M.a.w. jouw verliefdheid t.o.v. Lieke was dus spel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
achter werd gewoon enorm bepaald wie er moest blijven, maar zo heel veel invloed hadden ze daar ook neit echt op. Nadia, Lieke, Nena allemaal voorbeelden van mensen die ze wel wilden houden,
voor de rest was het spel het spel en bestond eruit werken er echt wel.
Lieke haar intenties waren in mijn ogen niet echt altijd even oprecht,
maar in hoeverre mijn intenties in eerste instantie naar haar oprecht waren is ook maar de vraag.
Ik vond een liefdesverhaallijn wel een leuke na al die hoeren en al losse contacten...(toen al)
ik wilde gewoon zo een divers mogeiljk karakter ontwikkelen in de kooi want dan wist je zeker dat je het lang volhield.....
De eerste weken na Lieke's entree was ze ook nog bepaald niet zeker van Huub's loyaliteit. Dat ze toen de mogelijkheden aan het aftasten was is niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Herinner je dan nog even hoe de relatie met Lieke was vlak voordat zij erin kwam als miljonaire. "zij kon niet met Huub"
[..]
ik heb geen afkeer van Lieke. Ik heb gewoon niks met haar als persoon en met bepaalde acties.
[..]
Dan moet je nog maar eens de film terugdraaien.
1: Haar gesprek met Eric boven in de fitness, waarbij ze aangaf dat ze wel met Eric samen wilde spelen en ze alle nare kanten van Huub opsomde. Zijn ego was te groot. Hij trok alle acties naar zich toe.....enz. En in juni was Eric vertrokken. Dat was dus aan het begin van haar entree.
Nu heb je volgens mij toch echt een verwrongen beeld. Het was juist Huub die ontelbare malen door Lieke werd beschermd. Al die keren dat zij ertussen sprong als Huub weer eens handtastelijk werd en in een vechtpartij gewikkeld was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:20 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik wil die aanranding zeker niet goedkeuren. Maar was het met voorgaande acties van Lieke zelf niet, die er voor zorgde dat het zo ver kwam? En de loyaliteit lag m.i. niet bij Lieke maar bij Huub, die zich er vol tegen verweerde en daarna nog een boete in ontvangst nam.
Maar zie het zoals je wilt. Doe ik ook.
Dat deed hij in de kooi al: steeds subtiel suggereren dat hij sex met Nena heeft gehad. Dubbelzinnige opmerkingen over wat er gebeurd was tijdens de periode dat hij eruit was. Maarja, dat was natuurlijk voor het spel, om Brian over de zeik te krijgen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij wilt dus impliceren dat jullie 'het' gedaan hebben, of op z'n minst, dat het meer was dan alleen een toevluchtsoord zoeken van haar kant, omdat ze ruzie had met Brian (en dronken was, dacht ik) en jij je kans greep.
Ten tweede, denk ik dat Nena niets gescript heeft, maar dat ze boos was omdat Brian verteld had, dat hij met haar gesext had, en zij het gevraagd had, niet over te praten.
Ik denk dus dat je er niet vanuit kunt gaan dat er meer zou zijn tussen jou en Nena, ik kan me niet voorstellen dat zij dat gehoer en gesnoer en dat gedrag van jou zou tolereren. Je zegt nogal wat.
Precies. Dat en haar ondertussen ontluikende gevoelens voor Quintin, maar met name het eerste. Zonder dat had ze het heus nog wel even uitgehouden. Erg jammer want ze had, zeker omdat het eind van DGK al in zicht kwam, een supergrote kans op de eindoverwinning!quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij hebt niet gewonnen, jij hebt geluk gehad dat zij met persoonlijke problemen kwam te zitten.
Als er van haar kant echt gevoelens waren hadden we haar nog wel wat vaker teruggezien in de kooi..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik was serieus verliefd aan het worden op Nena ( of misschien op haar schoonheid) had iig wel een enorme klik met haar. En je moet niet vergeten, ik was enorm op zoek naar een "maatje" met wie ik dingen kon doen die ik met Ilona en Sylvia niet kon doen. (zuipen, lachen)
en nogmaals hoe weet je wat er tussen mij en nena speelde? Je hebt misschien heel wat dingen gestreamed maar jij was er niet bij, je voelde niet wat wij voelden. etc. etc.
Is het zout nog niet op?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als er van haar kant echt gevoelens waren hadden we haar nog wel wat vaker teruggezien in de kooi..
Dat had niet zoveel met jou te maken, maar met haar privéomstandigheden buiten de kooi. Zij kon jou op een verschrikkelijke manier over de rooie krijgen. Je gedrag naar haar, het binnenslepen van schier minderjarige groupies om haar jaloers te maken (puberaal gedrag. Like she caredquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
no way, ze was wel sterk maar miste het laatste stukje killersmentaliteit. Ik vind dat ik in het spel sterker was dan zij, zij was ook nog eens meer dan een half jaar "verser" dan ik, en zat er nog meer doorheen dan ik
of 10 reakties achter elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch mij ook quoten heh ik heb Lieke een inwisselbare hoer genoemd.. ik wil minstens 10 regels van je
Misschien is het zout dan toch (eindelijk) op...quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Suikeroom het volgende:
Pearlbitch mij ook quoten heh ik heb Lieke een inwisselbare hoer genoemd.. ik wil minstens 10 regels van je
Daar hoopte ik al opquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Dit waren je letterlijke woorden (heb ze even gekopieërd);
Hopelijk wel iemand die te vertrouwen is..ik neem aan dat je die persoon goed kent.Dus geen ex modje van een bepaalde site
Daar zeg je dus dat óf ex modjes van 'een bepaalde site' niet te vertrouwen zijn óf Huub kent geen ex modjes van 'een bepaalde site' erg goed volgens jou.![]()
Vandaar mijn opmerkingMaar begrijp wel wat je bedoeld hoor!
Vertel eensquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef hondjes het volgende:
Hebben er nu nog een stel niet door , hoe DGK in mekaar zat.
Een jaar? Oe, dat is best lang...quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben een jaar bezig geweest om het uit te leggen, alleen sommige willen het niet zien
Neem dat maar voor een feit aan!quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef lies1958 het volgende:
jezus zou het in de naam bitch liggen die overdreven "lieke moet ik verdedigen" houding. Get a live zeg. Lekker belangrijk we zijn bijna een jaar verder. Ik heb ook heel veel streams gekeken en had mijn favoriet maar denk je nu nog echt dat ik personen dingen kwalijk ga nemen die in een soap zijn gebeurt. DIngen tussen huub en lieke gebeurde in een spel van 1 miljoen euro. Wat is daar nou zo moeilijk aan om te begrijpen. Hoe gaan thunder en pearlbitch in het echte leven met mensen om die dicht bij hun staan, en als die onrecht worden aangedaan, ik zou dan niet graag die persoon willen zijn die ruzie maakt met een familielid of vriend van die twee. Ze maken je af volgens mij.
En de lachende derde was Jaap..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, omdat ze met Huub speelde, daarom was ze geisoleerd. Weet je nog hoe eenzaam ze met z'n tweeen waren toen Jaap ook niet met Huub speelde?!
Ze schreef hen inderdaad terug, maar eerder uit plaatsvervangende schaamde omdat jij hierin verzaakte..quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hallo hoe vaak stond ik totaal geiosleerd in de groep?
ik kreeg veel meer gedaan omdat ik veel meer tv maakte, en dat wilde zij ook maar wat graag,
van die fora hadden we op cadeaus en post na niets te merken in het spel hoorl lieverd....
Lieke vond mij "sobmob" maar wat leuk, sterker nog ze schreef ze allemaal om vooral ook op haar te stemmen, maakt niet uit verder hoor, je bent een beetje gekleurd!
De persoon die als mod optreedt op Huub's site is op zeker een ex nowliver of een ex nowlive-mod.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Dit waren je letterlijke woorden (heb ze even gekopieërd);
Hopelijk wel iemand die te vertrouwen is..ik neem aan dat je die persoon goed kent.Dus geen ex modje van een bepaalde site
Daar zeg je dus dat óf ex modjes van 'een bepaalde site' niet te vertrouwen zijn óf Huub kent geen ex modjes van 'een bepaalde site' erg goed volgens jou.![]()
Vandaar mijn opmerkingMaar begrijp wel wat je bedoeld hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |