abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:17:34 #171
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66218726
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:26 schreef lies1958 het volgende:
jezus zou het in de naam bitch liggen die overdreven "lieke moet ik verdedigen" houding. Get a live zeg. Lekker belangrijk we zijn bijna een jaar verder. Ik heb ook heel veel streams gekeken en had mijn favoriet maar denk je nu nog echt dat ik personen dingen kwalijk ga nemen die in een soap zijn gebeurt. DIngen tussen huub en lieke gebeurde in een spel van 1 miljoen euro. Wat is daar nou zo moeilijk aan om te begrijpen. Hoe gaan thunder en pearlbitch in het echte leven met mensen om die dicht bij hun staan, en als die onrecht worden aangedaan, ik zou dan niet graag die persoon willen zijn die ruzie maakt met een familielid of vriend van die twee. Ze maken je af volgens mij.
Neem dat maar voor een feit aan!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:23:58 #172
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66218997
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, omdat ze met Huub speelde, daarom was ze geisoleerd. Weet je nog hoe eenzaam ze met z'n tweeen waren toen Jaap ook niet met Huub speelde?!
En de lachende derde was Jaap..
Briljant strateeg als hij was komt het idee om een tijdlang met Dennix te spelen nog uit zijn eigen koker ook. Zo stonden Huub en Lieke volkomen geïsoleerd en kon hij later oogsten door zich weer bij hen aan te sluiten en te profiteren van een tweedracht tussen hun twee. Zolang Huub en Lieke gebrouilleerd waren kon hij ze allebei aan zich binden en later zijn definitieve keuze maken met wie hij richting finale zou gaan. Vanuit zijn oogpunt was Huub de kwaaiste van de twee en Huub heeft dus alle geluk gehad dat hem door het hokje de hand boven het hoofd werd gehouden, anders had hij de finale niet eens gehaald.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:27:30 #173
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66219168
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Hallo hoe vaak stond ik totaal geiosleerd in de groep?

ik kreeg veel meer gedaan omdat ik veel meer tv maakte, en dat wilde zij ook maar wat graag,

van die fora hadden we op cadeaus en post na niets te merken in het spel hoorl lieverd....

Lieke vond mij "sobmob" maar wat leuk, sterker nog ze schreef ze allemaal om vooral ook op haar te stemmen
, maakt niet uit verder hoor, je bent een beetje gekleurd!
Ze schreef hen inderdaad terug, maar eerder uit plaatsvervangende schaamde omdat jij hierin verzaakte..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:33:07 #174
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66219408
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:49 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Dit waren je letterlijke woorden (heb ze even gekopieërd);

Hopelijk wel iemand die te vertrouwen is..ik neem aan dat je die persoon goed kent.Dus geen ex modje van een bepaalde site

Daar zeg je dus dat óf ex modjes van 'een bepaalde site' niet te vertrouwen zijn óf Huub kent geen ex modjes van 'een bepaalde site' erg goed volgens jou.

Vandaar mijn opmerking Maar begrijp wel wat je bedoeld hoor!
De persoon die als mod optreedt op Huub's site is op zeker een ex nowliver of een ex nowlive-mod.
Heb op msn al gehoord dat er vandaag al net zoveel mensen een ban hebben gekregen als op nowlive in een week tijd.

En dan te bedenken dat Huub zo voor de vrijheid van meningsuiting is..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66219495
Gelukkig, ik ben net op tijd voor de quotemarathon!

/veegt zweet van voorhoofd
pi_66219503
pssst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
pi_66219558
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:33 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

De persoon die als mod optreedt op Huub's site is op zeker een ex nowliver of een ex nowlive-mod.
Heb op msn al gehoord dat er vandaag al net zoveel mensen een ban hebben gekregen als op nowlive in een week tijd.

En dan te bedenken dat Huub zo voor de vrijheid van meningsuiting is..
Gut, je volgt Huubs leven zelfs op MSN? Een heel spionnennetwerk om alles in de gaten te houden?
pi_66219609
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:35 schreef blomst het volgende:
pssst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Mazaru, we zitten allemaal op MSN nieuwtjes over Huub uit te wisselen, het aantal bans op zijn site e.d.
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:40:13 #179
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66219704
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ze schreef hen inderdaad terug, maar eerder uit plaatsvervangende schaamde omdat jij hierin verzaakte..
neh neh ... puur zieltjeswinnerij !! dat moet jij als Lieke deskundige toch wel weten !
ze riep ook altijd zo leuk ( als Huub weer eens wat kreeg ) "ik wil ook !! ik wil ook !! "

offtopic : iemand nog wat nieuws te melden ?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 18 februari 2009 @ 23:40:55 #180
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66219733
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:53 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Is het zout nog niet op?
k woon in Scheveningen, heel dicht bij de zee, dus zout genoeg!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')