abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:24:48 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66205270
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:14 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik zou maar rustig aan doen, anders krijgen we straks een stream topiclock...
Nah, die tijd is geweest. Toch?
pi_66205294
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien had ze niet de killersmentaliteit die jij hebt, ik vind dat in dat opzicht niet zo erg.
Het gezeur over 'verser' slaat ook nergens op.
Het feit dat jij veel meer gedaan kreeg, een sobmob en een forum tot je beschikking had (waar mensen heel ver konden gaan) en niet geisoleerd was van de groep en niet afhankelijk was van iemand als 'Huub" in het spel, vind ik vele maler meer een handicap.
Hallo hoe vaak stond ik totaal geiosleerd in de groep?

ik kreeg veel meer gedaan omdat ik veel meer tv maakte, en dat wilde zij ook maar wat graag,

van die fora hadden we op cadeaus en post na niets te merken in het spel hoorl lieverd....

Lieke vond mij "sobmob" maar wat leuk, sterker nog ze schreef ze allemaal om vooral ook op haar te stemmen, maakt niet uit verder hoor, je bent een beetje gekleurd!
pi_66205310
jezus zou het in de naam bitch liggen die overdreven "lieke moet ik verdedigen" houding. Get a live zeg. Lekker belangrijk we zijn bijna een jaar verder. Ik heb ook heel veel streams gekeken en had mijn favoriet maar denk je nu nog echt dat ik personen dingen kwalijk ga nemen die in een soap zijn gebeurt. DIngen tussen huub en lieke gebeurde in een spel van 1 miljoen euro. Wat is daar nou zo moeilijk aan om te begrijpen. Hoe gaan thunder en pearlbitch in het echte leven met mensen om die dicht bij hun staan, en als die onrecht worden aangedaan, ik zou dan niet graag die persoon willen zijn die ruzie maakt met een familielid of vriend van die twee. Ze maken je af volgens mij.
pi_66205326

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:26:55 #130
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66205340
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien had ze niet de killersmentaliteit die jij hebt, ik vind dat in dat opzicht niet zo erg.
Het gezeur over 'verser' slaat ook nergens op.
Het feit dat jij veel meer gedaan kreeg, een sobmob en een forum tot je beschikking had (waar mensen heel ver konden gaan) en niet geisoleerd was van de groep en niet afhankelijk was van iemand als 'Huub" in het spel, vind ik vele maler meer een handicap.
Hier spreek je jezelf dus tegen dat Lieke een sterke speler was. Ze had zichzelf door haar gedrag van de groep geïsoleerd. En daarbij afhankelik van Huub gemaakt. Huub heeft meerdere keren alleen gestaan en redde het toch. Had een sterke speler als "Huub" niet nodig, want dat was hij zelf hahaha
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:27:21 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66205357
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ze had de vloer aangeveegd ...

Damn! Wat een inzicht! Wat een gelaagd antwoord ook. Zo ontzettend veelzeggend en erudiet!

Ze zei meisje tegen me
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:28:45 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66205406
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hier spreek je jezelf dus tegen dat Lieke een sterke speler was. Ze had zichzelf door haar gedrag van de groep geïsoleerd. En daarbij afhankelik van Huub gemaakt. Huub heeft meerdere keren alleen gestaan en redde het toch. Had een sterke speler als "Huub" niet nodig, want dat was hij zelf hahaha
Nee, omdat ze met Huub speelde, daarom was ze geisoleerd. Weet je nog hoe eenzaam ze met z'n tweeen waren toen Jaap ook niet met Huub speelde?!
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:29:22 #133
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66205425
]
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Hoezo?? Ex modjes van 'een bepaalde site' kunnen ook heel betrouwbaar zijn!!!
[b][Zou/b] kunnen...Ik vraag alleen of Huub die persoon vertrouwd,thats all.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_66205447
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik kreeg veel meer gedaan omdat ik veel meer tv maakte, en dat wilde zij ook maar wat graag,

van die fora hadden we op cadeaus en post na niets te merken in het spel hoorl lieverd....

Lieke vond mij "sobmob" maar wat leuk, sterker nog ze schreef ze allemaal om vooral ook op haar te stemmen, maakt niet uit verder hoor, je bent een beetje gekleurd!
CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media
pi_66205478
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, omdat ze met Huub speelde, daarom was ze geisoleerd. Weet je nog hoe eenzaam ze met z'n tweeen waren toen Jaap ook niet met Huub speelde?!
ja en Jaap had die keuze helemaal zelf gemaakt he om met dennis en nadia te gaan spelen.
Dat noemde ze nu een script.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:33:45 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66205525
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Meestal had je wel iemand.
En ja, het klopt, je maakte tv (ik het geval van DGK en reuring dan).
Iedereen is gekleurd, dus ik zal dat vast ook zijn.
In het kader van het spel, en als jouw meisje, en al die liefdesbetuigingen en hosanna ten tijde aan haar adres (toen jullie nog samen waren) is het niet raar dat zij ook vroeg om op haar te stemmen.
pi_66205549
zonde he die tatoo's bij amanda en die dorien. Ze vergeten dat ze ouder worden en dat het vel dan gaat hangen. Dan hebben die vlinders op amanda haar rug aqls ze 60 is hangende vleugels.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:35:35 #138
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66205582
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:31 schreef lies1958 het volgende:

[..]

ja en Jaap had die keuze helemaal zelf gemaakt he om met dennis en nadia te gaan spelen.
Dat noemde ze nu een script.
Geen idee. Jaap moest ook aan number one denken natuurlijk. What to do, what to do, wijsheid is daar in dat huis iets anders, dan wanneer je alle info kunt krijgen en dat in je overwegingen mee kunt nemen. En dan nog, wat is wijsheid!?
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:39:12 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66205682
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef lies1958 het volgende:
jezus zou het in de naam bitch liggen die overdreven "lieke moet ik verdedigen" houding. Get a live zeg. Lekker belangrijk we zijn bijna een jaar verder. Ik heb ook heel veel streams gekeken en had mijn favoriet maar denk je nu nog echt dat ik personen dingen kwalijk ga nemen die in een soap zijn gebeurt. DIngen tussen huub en lieke gebeurde in een spel van 1 miljoen euro. Wat is daar nou zo moeilijk aan om te begrijpen. Hoe gaan thunder en pearlbitch in het echte leven met mensen om die dicht bij hun staan, en als die onrecht worden aangedaan, ik zou dan niet graag die persoon willen zijn die ruzie maakt met een familielid of vriend van die twee. Ze maken je af volgens mij.
Rustig maar, ik denk dat jij nu een denkfout maakt, door aan te nemen dat ik in mijn priveleven dezelfde conclussies trek als bij een soap, waar ik niet ALLES kan weten.
Het is ook voor jou een jaar later, so what? Is het daarom allemaal niet gebeurd. Huub bestaat nog steeds en de anderen ook. Sterker nog, ik zal ooit mijn kleinkinderen misschien nog wel vertellen over die 'verrotte Gouden Kooi' zoals Natasia dat ooit noemde.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:40:59 #140
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66205756
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef lies1958 het volgende:
zonde he die tatoo's bij amanda en die dorien. Ze vergeten dat ze ouder worden en dat het vel dan gaat hangen. Dan hebben die vlinders op amanda haar rug aqls ze 60 is hangende vleugels.
Vind ik ook zonde. Ik hou sowieso niet van al die rotzooi op je lijf. Eentje, okay, maar al die opschuck vind ik de mens niet mooier op worden.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:43:07 #141
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66205805
conclusie: Lieke was een inwisselbaar hoertje die als slachtoffer nog wel relevant was voor het spel
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_66205945
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:43 schreef Suikeroom het volgende:
conclusie: Lieke was een inwisselbaar hoertje die als slachtoffer nog wel relevant was voor het spel
Slieko was het toch? En manwijf .
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:55:03 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66206147
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:43 schreef Suikeroom het volgende:
Er vanuit gaande dat alle vrouwen hoeren zijn, in ieder geval die in de kooi.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:56:20 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66206184
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

Slieko was het toch? En manwijf .
Tsja, ik heb dat nooit echt begrepen. Ze had wel ballen, dat wel.
pi_66206295
Dorien met haar nieuwe friend Justin Timberlake

woensdag 18 februari 2009 @ 18:39:30 #146
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66207459
omg leeft zij echt in een look-a-like wereld.. heeft ze ook een oom die op Obama lijkt?

trouwens zij heeft geen fuck met dit topic te maken dus optyphen met die foto

[ Bericht 62% gewijzigd door Suikeroom op 18-02-2009 18:50:20 ]
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_66207803
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef mooiiiiii het volgende:
]
[..]

[b][Zou/b] kunnen...Ik vraag alleen of Huub die persoon vertrouwd,thats all.
Dit waren je letterlijke woorden (heb ze even gekopieërd);

Hopelijk wel iemand die te vertrouwen is..ik neem aan dat je die persoon goed kent.Dus geen ex modje van een bepaalde site

Daar zeg je dus dat óf ex modjes van 'een bepaalde site' niet te vertrouwen zijn óf Huub kent geen ex modjes van 'een bepaalde site' erg goed volgens jou.

Vandaar mijn opmerking Maar begrijp wel wat je bedoeld hoor!
pi_66207923
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef lies1958 het volgende:
Haha ja, maar ach, wie kijkt er dan nog naar Amanda's onderrug?
En volgens mij neem je een tattoo voor jezelf en niet voor anderen
pi_66207983
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:39 schreef Suikeroom het volgende:
omg leeft zij echt in een look-a-like wereld.. heeft ze ook een oom die op Obama lijkt?

trouwens zij heeft geen fuck met dit topic te maken dus optyphen met die foto
Nee, wel een vriendin die op Amanda lijkt
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 19:02:07 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_66208204
Nieuw blog van de ghostwriter. Van tatoo naar het kinderziekenhuis, hoe subtiel.
quote:
Vrijdag de 13e zijn Dorien en ik naar Den Haag geweest, want we werden daar getatoeëerd door Leslie Reesen. Wat een lef hé om dat juist op zo'n dag te doen? Hihi! Leslie is echt een artiest als het om tatoeage gaat. Hij heeft Dorien al meerdere malen getatoeëerd. Ik ben zelf ook al eerder getatoeëerd maar, was net zoals de eerste keer weer super zenuwachtig. Dorien mocht eerst op de martelbank plaats nemen, maar ze gaf geen kick. Ze lag daar zo ontspannen, het leek net alsof ze een heerlijke manicure kreeg. Op haar onderarm tot aan haar hand heeft zij What goes around comes back around laten tatoeëren. Ook heeft ze al een heel mooi kunstwerk op haar heup staan en daar heeft ze nog wat sterretjes bij laten zetten. Toen Do klaar was nam Leslie even pauze, gelukkig kon ik nog eventjes op adem komen...

Ik had al met Leslie overlegd en aangewezen wat ik graag wilde. Bij mijn stuitje heb ik al een vlindertje, maar die was roze en blauw. Deze wilde ik graag iets groter en in het zwart met wit hebben. Daarbij wilde ik ook nog twee andere kleine vlindertjes. Die grote vlinder staat symbool voor mijn mama. Mijn moeder heeft ook een vlinder op haar buik en mijn zus Deborah op haar onderrug. Diagonaal eronder heb ik twee vlindertjes laten tatoeëren, één staat voor mijn zus Deborah en de ander voor mijn jongste zusje Daniëlle. Boven mijn 'mama-vlinder' heb ik nog een heel klein sterretje laten zetten en die staat voor mijn kleine nichtje Presny. In ons gezin zijn wij allemaal gek van vlinders, want een vlinder staat voor vrijheid. Hij begon met de lijnen. Auwww! Ik heb lopen gillen en kreunen en niet van genot, het deed zoveel pijn! Ik had even het gevoel dat ik flauw zou gaan vallen, maar gelukkig bleef ik rechtop zitten. Nadat de lijnen erop stonden ging hij schaduwen en dat deed gelukkig veel minder pijn. Toen hij klaar was rende ik meteen naar de spiegel en het zag er gelukkig precies zo uit als ik wilde.

S' avonds had ik een interview in het Emma kinderziekenhuis. Het interview was voor alle patiëntjes die daar liggen. Zo krijgen ze regelmatig leuke afleiding. Ik ben erg blij dat ze mij hiervoor hebben gevraagd. Die kinderen zijn enorm blij en enthousiast, ondanks dat ze in het ziekenhuis liggen. Het was echt ontzettend leuk om te doen. Het onderwerp was Valentijnsdag en ze vroegen mij onder andere om flirt-tips en waar ik op afknap bij jongens. Ik heb erg gelachen met de kids en zelfs met één van hen nog geschuifeld. Jammer genoeg konden niet alle kinderen naar beneden komen in de ruimte waar het interview was. Dat was voor sommige niet mogelijk door hun ziekte. Ik vond dat zo sneu voor hen, dus ben ik na afloop nog even langs de kamers gegaan van de kids die niet konden komen om een gezellig praatje met ze te maken en een handtekening uit te delen.

Er was een meisje die niet naar beneden kon komen en een grote fan van mij bleek te zijn. Ze keek altijd naar De Kooi en vond het verschrikkelijk dat ze er niet bij kon zijn en moest zelfs huilen. Dat vrouwtje die het interview afnam bracht me daarvan op de hoogte. Het meisje heet Jet en is 17 jaar, ze ligt in het ziekenhuis met een darmziekte. Toen ik haar kamer in kwam lopen schrok ze zo erg dat ze gelijk in tranen uitbarstte. Ik liep meteen naar haar toe en knuffelde haar. Ik vond het zelf ook zo bijzonder dat we samen maar even heerlijk hebben zitten janken, want ik kon mijn tranen ook niet inhouden. Daarna hebben we ook heerlijk zitten kletsen en heel wat afgelachen, het was zo'n mooi en lief meisje.

Ondertussen had ik behoorlijke last van mijn tattoo, maar ik moest niet zeuren! Deze kinderen hebben het zo zwaar dat dit van mij niks voorstelt en bovendien heb ik er zelf voor gekozen. We kennen het gezegde: 'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.' Ik vond het erg fijn om al die blije gezichten te zien. Het was een prachtige dag, om nooit te vergeten.

See you next week.
XX Amanda

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 18-02-2009 19:26:54 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')