dat heeft ze al gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:14 schreef Biancavia het volgende:
Misschien moet Heidie even googlen op splintervisie?
Denk je dan dat ze niet weten wat jij allemaal aan het uitzoeken bent dan ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:13 schreef Erasmo het volgende:
Ow zo
Maargoed, een beetje complotter is van zichzelf toch al paranoïde genoeg om dat soort spul achter een proxy te doen?
Poets je tanden met zout zoals in Afrika, werkt prima.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:47 schreef tinoz het volgende:
sorry voor de kick,
Hoi , ik ben weer een stuk verder en heb al een geruime tijd geen tandpasta gebruikt en mijn haar nog niet gewassen, ik zit vol huidschilvers en mijn tanden zitten vol met gaten. Door druk van de tandarts en gezeur van de inrichting ben ik genoodzaakt binnenkort mijn haar weer te moeten wassen en tandpasta gebruiken. Ik ben bang dat dat netzoals de vorige 2 keer dat ik weer ben gaan wassen met champoo en mijn tandjes weer netjes met fluorride ben gaan spoelen ik het overzicht weer verlies , mijn gedrevenheid verdwijnt en mijn ingevingen en ideeën afnemen,
Even voor de duidelijkheid, ik schop dit topic omdat ik nu van jullie wil weten of er nou ECHT een waaheid achter die verhalen zit of, ofdat het allemaal onzin is en ik niet zal veranderen door shampo en tandpasta te gebruiken...
Ik koester nu mijn overtuigingen bijvoorbeeld over de politek en heb een soort van plaats gegeven aan de waarde van mijn overtuigingen en inzichten, die ik niet wil verliezen. Het is een keuze tussen geloof en ongeloof.![]()
Ik beschouw mezelf niet als slimmer dan anderen, die anderen die poetsen gewoon hun tanden wél en wassn hun haar.
Het verschil tussen mijn denkwereld en die van "de anderen" wordt niet veroorzaakt door gebrek aan intelligentie maar door manipulatie doormiddel van wat wij als ongevaarlijk zien en wij dag en nacht gebruiken...
zeg me dat het een waandiee is :![]()
.....................
als ik jou was zou ik ook geen water meer uit de kraan drinken, is namelijk veel makkelijker iets aan toe te voegen dan shampoo, tandpasta enz. en heb je gelijk iedereen onder invloed.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef tinoz het volgende:
Jij snapt het brein vast niet , wellicht is de wereld ook een vreemde voor je .
De verschillen in het denken merken de meeste mensen niet eens, als ervaringsdeskundige kan ik je alleen vertellen dat het verschil in bewust zijn voor mij de moeite is..
Als je drinkt , dan word je op den duur zat, dat weet bijna iedereen, als ik geen pillen slik, dan word mijn bevattings vermogen zo groot dat ik zo enthousiast en opgewonden van de wereld word dat ik in een psychose raak.
voor mij is het een redelijk aaneembare verklaring dat er weinig mensen zijn die dingen zoals ik zien omdat de meerderheid gemanipuleerd is door bijv. champo, tandpasta en wellicht andere dingen ...
zie ook hier : shampoo en tandpasta
Volgens mij snapt jouw brein jou nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |