Ik heb trouwens een mooi document (PDF) voor je. Welliswaar met statistieken uit 2002, maar het is alleen maar erger geworden. Kijk en huiver.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan jij het tegendeel aantonen. Je eerste post in dit topic gaf al aan hoe jij over dit onderwerp discussieert. Beneden alle peil.
Moet je wel ook nog een complete studie naar gezinsachtergrond, economische situatie, opleiding enz enz enz hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je stats voor me met aanpassingscijfers? Geloof er niks van. En misschien een grafiek met tijdsbalk met het aantal allochtonen en criminaliteit erin. PVDA: Links lullen, rechts vullen.
Zodat je het grote aandeel van allochtonen in de criminaliteit kunt wegverklaren of vergoeilijken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je wel ook nog een complete studie naar gezinsachtergrond, economische situatie, opleiding enz enz enz hebben.
Tuurlijk speelt dit mee. Maar dan nog, cijfers liegen niet. En jij weet net als ik dat het percentage onopgeleide allochtonen hoger is dan onopgeleide autochtonen. Van de ene kant logisch, van de andere kant ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef Dagonet het volgende:
Moet je wel ook nog een complete studie naar gezinsachtergrond, economische situatie, opleiding enz enz enz hebben.
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zodat je het grote aandeel van allochtonen in de criminaliteit kunt wegverklaren of vergoeilijken?
Note het feit dat ik "zelf" in bold heb gezet. Ik vind het ook heel bekrompen van de Marokkaanse regering..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kiezen ze niet voor, ze mogen hun Marokkaanse paspoort niet opgeven van de Marokkaanse wet. Dat is krom maar daar kan je alleen de Marokkaanse overheid op aanspreken, niet de Marokkanen die ook een Nederlands paspoort hebben,
En die benaminigen van Wilders komen veel te negatief over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:50 schreef DutchErrorist het volgende:
En toch vind ik die drie beschrijvingen er meer bij passen dan Nieuwe Nederlanders... Het komt zo vreselijk knuffelig over
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:24 schreef sinadO het volgende:
Marokkanen en aanverwanten Nederlanders noemen... Gedraag je eerst eens fatsoenlijk, spreek de taal fatsoenlijk, heb respect voor de mensen die je tolereren in hun land en alleen dan mag je de naam Nederlander dragen.
Sociale achterstand, problematische leefomgeving, geen goede beheersing van een vreemde (de nederlandse) taal, constant het gevoel te hebben niet serieus genomen te worden, etc.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zodat je het grote aandeel van allochtonen in de criminaliteit kunt wegverklaren of vergoeilijken?
i.d.d. Eerst moesten we ze allochtoon noemen omdat buitenlander zo negatief klonk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:25 schreef DeWaasheid het volgende:
De negatieve klank rond allochtoon komt niet door het woord zelf. Die neem je ook niet weg door het anders te noemen. Het is iig duidelijk waar de Partij Van De Allochtonen zich op richt om stemmen te trekken.
Aan wie liggen die factoren als sociale achterstand en dergelijke? In plaats van de Nederlanders elke keer de schuld te geven van "raziesme" zouden ze ook een keer wat van hun leven kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Sociale achterstand, problematische leefomgeving, geen goede beheersing van een vreemde (de nederlandse) taal, constant het gevoel te hebben niet serieus genomen te worden, etc.
Zeg maar de problemen die je (bijna) altijd bij achterstandswijken ziet, blank of zwart, autochtoon of allochtoon.
Goed topic DE.quote:
Niet wegverklaren, verklaren zodat je naar gerichte oplossingen kan zoeken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als ze dan eens moeite zouden doen om de taal te leren.. maar nee, daar hebben ze geen zin in.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Sociale achterstand, problematische leefomgeving, geen goede beheersing van een vreemde (de nederlandse) taal, constant het gevoel te hebben niet serieus genomen te worden, etc.
Zeg maar de problemen die je (bijna) altijd bij achterstandswijken ziet, blank of zwart, autochtoon of allochtoon.
Zeg ik dat ergens? Zeg ik trouwens überhaupt ergens dat ik links of rechts ben?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja
Hij denkt volgens mij nog steeds dat het de schuld is van de autochtonen dat allochtonen zo crimineel zijn
Links
Alsof de eerste generatie op welke wijze dan ook maar werd aangespoord om te integreren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ze dan eens moeite zouden doen om de taal te leren.. maar nee, daar hebben ze geen zin in.
Zelfs de generatie die in Nederland is geboren leert het niet. Thuis wordt Arabisch gesproken en je hoort lieden die in Nederland naar school zijn gegaan nog steeds de boek zeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof de eerste generatie op welke wijze dan ook maar werd aangespoord om te integreren.. Dat hoefde niet, werd zelfs ontmoedigd. Nu nog trouwens met alle folders in tigduizend talen, slaat nergens op en is alleen maar contraproductief.
Hehe we zitten op dit vlak wel aan dezelfde kantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goed topic DE.
Vind het altijd heerlijk om de linkse rakkers te zien blijven volhouden dat er helemaal niets aan de hand is met de nieuwe Nederlanders, en dat ze het allemaal zo perfect doen hier.Oja en dat Mohammed later mijn kont gaat wassen.
Wat een grap Remlof, als er al nieuwe Nederlanders in de zorg werken zijn dat echt geen mannen hoor.
* met nieuwe Nederlanders bedoel ik trouwens allochtonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |