Het zal de Butler wel weer zijn, met de kandelaar in de serrequote:
Kun je z'n webcam direct in dit topic streamen, zodat we mee kunnen kijken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Mexicaantje heeft een nieuwe baan dus ik kan hem weer de hele avond van zijn werk afhouden
Hij's aan het werk op een film festivalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:51 schreef Ooinaru_Isan het volgende:
[..]
Kun je z'n webcam direct in dit topic streamen, zodat we mee kunnen kijken?
Hmm..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef Xiance het volgende:
ik wordt gestalkt door een of andere gabber.. die op mijn gay.nl foto's heeft zitten rukken zegt ie
niet als je ziet wie het zei...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, 't is op zich natuurlijk op een bepaalde manier een compliment. Maar ja, 't is ook wel een beetje apart
Nou, smeerseltjes dat moet toch ook niet? Als ie zich maar wastquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet als je ziet wie het zei...
een kraker/gabber/weetikwat..
om over zn verzorgtheid nog maar te zwijgen
"smeerseltjes zijn niks voor mij"
like.. EWW
Je zat net met je piemel voor de Cam?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Ang3l het volgende:![]()
Ik was de Mexicaan aan het pesten... komt zijn baas binnen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je zat net met je piemel voor de Cam?
Links laten liggen danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef Xiance het volgende:
Vlarp, ik geloof niet echt dat ie zich vaak wast
gatver, geen make-upquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet als je ziet wie het zei...
een kraker/gabber/weetikwat..
om over zn verzorgtheid nog maar te zwijgen
"smeerseltjes zijn niks voor mij"
like.. EWW
andere kant ?quote:
ik gebruik ook geen makeupquote:
ansich is er niks mis mee als je het mij vraagt..quote:
Oh, iedereen moet het zelf weten. En als het maar niet te veel opvalt maakt het mij niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
ansich is er niks mis mee als je het mij vraagt..
waarom alleen vrouwen?
ik moet eerlijk zeggen dat ik gemakshalve alleen een camouflagestift heb hoor..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, iedereen moet het zelf weten. En als het maar niet te veel opvalt maakt het mij niet zo veel uit.
Ik heb er gewoon niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |