Personeelskorting was vorige maand al. Dus er is een kans van precies 0% dat je "die 75 euro" deze maand krijgt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef julian6 het volgende:
maar khoop 't wel nu. Ik verwacht veel geld deze maandmet een beetje geluk zit die 75 euro er ook bij
Ik vind ze wel tof. Beetje groot misschien, maar in elk geval lekker licht. Dat is de nieuwe huisstijl van de AH als ik mijn bedrijfsleider mag geloven. Alles licht, licht, licht. Witte schappen, lichtgrijs vloertje, etc.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Michel. het volgende:
Hehe wat een grote naambordjes gekregen ja, die oude past wel 4 keer in de nieuwe. Als je gewoon vakkenvuller bent staat er op ; 'Kan ik u helpen?' . En naarmate je hoger in de rang bent heb je een andere tekst.
Het wordt berekend als max ¤300 per jaar... Dus als je vorige periode minder dan 75 euro had, kan het best zo zijn dat je er nu boven zit!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:54 schreef julian6 het volgende:
Maar ik kreeg 100 euro vorige maand, het is toch maximaal 75 of zaten er nog meer dingen bij?
okéquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:11 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Het wordt berekend als max ¤300 per jaar... Dus als je vorige periode minder dan 75 euro had, kan het best zo zijn dat je er nu boven zit!
Klopt. Heb vorig jaar geholpen met het terugvullen van een verbouwde winkel in R'dam-Zuid en de vloer was idd grijs en de schappen waren wit. Zag er mooi uit. Wij gaan binnenkort ook verbouwen, maar het is nog een beetje vaag wanneer. Het zou het eerste kwartaal van 2009 zijn, maar ik dat is nog een maand en ik heb niets concreets gehoord. Of misschien hangen ze dat mij gewoon niet aan m'n neusquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof. Beetje groot misschien, maar in elk geval lekker licht. Dat is de nieuwe huisstijl van de AH als ik mijn bedrijfsleider mag geloven. Alles licht, licht, licht. Witte schappen, lichtgrijs vloertje, etc.
Bij ons gaan ze dit jaar hopelijk ook nog verbouwen. Een dezer dagen zouden we volgens mij bericht krijgen of het door kon gaan, maar dit hele gedoe loopt nu al jaren en er is nog totaal geen vooruitgang geboekt. Ik heb er dan ook weinig vertrouwen in. Mocht er toch verbouwd worden dan hoop ik van harte dat ze het magazijn flink vergroten, want het is soms haast geen doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:03 schreef Bokita het volgende:
[..]
Klopt. Heb vorig jaar geholpen met het terugvullen van een verbouwde winkel in R'dam-Zuid en de vloer was idd grijs en de schappen waren wit. Zag er mooi uit. Wij gaan binnenkort ook verbouwen, maar het is nog een beetje vaag wanneer. Het zou het eerste kwartaal van 2009 zijn, maar ik dat is nog een maand en ik heb niets concreets gehoord. Of misschien hangen ze dat mij gewoon niet aan m'n neus.
Vind de bordjes overigens wel ok. Ze zijn een beetje groot, maar ik heb er verder geen last van en ze zijn mooier dan de blauwe.
Iemand iets gehoord over rugnummers trouwens? Die zouden we krijgen volgens een vulploegleider van me, maar het klonk zo vreemd dat ik het maar met een korrel zout heb genomen.
Ik plak mijn naambordje altijd vol stickers, dus op de nieuwe kunnen er nog veel meer!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ik vind die naam bordjes wel tof eigenlijken dat ze iets groter zijn heb ik niet heel erg veel last van op zich..
En dat is erger dan 'Ehhh hoi jongen/meneer weet je waar de breezers liggen??' ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef julian6 het volgende:
Ik ga echt geen naambordjes dragen, komen die breezersletjes de winkel in 'Ehhh hoi JULIAN! weet je waar de breezers liggen??'
zit ik niet op te wachten
Nee, dat is juist beter. Ik vind het echt irritant als mensen je naam weten..quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:25 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
En dat is erger dan 'Ehhh hoi jongen/meneer weet je waar de breezers liggen??' ?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef ckyerwin het volgende:
Heeft er al iemand iets gehoord over de rechtzaak?
Nee jij niet, puhquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef julian6 het volgende:
Dus maandag krijg ik alle tot nu toe opgebouwde Vakantieuren en Vakantiegeld uitbetaald? Super![]()
Omdat ze duur zijn (weet je wel hoeveel AH kassa's ze in NL hebben?) En mensen doorgaans niet met meer dan 100 euro betalen, en het dus niet zo moeilijk is om geld snel te tellen. Bovendien moet je het er dan steeds op gaan leggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:26 schreef korting het volgende:
Weet iemand waarom we bij AH geld nog met de hand tellen als deze dingen bestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |