abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:49:04 #101
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66204017
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:53:11 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204194
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan nog blijft de vraag naar jou legitiem. Wat was er anders gebeurd als Lieke geen persoonlijke problemen had gehad? Waarom heeft Huub daarmee geluk gehad? Dat statement kwam immers toch echt uit jouw toetsenbord rollen.
Dan had je je vraag duidelijk moeten stellen.
Antwoord: Dan had ze de vloer aangeveegd met Huubje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_66204199
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij wilt dus impliceren dat jullie 'het' gedaan hebben, of op z'n minst, dat het meer was dan alleen een toevluchtsoord zoeken van haar kant, omdat ze ruzie had met Brian (en dronken was, dacht ik) en jij je kans greep.

Ten tweede, denk ik dat Nena niets gescript heeft, maar dat ze boos was omdat Brian verteld had, dat hij met haar gesext had, en zij het gevraagd had, niet over te praten.

Ik denk dus dat je er niet vanuit kunt gaan dat er meer zou zijn tussen jou en Nena, ik kan me niet voorstellen dat zij dat gehoer en gesnoer en dat gedrag van jou zou tolereren. Je zegt nogal wat.
ik was serieus verliefd aan het worden op Nena ( of misschien op haar schoonheid) had iig wel een enorme klik met haar. En je moet niet vergeten, ik was enorm op zoek naar een "maatje" met wie ik dingen kon doen die ik met Ilona en Sylvia niet kon doen. (zuipen, lachen)

en nogmaals hoe weet je wat er tussen mij en nena speelde? Je hebt misschien heel wat dingen gestreamed maar jij was er niet bij, je voelde niet wat wij voelden. etc. etc.
pi_66204257
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

no way, ze was wel sterk maar miste het laatste stukje killersmentaliteit. Ik vind dat ik in het spel sterker was dan zij, zij was ook nog eens meer dan een half jaar "verser" dan ik, en zat er nog meer doorheen dan ik
pi_66204298
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zelfs Claire kon niet met Huub, volgens haar eigen zeggen, dus dat zegt meer over het gedrag van Huub, dan over Lieke.
dit was gebasseerd op tv uitzendingen en niet op persoonlijke ervaring met iemand...

iets wat jij zowiezo mist in dit verhaal dus dat maakt je eigenlijk al geen gelijkwaardige gesprekspartner. Niet omdat je minder bent ofzo, maar omdat je geen 1e hand ervaring hebt
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:57:39 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66204367
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:

Niks onduidelijk aan die vraag. Je antwoord daarentegen is van een niveautje nietszeggend.
Hoe dan en met welk leger?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66204373
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Hopelijk wel iemand die te vertrouwen is..ik neem aan dat je die persoon goed kent.Dus geen ex modje van een bepaalde site
Hoezo?? Ex modjes van 'een bepaalde site' kunnen ook heel betrouwbaar zijn!!!
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:58:11 #108
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66204399
Ik vond Lieke helemaal geen sterke speler. Plannen die van haar kwamen werden practisch allemaal gebackfired. Waar jij haar zo vaak voor waarschuwde maar dan toch maar in meeging. Het leverde wel hilarische stream en tv momenten op. Zij onderschatte haar tegenspelers.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:58:55 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204434
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Lieke was een sterke speelster maar had mij zo aan de kant gezet voor een ander denk ik, ze had ook niemand anders dan mij dus ze ging er helemaal voor en speelde ze verder met mij. Misschien nog wel langer dan ze eigenlijk wilde maar door haar winnaar mentaliteit bleef ze doorgaan. Dit verklaart voor mij bijvoorbeeld waarom ze zo ontzettend klaar met mij was (ook omdat ik een zeldzame lul tegen haar was natuurlijk, maar you catch my drift)
Ook jij had iedereen zomaar aan de kant gezet, dus dat is niet vreemd.
Enne, Lieke heeft waarschijnlijk tabak van jou, omdat je het spel veel te serieus hebt genomen en dwars door alle fatsoensnormen ging, zelfs als het betekende dat je persoonlijke gevoelens op een lage manier vermoordde.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:59:49 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204466
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:58 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vond Lieke helemaal geen sterke speler. Plannen die van haar kwamen werden practisch allemaal gebackfired. Waar jij haar zo vaak voor waarschuwde maar dan toch maar in meeging. Het leverde wel hilarische stream en tv momenten op. Zij onderschatte haar tegenspelers.
Je bedoelt dat het geboycot werd door zijne hoogheid, omdat hij het niet bedacht had.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:01:01 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204511
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niks onduidelijk aan die vraag. Je antwoord daarentegen is van een niveautje nietszeggend.
Hoe dan en met welk leger?
Dat mag jij vinden, maar laat Huubje zelf daarop reageren, lijkt me een te moeilijke voor een Huubsopper.
Jaja, ik weet het, je krijgt daar vast weer antwoord op.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:03:03 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204578
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik was serieus verliefd aan het worden op Nena ( of misschien op haar schoonheid) had iig wel een enorme klik met haar. En je moet niet vergeten, ik was enorm op zoek naar een "maatje" met wie ik dingen kon doen die ik met Ilona en Sylvia niet kon doen. (zuipen, lachen)

en nogmaals hoe weet je wat er tussen mij en nena speelde? Je hebt misschien heel wat dingen gestreamed maar jij was er niet bij, je voelde niet wat wij voelden. etc. etc.
Nee dat klopt, misschien heb ik een verkeerd beeld van Nena, dat zou kunnen.
Dat je verliefd op haar aan het worden was, dat snap ik, je wilde alles hebben wat Brian ook had.
En niet te vergeten natuurlijk, je wordt snel verliefd, EN ze is zeker mooi.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:03:14 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66204591
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat mag jij vinden, maar laat Huubje zelf daarop reageren, lijkt me een te moeilijke voor een Huubsopper.
Jaja, ik weet het, je krijgt daar vast weer antwoord op.
Fuck toch eens een eind op met dat übertrieste sopgedoe. Hoe oud ben je nu werkelijk?
Verder:
Jouw aanname, dus ook aan jou om er een antwoord op te geven.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:05:31 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204658
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:54 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

no way, ze was wel sterk maar miste het laatste stukje killersmentaliteit. Ik vind dat ik in het spel sterker was dan zij, zij was ook nog eens meer dan een half jaar "verser" dan ik, en zat er nog meer doorheen dan ik
Misschien had ze niet de killersmentaliteit die jij hebt, ik vind dat in dat opzicht niet zo erg.
Het gezeur over 'verser' slaat ook nergens op.
Het feit dat jij veel meer gedaan kreeg, een sobmob en een forum tot je beschikking had (waar mensen heel ver konden gaan) en niet geisoleerd was van de groep en niet afhankelijk was van iemand als 'Huub" in het spel, vind ik vele maler meer een handicap.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:06:15 #115
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204685
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fuck toch eens een eind op met dat übertrieste sopgedoe. Hoe oud ben je nu werkelijk?
Verder:
Jouw aanname, dus ook aan jou om er een antwoord op te geven.
Fuck jij zelf een end op, jij bent zelf triest om voor Huub te antwoorden.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:07:58 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66204744
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef ThunderBitch het volgende:

Fuck jij zelf een end op, jij bent zelf triest om voor Huub te antwoorden.
Waar antwoord ik voor iemand anders? Ik stel jou een vraag naar aanleiding van de zoveelste losse flodder die je hier neergooit. Daar heeft Huub, Lieke of wie dan ook verder geen ene moer mee te maken.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:10:54 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204834
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

dit was gebasseerd op tv uitzendingen en niet op persoonlijke ervaring met iemand...

iets wat jij zowiezo mist in dit verhaal dus dat maakt je eigenlijk al geen gelijkwaardige gesprekspartner. Niet omdat je minder bent ofzo, maar omdat je geen 1e hand ervaring hebt
Ik geloof graag dat er andere users zijn die jij eerder een gelijkwaardige gesprekspartner vindt. Ik weet net zoveel als de anderen (ga ik vanuit).

Natuurlijk weet ik niet wat er zich op persoonlijk vlak afspeelde, het is alleen vreemd dat alles zich positief ontvouwt en voor anderen niet. Men zegt wat Lieke gezegd zou hebben, en ik daarmee juist aan dat dat niet perse letterlijk moet worden genomen. Iets zeggen is 1, de rest moet je er zelf uit destilleren.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:12:29 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204892
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar antwoord ik voor iemand anders? Ik stel jou een vraag naar aanleiding van de zoveelste losse flodder die je hier neergooit. Daar heeft Huub, Lieke of wie dan ook verder geen ene moer mee te maken.
Ik had gereageerd op Huub.
Ja hoor, we gaan nu beledigen, omdat we de discussie perse willen winnen. Vrees niet, de fanclub komt je zo bijstaan.
Moet je niet gaan koken?
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:13:49 #119
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204933
Nou Huubsel, bedankt voor jouw reacties, al zijn we het niet met elkaar eens.
Het was leuk om even te klessen.
pi_66204949
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja hoor, we gaan nu beledigen, omdat we de discussie perse willen winnen. Vrees niet, de fanclub komt je zo bijstaan.
Moet je niet gaan koken?
Ik zou maar rustig aan doen, anders krijgen we straks een stream topiclock...
Er gaat niets boven Groningen
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:15:15 #121
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66204983
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:14 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik zou maar rustig aan doen, anders krijgen we straks een stream topiclock...
Sorry, Ik ga koken!!
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:15:44 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66204997
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:12 schreef ThunderBitch het volgende:

Moet je niet gaan koken?
Als je dit al beledigen vind, wens ik je veel succes tegen de tijd dat je volwassen wordt.
En nee, ik hoef niet te koken .

En FYI: op een forum kan iedereen op iedereen reageren. Als jouw aannames bij mij vragen oproepen, dan stel ik die vragen. Maar ik kan dus concluderen dat je geen antwoord op mijn vraag kan geven. Ook goed.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:17:53 #123
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66205062
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je dit al beledigen vind, wens ik je veel succes tegen de tijd dat je volwassen wordt.
En nee, ik hoef niet te koken .

En FYI: op een forum kan iedereen op iedereen reageren. Als jouw aannames bij mij vragen oproepen, dan stel ik die vragen. Maar ik kan dus concluderen dat je geen antwoord op mijn vraag kan geven. Ook goed.
Oef, wat zijn we weer flink. Ik heb je allang antwoord gegeven meisje.
Goed lezen, maar misschien heb je het gemist, kan zomaar, gebeurt mij ook weleens.
Dag meis.
  woensdag 18 februari 2009 @ 17:20:01 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66205133
Ze had de vloer aangeveegd ...

Damn! Wat een inzicht! Wat een gelaagd antwoord ook. Zo ontzettend veelzeggend en erudiet!

Ze zei meisje tegen me
pi_66205194
Life of Amanda 7
18-2-09 13:23
Geliefden voor altijd bij je dragen!

Vrijdag de 13e zijn Dorien en ik naar Den Haag geweest, want we werden daar getatoeëerd door Leslie Reesen. Wat een lef hé om dat juist op zo'n dag te doen? Hihi! Leslie is echt een artiest als het om tatoeage gaat. Hij heeft Dorien al meerdere malen getatoeëerd. Ik ben zelf ook al eerder getatoeëerd maar, was net zoals de eerste keer weer super zenuwachtig. Dorien mocht eerst op de martelbank plaats nemen, maar ze gaf geen kick. Ze lag daar zo ontspannen, het leek net alsof ze een heerlijke manicure kreeg. Op haar onderarm tot aan haar hand heeft zij What goes around comes back around laten tatoeëren. Ook heeft ze al een heel mooi kunstwerk op haar heup staan en daar heeft ze nog wat sterretjes bij laten zetten. Toen Do klaar was nam Leslie even pauze, gelukkig kon ik nog eventjes op adem komen...

Ik had al met Leslie overlegd en aangewezen wat ik graag wilde. Bij mijn stuitje heb ik al een vlindertje, maar die was roze en blauw. Deze wilde ik graag iets groter en in het zwart met wit hebben. Daarbij wilde ik ook nog twee andere kleine vlindertjes. Die grote vlinder staat symbool voor mijn mama. Mijn moeder heeft ook een vlinder op haar buik en mijn zus Deborah op haar onderrug. Diagonaal eronder heb ik twee vlindertjes laten tatoeëren, één staat voor mijn zus Deborah en de ander voor mijn jongste zusje Daniëlle. Boven mijn 'mama-vlinder' heb ik nog een heel klein sterretje laten zetten en die staat voor mijn kleine nichtje Presny. In ons gezin zijn wij allemaal gek van vlinders, want een vlinder staat voor vrijheid. Hij begon met de lijnen. Auwww! Ik heb lopen gillen en kreunen en niet van genot, het deed zoveel pijn! Ik had even het gevoel dat ik flauw zou gaan vallen, maar gelukkig bleef ik rechtop zitten. Nadat de lijnen erop stonden ging hij schaduwen en dat deed gelukkig veel minder pijn. Toen hij klaar was rende ik meteen naar de spiegel en het zag er gelukkig precies zo uit als ik wilde.

S' avonds had ik een interview in het Emma kinderziekenhuis. Het interview was voor alle patiëntjes die daar liggen. Zo krijgen ze regelmatig leuke afleiding. Ik ben erg blij dat ze mij hiervoor hebben gevraagd. Die kinderen zijn enorm blij en enthousiast, ondanks dat ze in het ziekenhuis liggen. Het was echt ontzettend leuk om te doen. Het onderwerp was Valentijnsdag en ze vroegen mij onder andere om flirt-tips en waar ik op afknap bij jongens. Ik heb erg gelachen met de kids en zelfs met één van hen nog geschuifeld. Jammer genoeg konden niet alle kinderen naar beneden komen in de ruimte waar het interview was. Dat was voor sommige niet mogelijk door hun ziekte. Ik vond dat zo sneu voor hen, dus ben ik na afloop nog even langs de kamers gegaan van de kids die niet konden komen om een gezellig praatje met ze te maken en een handtekening uit te delen.

Er was een meisje die niet naar beneden kon komen en een grote fan van mij bleek te zijn. Ze keek altijd naar De Kooi en vond het verschrikkelijk dat ze er niet bij kon zijn en moest zelfs huilen. Dat vrouwtje die het interview afnam bracht me daarvan op de hoogte. Het meisje heet Jet en is 17 jaar, ze ligt in het ziekenhuis met een darmziekte. Toen ik haar kamer in kwam lopen schrok ze zo erg dat ze gelijk in tranen uitbarstte. Ik liep meteen naar haar toe en knuffelde haar. Ik vond het zelf ook zo bijzonder dat we samen maar even heerlijk hebben zitten janken, want ik kon mijn tranen ook niet inhouden. Daarna hebben we ook heerlijk zitten kletsen en heel wat afgelachen, het was zo'n mooi en lief meisje.

Ondertussen had ik behoorlijke last van mijn tattoo, maar ik moest niet zeuren! Deze kinderen hebben het zo zwaar dat dit van mij niks voorstelt en bovendien heb ik er zelf voor gekozen. We kennen het gezegde: 'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.' Ik vond het erg fijn om al die blije gezichten te zien. Het was een prachtige dag, om nooit te vergeten.

See you next week.
XX Amanda
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')