellen bij de velvet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:24 schreef ranja het volgende:
Op ebay zitten vaak gewone winkels te verkopen hoor. Net zo vertrouwd als amazon of nlstore, gewone webwinkels maar dan via ebay.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja inderdaad, what is up met de naam van die tent... Dat ze er iets anders van maken wat niet zo duf klinkt.
Pakketten laten komen uit het buitenland is vrij betrouwbaar, ik heb in elk geval al tientallen pakketten van her en der laten komen, en tot dusver heeft geen enkele het niet gehaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:27 schreef On het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet het vaak uit het buitenland komen en vooral als ik Lp's bestel zoek ik liever binnen het land. Ik koop nog wel vaak Lp's bij de site's van de platenmaatschappijen zelf. En ik laat nog wel eens wat bestellen bij de velvet.
't Is een leuk zaakje inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:02 schreef n0r het volgende:
[..]
Desalniettemin mijn favoriete in Eindhoven.
Heb een periode gehad dat ik bergen tweedehands van particulieren wereldwijd heb gekocht via ebay. Altijd geleverd en ook altijd in de beschreven conditie. Gewoon op de beoordelingen afgaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:15 schreef On het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit via marktplaats en ebay, vertrouw het nog niet helemaal.
Neuh. Goede platenzaak hoor, daar niet van, maar niet voor mijn muzieksmaak.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:12 schreef Orbeatle het volgende:
De sounds in Tilburg is ook niet echt fantastisch, of wel...
Soms, heel soms kun je bij de media markt een goede vondst hebben. Evenals bij de Saturn op zuidplein in Rotterdam.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:11 schreef Joesse het volgende:
Meestal ga ik naar Plato of Boudisque in Utrecht. Soms ga ik naar de Media Markt als het daar veel goedkoper isKom ook nog wel regelmatig in Kroese Arnhem/Nijmegen.
Zeker een fijne winkel, haal er wel eens een Lp, heb er nog wel één al een paar maanden in bestelling staan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef methodmich het volgende:
Standaard bij Velvet in Dordrecht.
Prima verkopers met kennis van zaken en altijd in voor een praatje, bovendien geven ze ook leuke tips en suggesties en staat mijn naam op de kassabonnen haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |