abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 26 februari 2009 @ 20:39:10 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66494287
Brent
Beterschap voor Milo Slaapmeisje! Ik hoor steeds meer waterpokken om me heen, hoop kindjes hebben het (Ruudje van Karin nu ook, ons krentebolletje)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66497068
Brent!
Slaapmeisje sterkte met/voor Milo.

Emma is vandaag bij het cb geweest. Ze weegt nu 13,3 kilo en is 95,5 cm lang. De ogentest ging goed al aarzelde ze wel bij het tweede oog met de laatste regel toen was ze het wel een beetje zat.
Bij elk figuurtje dat ze een tweede of derde keer moest benoemen was het "Weer een eend/theepot/huis"

Emma is beretrots op haar broertje al vindt ze het wel moeilijk om de aandacht te delen. Zeker als het gaat om de borstvoeding. We hebben een rare maand achter de rug waarin Mike en ik het soms echt even niet meer wisten. Sinds dinsdag heb ik de rust weer om meer geduld op te brengen voor Emma. Gaat het niet rechtsom dan maar linksom. Zo verwacht ik niet meer dat ze zchzelf aankleed maar help haar daarbij, dat gaat sneller en rustiger. Dat zelfstandige komt later wel weer
Op het moment eet ze belabberd en dan vooral het avondeten. Lust ik niet, buik is vol (na drie happen) horen we vaak. Ik denk dat ik maar eens ga proberen om haar opandere momenten wat groente en fruit te laten, dan hoeven we ons 'savonds niet zo druk te maken over wat ze eet, alleen dat zemet een volle buik naar bed gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:35:07 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66497314
Brent! Cutie!
pi_66497449
Zit ze niet vol melk, Jelief?
Fons eet ook nauwelijks...
pi_66497677
Welkom hier bij de peuters Damian.

Beterschap Milo. Hier zijn de pokkies vrij makkelijk geweest. We wachten nog steeds wanneer ze weer komen (ze was toen nog geen 1). Inmiddels al 4 keer de briefjes zien hangen op het kdv, maar nog niks..

Brent in de winkel.

Anna is zo'n schatje. Echt superlief. We gingen boodschappen doen. Ze wilde lopend, dus ik de fiets aan de hand. Steeds rennen, maar helemaal braaf blijven staan bij de stoepranden. Er was een straat opengebroken en ze vond het zo spannend om door het zand te lopen. Meteen handje vast bij de drukkere straten en in de winkel helemaal lief langs het wagentje lopen. Ze wilde niet in het wagentje zitten, maar heeft zichzelf keurig gedragen. Zelfs gelachen naar de cassiere waar ze altijd boos naar kijkt (woont in de straat en ze snapt niet goed dat die in de supermarkt werkt.
En ze is wel 25 keer van de glijbaan in de tuin gegaan, dat blijft een succes.
Over een paar jaar is ze vast helemaal jaloers. Gisteren zij we bij Footloose (musical, kaartjes via kennissen) geweest en na afloop konden we Kim-Lian vragen stellen. Helemaal stoer natuurlijk (in het echt is ze leuker dan in de box).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66498887
O ja! Vanmiddag was ik op zolder de was op aan het hangen en hoorde ik van beneden geklets komen. Kom ik op d'r kamer, heeft ze een boekje van Richard Scary gepakt en zit ze dat voor te lezen aan d'r knuffel. Zo schattig zaten ze daar met z'n tweeen.

Ze is nu zo met vriendjes/vriendinnetjes bezig. Wil heel graag spelen met d'r nichtje en daar vraagt ze vaak om. Ze vraagt ook regelmatig om te mogen spelen met twee andere meisjes uit de buurt die ze kent. We horen nu ook van alles van de andere kindjes van het kdv.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:11:45 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66499163
Schattig Yp. Echt ook zo'n meiske met pit maar wel heel erg meisje.

Hier vanavond ook zoiets grappig, en hoe hij erbij komt? Geen flauw idee.
Hij liep rond met zijn tandenborstel dus ik zeg dat hij niet mag lopen maar moet gaan zitten met de tandenborstel. Ik kreeg natuurlijk 0,0 reactie dus ik vervolg: 'Hey jij daar, met die dikke buik!'
Hij kijkt me aan, trekt zijn buik in en zegt 'Hey, nou issie weg!'
Ik moest wel zo lachen (en hij dan ook) maar hij herhaalde het nog enkele keren. Zo lollig
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66499482
Wat leuk dat ie zo vlug reageert. Ze zijn dan ineens zo snel met taal en begrip. Ik vind dat zo verbazingwekkend.

Op weg naar de supermarkt kwamen we de buurvrouw al tegen, die stopte nog even met de fiets. Die had Anna al weer buiten horen spelen en vond het leuk dat het weer beter wordt en noemde Anna al 'buitenkind'. Van de ene kant is ze helemaal van het klimmen, rennen, druk doen, stuiteren, maar soms heeft ze een momentje rust en dan gaat ze de poppen in bed liggen (die slapen al weer 3 dagen) of d'r knuffel een ketting (elastiekje) om doen.
*OUD heilige*
  vrijdag 27 februari 2009 @ 13:58:17 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66518237
Heerlijke liefdevolle verhalen hier!
En Rockabella, wat leuk dat Brent zo blijft zitten!

YPPY, leuk he, die taal! Simon maakt nu echt zinnetjes en stoeit met de zinsbouw, zoals:
pappa winkel ook is
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_66520176
quote:
Beste Tomas,
Wat leuk dat je bij ons op school komt!
We verwachten je op dinsdag 17 maart a.s. om 8:30 in de groep van Juf Nanda
Spannend! Leuk! Snel! Ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:56:10 #111
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66520748
Tearsong, inderdaad spannend!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:02:42 #112
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66521049
Yppy wat schrijf je lief over Anna.

Ik dacht nu eindelijk eens iets te kunnen gaan doen aan die @#$%&@ waterwratjes die Cas zijn billen al maandenlang ontsieren. Destijds al bij de dokter geweest en die zei dat het vanzelf over zou moeten gaan. Beetje vet houden zou kunnen helpen.
Nou, ze zitten er nog en in grote getale. Ik ben gek op die billetjes, maar ze zien er niet uit zo. Hij heeft er ogenschijnlijk geen last van.
Ik hoopte dat we er nu toch echt iets aan konden gaan doen. Op internet van alles opgezocht, maar het verandert niets aan de zaak. Je moet dus gewoon afwachten tot die dingen weggaan.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:11:14 #113
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66521395
Beterschap voor de 'pokkenkindjes'

Anna, wat ben jij een lief meisje... mag Maud een keertje bij je komen spelen?

Brent ik krijg Maud amper nog in een wagentje, maar misschien helpt het inderdaad als ik er muziek bij aanbiedt.

Simon ook al zo aan het kletsen.

En Emma, zo´n grote meid alweer.

Tearsong spannend hoor... zo voor het eerst naar school...
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:28:32 #114
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66522070
Lotte is ondertussen al een paar dagen de grote zus. En ze heeft het er ook best moeilijk mee. De ene dag gaat het beter dan de andere maar soms is ze echt niet om te genieten, ze probeert van alles uit.
Maar ze is ook weer heel lief naar haar zusje toe en geeft kusjes ed, erg schattig!
Oh en ze is weer eens verkouden en moet veeeel hoesten...
pi_66523178
Dutchie: hebben ze voor waterwratjes niet zo'n natuurlijk middel..spray away ofzo? Kan me voorstellen dat je er niet zo blij mee bent hoor. Hoop dat ze snel weggaan!

ik80: tja dat uitproberen :s Hebben we hier ook gehad maar ik moet zeggen dat het allemaal rustiger werd toen de kraamhulp vertrok. Daarvoor was het af en toe ook echt uitproberen. Het is ook best wat, ineens grote zus of broer zijn

Hier Tomas zelf een broodtrommel laten uitzoeken voor zijn 'nieuwe' school. Zat leuke broodtrommels met cars erop of andere disney figuren, de hele studio 100 club en ik had me zelfs al voorgenomen er geen probleem van te maken als hij voor de roze mega mindy trommel zou gaan. Wat kiest meneer? Het huis anubis...nog nooit een aflevering gezien en het ding is zwart/wit maar hij moest en zou het huis anubis
It's all up to you
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:55:12 #116
190853 RockabeIIa
pi_66526103
Dutchie, ik zag er toevallig bij de apotheek iets voor liggen. Weet verder niet wat het is want ik heb er geen 1. Het was iig een nieuw product met een eendje erbij als reclame.
pi_66528211
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Zit ze niet vol melk, Jelief?
Fons eet ook nauwelijks...
mmm dat zou op zich wel kunnen maar ook als ze een dag op het kdv is geweest en dus nietbij mij heeft gedronken eet ze slecht. 't zal wel en fase zijn, gaat vanzelf wel weer beter, ze is mooi in verhouding zei de cb-arts dus we maken ons niet druk...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:13:38 #118
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66528917
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Dutchie, ik zag er toevallig bij de apotheek iets voor liggen. Weet verder niet wat het is want ik heb er geen 1. Het was iig een nieuw product met een eendje erbij als reclame.
Ooo, die wil ik.
Er staat bij elk advies dat je beter kan wachten tot ze vanzelf weggaan, dan houden ze er geen littekens aan over. Hoe zou dat zijn bij zo'n spray?
Ik heb zelf in mijn elleboogholte een spoor aan littekens over gehouden van die wratjes van vroeger. Mijn oma vond het heerlijk om ze weg te halen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:16:40 #119
190853 RockabeIIa
pi_66529009
't Was wel een eendje met een huidaandoening (wat ik me zo herinner)
pi_66529277
http://www.waterwratjes.nl/ waarschijnlijk? succes ermee dutchie, hopelijk helpt het eendje
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:27:35 #121
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66529314
Dat klinkt nou niet echt aanlokkelijk.
Ik ga eens kijken op die site van jou Poemojn.

Evenstar, hoe gaat het met Arwen eigenlijk?
pi_66530748
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:27 schreef dutchie het volgende:
Dat klinkt nou niet echt aanlokkelijk.

En die die ik bedoelde is deze: http://www.bewusteouders.nl/pagina.php?id=219

Bevat o.a. tea tree, thuja, propolis, aloë vera en salicyl zuur...
It's all up to you
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:20:47 #123
190853 RockabeIIa
pi_66530837
Goh, volgens mij kun je dat makkelijk zelf maken, dutch!
pi_66545908
Dutchie, Sara heeft ook waterwratjes gehad, bij haar ging het uiteindelijk toch vanzelf over, geen littekentjes ofzo. Volgens mij kun je er echt weinig tegen doen dat echt helpt!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66565127
Hallo!!!

Meike is vandaag 2 geworden....!
Dus nu mogen we voor het echie meetypen hier!
Meike heeft een geweldige dag gehad, superleuke en veel kado's gehad!
Met als toppers: een keukentje, een loopfiets, een dokterskoffer en een paraplu...!

Om 20.00uur was ze eigenlijk nog niet uitgespeeld...
Toen ik zei dat het bedtijd was, was ze het er niet mee eens;
"Meike spelen! Meike nooit moe!"

10 min later.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')