Leuk Karin!
Het is zo leuk om met van die frummels koekjes te bakken.

Maar gek genoeg heb ik het met Hanne nog nooit gedaan..

Wel cake maar dan gaat het Jut en Jul meer om de af te likken garde's._O-
Hanne is gisteren voor het laatst op het CB geweest.
Ze is nu 97cm. en weegt 16.8kilo. Haar beste vriendje/verloofde wou graag mee dus die heeft alles even goed gade geslagen en tussendoor waren ze lekker aan het spelen. (Hij zal over een half jaartje ook wel moeten) Maar zo ook dus dé prik.
Ik heb het er vandeweek wel een paar keer over gehad dat ze een prikje zou krijgen. Gezegd dat het een heel klein beetje zeer zou doen en dat toen Wilyan 'm kreeg dat hij niet hoefde te huilen maar alleen maar heel hard AU had gezegd. We hadden haar beloofd dat als ze flink was dat ze dan een boekje uit mocht zoeken en als ze het écht heel zeer vond doen dat ze dan best mocht huilen.
Het boeide haar niet echt of het zeer zou doen of niet, ze wou alleen maar weten of ze er dan ook een pleister op mocht.

Maar goed, in de wachtkamer vroeg ze al aan mij:
"Krijg ik nú een prikje?". "Neeee, eerst straks meten en wegen en oogjes en oortjes kijken enzo"
"Oh, oké" Even later toen we bij de verpleegkundige naar binnen liepen en ze gewogen en gemeten werd:
"Krijg ik nú een prikje?" "Nee, die krijg je straks bij de arts"
"Oh, oké" En later toen we dus bij de arts binnenliepen:
"Krijg ik nú een prikje?" "Nee, eerst een paar spelletjes (vlag en wimpel), een oogjestest (

) en even oogjes en oortjes kijken"
"Oh, oké" Nou ja, alles gedaan dus en toen dus de prik. Madam ging wel even triomfantelijk naast haar verloofde op de stoel zitten en zat al te wachten. De arts had liever dat ze bij mij op schoot ging zitten maar madam weigerde:
"Nee, hoor hoeft niet.
". Nou, eh Tuthola.. Doe maar lekker wel! Dus daar zit je dan met een Miss Spinnekop op schoot omdat ze vind dat dat helemaaaal niet nodig is.
Ze mocht tot tien tellen want zo lang zou het gaan duren. 1, 2, 3, *prik*
4
5, 6? *loerend naar de prik* 7?, 8? *spuit eruit* 9? *loerend, waar blijft die pleister?* 10!
Ze had niet eens de tijd om au te zeggen.

Heel even piepte dat het toch wel een heel klein beetje zeer deed. Maar even later zei ze alleen nog maar dat het helemaaaaaaaaaaal geen pijn had gedaan, dat ze ook niet eens au had gezegd
"Wilyan toen wel he mam?"
"die zei hééééél hard AU!" en liet ze haar pleister aan iedereen zien.

Mijn stoere maffe eigenwijsje!
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!