Ik bedoelde gewoon 1 in het telkantoor voor 's ochtends als je alle kassa's teltquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Omdat ze duur zijn (weet je wel hoeveel AH kassa's ze in NL hebben?) En mensen doorgaans niet met meer dan 100 euro betalen, en het dus niet zo moeilijk is om geld snel te tellen. Bovendien moet je het er dan steeds op gaan leggen
* julian6 kijkt uit naar maandag 12:30
Zou je er je hele leven willen werken dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:34 schreef Kadooosh het volgende:
Nee je hoeft je echt niet te schamen dat je bij AH werkt vind ik(behalve als je al een hbo diploma op zak hebt).
¤3,68 per uur. Meer is uiteraard altijd beterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:34 schreef Kadooosh het volgende:
Verbaasd me wel allemaal, mensen denken dat vakkenvuller zo slecht verdiendja misschien als je 15 bent ofzo...gellukig ben ik begonne toen ik 18 was.
En ik ken mensen die gaan afwassen voor 7,50 p uur netto![]()
Nee je hoeft je echt niet te schamen dat je bij AH werkt vind ik(behalve als je al een hbo diploma op zak hebt).
Uhh nou niet echt vandaar dat ik zeg behalve als je een hbo diploma hebt hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:00 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Zou je er je hele leven willen werken dan?
En hoe zeker weet je dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:34 schreef Kadooosh het volgende:
Schijnen ook nog een restantje winstuitkering te krijgen(van december).
Dat is inderdaad meestal in maart. Maar dat wordt ook altijd voorafgegaan door een brief in de kantine met hoeveel procent het is. Die heb ik niet gezien deze keer.quote:
Alle uren voor 06:00 zijn +50%quote:Kan iemand misschien hier ook nog een vertellen hoeveel % toeslaguren krijgt betaald, als je voor of na bepaalde tijdstippen werkt?
Vorig jaar krijg ik iin periode 3 aanvullende winstuitkering ¤143 en dat jaar ervoor ¤151quote:Op zondag 1 maart 2009 07:00 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
En hoe zeker weet je dat?
Kan iemand misschien hier ook nog een vertellen hoeveel % toeslaguren krijgt betaald, als je voor of na bepaalde tijdstippen werkt?
200% loon, ik zou alleen maar blij zijn(en vaak ook waarschijnlijk wel brakquote:
Dat verklaart eindelijk waarom ik daar nooit extra op betaald wordt.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:37 schreef NJ het volgende:
Alle uren voor 06:00 zijn +50%
Op doordeweekse dagen:
Alle uren na 20:00 zijn +33,3%
Alle uren na 21:00 zijn +50%
Op zaterdag:
Alle uren na 18:00 zijn +50%
Maar dat is alleen als je meer dan 12 uur in de week werkt.
Geen idee hoe je hierbij komt, maar geldt dat voor alle fillialen? Heb hier nog nooit iets over gehoord, op zaterdag werken altijd tot 9 uur/half 10, krijg ze normaal uitbetaald, en werk vaak zat meer dan 12 uur per week. Of moet je contract dan 12 uur per week zijn?quote:
Je contractquote:Op zondag 1 maart 2009 10:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hierbij komt, maar geldt dat voor alle fillialen? Heb hier nog nooit iets over gehoord, op zaterdag werken altijd tot 9 uur/half 10, krijg ze normaal uitbetaald, en werk vaak zat meer dan 12 uur per week. Of moet je contract dan 12 uur per week zijn?
Of je bent ASM of SM.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh nou niet echt vandaar dat ik zeg behalve als je een hbo diploma hebt he.. als je ff goed keek dan zie ook dat ik maar gemiddeld 12 uur in de week werk, mja oke fulltime is niet echt iets om trost op te zijn maar goed
Nee als je een week b oven de 12 uur werkt geld het ook. Dit berekend R&R automatischquote:
Staat er niet op je loonstrookje onder gewerkt, toeslaguren?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je hierbij komt, maar geldt dat voor alle fillialen? Heb hier nog nooit iets over gehoord, op zaterdag werken altijd tot 9 uur/half 10, krijg ze normaal uitbetaald, en werk vaak zat meer dan 12 uur per week. Of moet je contract dan 12 uur per week zijn?
Die dingen hebben we in eenvoudigere versie voor het kleingeld volgens mij gewoon hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:26 schreef korting het volgende:
Weet iemand waarom we bij AH geld nog met de hand tellen als deze dingen bestaan?
het betaald idd goed, maar het opstaan is minderquote:Op zondag 1 maart 2009 09:58 schreef Kadooosh het volgende:
200% loon, ik zou alleen maar blij zijn(en vaak ook waarschijnlijk wel brak).
Dat is leeftijdsgebonden. Het minimumsalaris van een teamleider is 8,zoveel. Ik ben 24 en verdien 11,44. Alles bruto.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Incognito1990 het volgende:
*Hoorde dat het salaris van een teamleider 11,- euro is, klopt dit en is dit netto of bruto?
Nee.quote:*Zit er ook nog een verschil in de lonen van TL Verkoopklaar en TL Verkoopafhandeling?
De laagst verdienende ASM bij ons filiaal verdient 15 euro per uur.quote:*Iemand enig idee wat een ASM verdient, minimaal dan?
Ja, die heten teamleiders.quote:*Komt het wel eens voor dat een ASM nog een eigen assistent heeft?
Geen flauw idee.quote:*Klopt het dat AH enkel en alleen je school betaald wanneer je er 2 jaar of langer werkt? Ik volg een externe opleiding (hogeschool).
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Incognito1990 het volgende:
Hoihoi,
Alleen als je via en voor AH een opleiding volgt. Mijn teamleider doet een opleiding via AH, en zijn schoolgeld krijgt ie altijd in periode 10 ofzo terugbetaald. Hij moet het voorschieten maar dat krijgt ie later dus terug. Ik weet alleen niet of hij al 2 jaar of langer bij AH werkt, ik denk het wel!quote:*Klopt het dat AH enkel en alleen je school betaald wanneer je er 2 jaar of langer werkt? Ik volg een externe opleiding (hogeschool).
Graag gedaan.quote:Alvast bedankt!
Zoiets zou ik ook krijgen als me vakantie uren en geld werd uitbetaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |