quote:Domien @ Twitter: Vandaag in RabRadio een stampende Uit Je Dip Tip! Zouden jullie mij extreem blij willen maken met Darude? Stem op http://www.rabradio.nl/
Hey SCquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Toch even snel goeiemorgen zwaaien
Leuk man, zero's requestHoor veel nummers uit mijn "staptijd"
Altijd leuk
Stuff.. you think you got the stuff..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Oe, die band had voor 2000 echt moeten stoppen
Maar goed, voor de liefhebbers hier dan: U2
Met de helft neem ik al genoegenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
De verwachting voor Maastricht. In juli 2006.
't Mag nu ook wel zonnig worden.
Idd! The Pipettesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:42 schreef Sirolf het volgende:
The Pipettes - Pull Shapes! Leuk om weer eens te horen!
SCquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
Toch even snel goeiemorgen zwaaien
Leuk man, zero's requestHoor veel nummers uit mijn "staptijd"
Altijd leuk
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:50 schreef Feivel1 het volgende:! Nog ff 10 minuten Ekdom meepikken, ik ben vandaag op tijd wakker!
Super plaat jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond Kryptonite van hun erg leuk...Dit is niet storend, maar ook niet denderend...
Ik ook heeeeeeeel weinig hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met die Lenny Kravitz.
Heel, heel heeeeeeeeeeeeeeeel soms wel...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met die Lenny Kravitz.
Nou... wat let je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
ik wil terug naar dit tijd
17/18 jaar, onbezonnen, teveel drank, veel kennissen, veel lekkere wijven
De Telegraaf is echt een heeeeeel kansloze kutkrant die niet verder komt dan suggestieve koppen en teksten met riooljournalistiek. En je kunt precies voorspellen bij welke artikelen de reactiemogelijkheid wordt opengezet....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef TheVulture het volgende:
De Telegraaf is nu definitief afgestapt van de objectieve berichtgeving, voor zover die er al was...
Dat ze hem toch niet alvast omdopen in de Geert-krant![]()
![]()
Laten we hopen dat hun publieke omroep zo'n fiasco wordt, dat ze financieel kapot gaan en de krant kopje onder moet gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De Telegraaf is echt een heeeeeel kansloze kutkrant die niet verder komt dan suggestieve koppen en teksten met riooljournalistiek. En je kunt precies voorspellen bij welke artikelen de reactiemogelijkheid wordt opengezet....![]()
.
Het grootste nadeel van de Telegraaf is, is dat het de meest gelezen krant van NL is en dat een groot deel van het domme deel van de bevolking als makke lammetjes achter elke letter in die krant aan loopt![]()
![]()
.
Haha. Je bent volgens mij een zegen voor je collega's. Ze missen duidelijk een heleboel muzikale opvoedingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef Sersjee het volgende:
Er liep net een joch langs met een Slayer-shirt aan, waarna een paar collega's (middelbare leeftijd, typische Sky-luisteraars) zich afvroegen wat voor band dat was. As we speak knalt deze door de speakers:
![]()
Gást! Da's zonde van die speakers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef Sersjee het volgende:
Er liep net een joch langs met een Slayer-shirt aan, waarna een paar collega's (middelbare leeftijd, typische Sky-luisteraars) zich afvroegen wat voor band dat was. As we speak knalt deze door de speakers:
![]()
Kan niet zeggen dat ze nu erg blij kijken...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Haha. Je bent volgens mij een zegen voor je collega's. Ze missen duidelijk een heleboel muzikale opvoeding
En da's raar?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ze nu erg blij kijken...
Dat waren ze vroeger op school waarschijnlijk ook niet, maar ze zullen inmiddels toch wel blij zijn dat ze toen wat geleerd hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ze nu erg blij kijken...
Ja.quote:
Daar hou ik me dan maar aan vast. Ik bedenk me ineens dat het misschien beter was geweest om dit na de gesprekken over evt. contractverlenging te doen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat waren ze vroeger op school waarschijnlijk ook niet, maar ze zullen inmiddels toch wel blij zijn dat ze toen wat geleerd hebben.
Terwijl ze Iron Maiden vast wel kennen, die komt zelfs heel soms op skyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef Sersjee het volgende:
![]()
De woorden 'gezond verstand' en 'Telegraaflezers' in één zin *proest*quote:Oprichter Paradijs vindt het hoog tijd worden dat het gezond verstand van de 2,5 miljoen Telegraaflezers ook aan bod komt in het publieke bestel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Terwijl ze Iron Maiden vast wel kennen, die komt zelfs heel soms op sky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |