Heb je de loveparade route ook gewandeld?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okidoki, hou ons op de hoogteIk zal vanavond mn ubergeilste foto's plaatsen van Berlin
en die sprak jou zo maar aan, uit het niets, of had ie al ergens iets opgevangen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik dat nou ook al via Hyves krijgen?!
De Brandenburger Tor was tof, deed me heel veel denken aan de Champas Elysees in Parijs, met die lange straat dat daaraan grensde. Maar omdat het dus zo koud was, hebben we niet heel veel kunnen lopen en genieten van wat we zagenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef Stroekie het volgende:
@ MisterO
heb je het monument bij Brandenburger Tor ook zo indrukwekkend gevonden?
Heb je nog over de stad uit gekeken vanuti de glazen koepel van de Reichstag ?
Waarvoor? wat voor appliciatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo. M'n applicatie is de deur uit... Wish me luck!
ja, vette locaties. Een bathhouse met Griekse invloeden. Liep daar toevallig tegen aan. Een in manson net buiten Zaragoza, die ken ik nog van vroeger.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben mijn scriptie aan het schrijven in de universiteitsbieb, af en toe tussendoor fokken mag dusben bijna klaar
leuke locaties gevonden in Spanje?
Een uitwisseling van young pioneers tussen Amsterdam en NYquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarvoor? wat voor appliciatie?
*wisht CDP good luck
oh yeah you told me... hoop echt dat je erheen kanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een uitwisseling van young pioneers tussen Amsterdam en NY
April is het in Amsterdam en November in NY...
kortom je moet snel terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
De Brandenburger Tor was tof, deed me heel veel denken aan de Champas Elysees in Parijs, met die lange straat dat daaraan grensde. Maar omdat het dus zo koud was, hebben we niet heel veel kunnen lopen en genieten van wat we zagenWe zijn ook in de glazen koepel geweest.. na 30 minuten in de freezing cold buiten te hebben gewacht, hoopten we eindelijk de warmte in te kunnen... bleek dat die glazen koepel gewoon open was, en dat al het koude lucht naar binnen ging
dan maar elk uur naar een Starbucks, dunkin donut of een souvenierswinkeltje
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij eerste helft van mei 2009 in NYC?
ik zoek nog een local als gids
hey bitchquote:
das snelquote:
ik hoop het ook! Je hoort voor vrijdag wat als het goed is. Ben volgens mij zwaar ondergekwalificeerd, maar wie weet.... Wil het wel heel graag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
oh yeah you told me... hoop echt dat je erheen kanhoop dat mn schilderijtje wat geluk brengt
hey shadowreader,quote:
Ja en neequote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hey shadowreader,
ja goed en druk. (zie hierboven .... ergens) i need a holiday.
![]()
En jij? nog steeds de nachtbraker aan het uithangen? Doe je nog steeds redactionele shit?
O ja de man van weinig woorden hahahquote:
Erg schattig jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
En wat vind jij ervan![]()
wel schattig!
Nee niet van M.....quote:Ik dacht ff dat je een V kaartje had gekregen van M![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |