quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O ja de man van weinig woorden hahah
Mocht je later nog gaan daten met Jan en Alleman dan moet je toch echt wel hele zinnen zeggen anders jaag je ze weg.![]()
Slaap vooral hehe, aangezien ik snachts veel online benquote:Wat doe je nu de hele dag? achter de PC? Er is geen tennis meer toch?
ligt wel mooi op de route tussen Montreal en Amsterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dat weet ik pas begin maart.
Kom je vakantie vieren?
ik als gids? ik weet wel leuke dingen
Moet je voor werk naar Montreal? Hoelang blijf je in NY? of weet je dat nog allemaal niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt wel mooi op de route tussen Montreal en Amsterdam
haha dat worden korte dates dan. Je moet nog veel leren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat de ander maar lekker lullen![]()
![]()
[..]
Slaap vooral hehe, aangezien ik snachts veel online ben
Ga je nu met V daten danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg schattig ja
Ik zou bloemen krijgen, maar die pasten vast niet door de brievenbus
[..]
Nee niet van M.....
Wel een anonieme in de mailbox van iemand zie zegt dat ie 't anoniem wel durft maar nooit echt zou durven toegeven. Het vreemde is, het is op mijn chello-mailadres, en niet mijn hotmail/MSN account wat ik normaal overal voor gebruik. Dus die iemand kent me best goed of heeft het adres gekregen van iemand die me kent.
TMM... als jij het bent draai ik je nek om
Leave Rihanna alone!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
MisterO,
je avatar valt me nu pas op haha
Heeft Rihanna dat gedaan?![]()
Tis the talk of the town. Dit doet haar carriere echt wel goed en die van hem niet. PR machine draait over uren van Chris. Maar R. heeft nog niets gezegd. Er lekt wel steeds wat info naar buiten.
Ben gewoon lui om veel te typen en waarom veel zeggen als het ook makkelijk kanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha dat worden korte dates dan. Je moet nog veel leren.![]()
Daarom zit ik snachts niet veel op fok, zit vooral op andere plekkenquote:Xie je niet hier snachts. Ja met 6 uur tijdsverschil ligt iedereen al op 1 oor en is het pas 's avonds in NY.
Soms kom ik nog wel een verdwaalde Fokkers tegen in KLB SC. Keb velen contacten erbij
Ja, moeilijk he? typen met 1 hand.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben gewoon lui om veel te typen en waarom veel zeggen als het ook makkelijk kan
[..]
Daarom zit ik snachts niet veel op fok, zit vooral op andere plekken
Misschien had ze het wel verdientquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leave Rihanna alone!![]()
![]()
Wat een losertje is het toch
Erwin moet op conferentie in Ottawa voor 5 dagen, dus zou ik 5 dagen in NYC zijn en daarna samen 1 week Montreal en omgevingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je voor werk naar Montreal? Hoelang blijf je in NY? of weet je dat nog allemaal niet?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, moeilijk he? typen met 1 hand.![]()
Moet ik jou soms klappen gaan geven ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien had ze het wel verdient![]()
Probeer maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet ik jou soms klappen gaan geven ofzo
ow...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat er een oud fokker uit dit topic daarvoor gisteren in beeld was bij netwerk
Is dat je man?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erwin moet op conferentie in Ottawa voor 5 dagen, dus zou ik 5 dagen in NYC zijn en daarna samen 1 week Montreal en omgeving
Hij hoort bij de lijst Wilders? grappigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat er een oud fokker uit dit topic daarvoor gisteren in beeld was bij netwerk
Die andere politiek actieve fokker hier heeft zijn politiek bewustzijn aangewakkerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow...
nou ik juich m dan niet toe.
Neh, ik ben geen wannabe Chris Brownquote:
Erwin is niet van de roze familie maar wel een goede vriend van mij voor meer dan 15 jaar en we gaan elk jaar wel 1 a 2 keer samen op vakantiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat je man?![]()
je doelt op 1e week van mei?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh, ik ben geen wannabe Chris Brown
Ah, ik heb ook politieke aspiraties... ben alleen een beetje hees en ben niet anti-marokkaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die andere politiek actieve fokker hier heeft zijn politiek bewustzijn aangewakkerd
o, Rita dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ah, ik heb ook politieke aspiraties... ben alleen een beetje hees en ben niet anti-marokkaan.
Wel anti-luienegersmetdikkelippenenmessenopzakdieeengoedevriendinhebbenbedreigdenberoofd, is dat ook goed?.
Dan mag het, welke partij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ah, ik heb ook politieke aspiraties... ben alleen een beetje hees en ben niet anti-marokkaan.
Wel anti-luienegersmetdikkelippenenmessenopzakdieeengoedevriendinhebbenbedreigdenberoofd, is dat ook goed?.
[gordon]quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
Ik heb ook niets tegen marokkanen! I like them.. ja daar gaan we weer.... face down, ass up
Nah, liever een partij waar ze nog enigszins nadenken over kwesties. Ik denk er serieus over na om D66 te doen...quote:
Ik heb toen ooit over de vloer gezien. Kon er wel smakelijk om lachen. Of zeg ik nu iets heeeeel fout?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[gordon]
Oh mike wat ben jij erg
[/gordon]
gay bath house?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, vette locaties. Een bathhouse met Griekse invloeden. Liep daar toevallig tegen aan. Een in manson net buiten Zaragoza, die ken ik nog van vroeger.
en wie wilde daor vur mi nemenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg schattig ja
Ik zou bloemen krijgen, maar die pasten vast niet door de brievenbus
[..]
Nee niet van M.....
Wel een anonieme in de mailbox van iemand zie zegt dat ie 't anoniem wel durft maar nooit echt zou durven toegeven. Het vreemde is, het is op mijn chello-mailadres, en niet mijn hotmail/MSN account wat ik normaal overal voor gebruik. Dus die iemand kent me best goed of heeft het adres gekregen van iemand die me kent.
TMM... als jij het bent draai ik je nek om
klikt volgens mij meer voor Ritaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja gay bathhouse. Net zoals in Tsjechie. Heel mooi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gay bath house?
en wat is een in manson?
Daar zitten verhoudingsgewijs ook de meeste homo'squote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Nah, liever een partij waar ze nog enigszins nadenken over kwesties. Ik denk er serieus over na om D66 te doen...
vond geer&goor bij de hofstadgroep beterquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb toen ooit over de vloer gezien. Kon er wel smakelijk om lachen. Of zeg ik nu iets heeeeel fout?
Hehe, klopt ook wel geloof ik. Ik stem, om maar even voorop te stellen, wel vanuit mijzelf, niet vanuit mijn homo-ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar zitten verhoudingsgewijs ook de meeste homo's
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hehe, klopt ook wel geloof ik. Ik stem, om maar even voorop te stellen, wel vanuit mijzelf, niet vanuit mijn homo-ik. En de punten van D66 beginnen me steeds meer aan te spreken.
Zolang d66 de volgende keer maar weer niet direct regeringsverantwoordelijkheid meent te moeten gaan dragen. hun ideeen zijn goed, maar worden nogals eens vermorzeld in de uitruil tussen CDA en PVDA of VVDquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hehe, klopt ook wel geloof ik. Ik stem, om maar even voorop te stellen, wel vanuit mijzelf, niet vanuit mijn homo-ik. En de punten van D66 beginnen me steeds meer aan te spreken.
Wat is een Manson dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja gay bathhouse. Net zoals in Tsjechie. Heel mooi.
euh moet zijn EN i.p.v. EEN. Dat wist je toch wel?
Er zijn mensen hier die hun zinnen beginnen met 'hun wouden" en daar wordt van gezegd? hahah nee hoor, just kiddin'
Ik hoop echt dat dit niet serieus isquote:
*LOL* Nou uuuh....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je nu met V daten danik kan je vanalles over hem vertellen
![]()
Ik denk dat ik weet van wie 't is.quote:En dat andere kaartje: it wasnt me
Hij bedoelde mansion (landhuis).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vrees van wel, maar zolang niemand het me uitlegt zal ik het wel nooit weten.
Charles Manson?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit niet serieus is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |