abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2009 @ 17:52:34 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66285126
Geweldig programma, toen nog gepresenteerd door Gijs

De topper was in mijn ogen Martijn. Zijn stem leek erg op Bon Jovi, maar je kon ook erg met hem lachen. In het huis zette hij vaak alles op z'n kop. En echt luisteren naar de 'kenners' deed hij niet echt. Martijn werd verliefd op één van de danseressen die meekwamen met de danslerares. Dat vond het programma niet zo leuk en werd ook vanalles aan gedaan om dat af te kappen, wat ook is gebeurd. Martijn heeft het nummer 'Gina' over haar geschreven. Dat nummer staat op het eerste album van K-otic. Daar staat ook Stefan's eigen nummer 'Piece of mind' op. Stefan had destijds al een vriendin, maar dat was best een raar mens als ik me nog goed herinner.
En dan was daar natuurlijk de clip van 'Damn, I think I love you'. Anna heeft hemel en aarde bewogen om de clip opnieuw te doen want ze was héél erg ontevreden over de manier waarop ze in de clip te zien is. Anna heeft nogal grote borsten en dat is in de clip wel heel erg nadrukkelijk aanwezig op bepaalde momenten. De makers hebben enorm op haar moeten inpraten, maar Anna heeft volgens mij de clip nooit weer gekeken.
Ook herinner in me nog het eerste optreden bij de MTV awards. De hele groep ging erheen, inclusief de danslerares (die toen zowaar best aardig bleek te zijn). Wat het meest bleef hangen is dat Stefan's microfoon het niet deed tijdens het optreden.
Verder was het dus Sita, die ze de solocarrière hebben gegeven. Sita, dat meisje dat absoluut geen stemvolume heeft.... ongelooflijk. Als ik het destijds ergens mee oneens was, was het dat wel.
Tot slot kan ik me nog heibel met Bouchra's familie herinneren. Wat er precies aan de hand was weet ik niet meer, maar het had er volgens mij ook mee te maken hoe ze altijd op de streams aan het stoeien was met Martijn.
Martijn heeft na K-otic al in twee bandjes gezeten, 'Taxe' en 'Van Gunn' (zie clips enzo op youtube) en Stefan probeert het met zijn band 'Lev'. Bart zat natuurlijk in XYP, maar dat is inmiddels alweer gestopt. Van de meiden zie ik alleen Rachel af en toe opduiken bij een talentenjacht.

Tot zo ver mijn memory lane. Ik lag destijds door een beknelde zenuw vrij lang plat op bed en heb ze toen 24 uur per dag gevolgd met Mr.Zapp.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 20-02-2009 19:02:38 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_66287029
voor je geheugen!
pi_66288876
Ik keek het vrijwel elke dag.

zie ook K-otic topic
full stops and exclamation marks
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:04:28 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66289742
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:41 schreef krioro het volgende:
Ik keek het vrijwel elke dag.

zie ook K-otic topic
Ik kom niet in dat forum.
pi_66291093
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik kom niet in dat forum.
Oh.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:19:03 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66293279
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:38 schreef krioro het volgende:

[..]

Oh.
Ja, een K-otic topic in het 'onzin voor het leven' forum zegt toch wel genoeg denk ik.
pi_66293570
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, een K-otic topic in het 'onzin voor het leven' forum zegt toch wel genoeg denk ik.
Wat jij wil hoor, dan lees je het niet. Alsof mij dat wat uitmaakt.

Misschien zijn er anderen die het wel willen lezen hè.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:52:37 #33
136283 knars
Teethgrinder
pi_66295225
Oh god ja, Starmaker
Leerde in de tijd van Damn! I Think I love you net iemand kennen via internet, en zij keek elke aflevering. Dus dat werd wel een beetje ons liedje, soort van.

Die Bouchra is nu trouwens toch getrouwd met Robin van Persie?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:41:41 #34
218044 Shawnie
mama van 2 geweldige mannetjes
pi_66297606
Die band van Martijn hadden in die tijd een mp3 van een van hun nummers op hun website staan, Hey old man heette dat. Vond ik een waanzinnig goed nummer, maar helaas kan ik die mp3 nergens meer vinden.
Ik vond het een hartstikke leuk programma, en was helemaal gek van Martijn (tsja, puppielove)
Jammer dat er zo weinig van het programma is terug te vinden.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:43:32 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66297683
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:52 schreef knars het volgende:
Oh god ja, Starmaker
Leerde in de tijd van Damn! I Think I love you net iemand kennen via internet, en zij keek elke aflevering. Dus dat werd wel een beetje ons liedje, soort van.

Die Bouchra is nu trouwens toch getrouwd met Robin van Persie?
Lol... nee, dat is een andere Bouchra.
pi_72299943
Starmaker en daaruit voortgekomen K-Otic."heeft jammer genoeg niet lang mogen duren"Wie kent het niet Persoonlijk flink meegedaan met de zanglessen,MMMMMMMM ,OOOOOOO NNNNN .ZZZ enz enz Superleuk programma. Mijn favo Rachel. Onlangs ,ff geleden met X Factor hoge ogen gegooid.

En Bart lieverdje die verliefd was
op Sita.heeft in die tijd een bestaand nummer weer op de kaart gezet "Supergirl"
Opgenomen toen Starmaker K-Otic als naam had gekregen

Starmaker was een televisieprogramma in 2001 op Yorin waarin een groep geselecteerde jongeren tot band werd gemaakt in het oude Big Brother-huis.

Hier volgden ze verschillende workshops, waarna iedere week een deelnemer door de kijkers naar huis werd gestuurd. In eerste instantie was het het de bedoeling om zes jongeren over te houden. Zowel de kijkers als de deelnemers zagen uiteindelijk liever niemand meer vertrekken zodat besloten werd er tóch een zeven-tallige band van te maken. De winnaars kregen bij platenmaatschappij Sony BMG een contract aangeboden.

Onder de naam Starmaker werd een nummer één-hit gescoord met de single Damn (I think I love you). Deze werd uitgebracht voordat er deelnamers waren afgevallen, hoewel Hessel Deinum het programma al wel vrijwillig had verlaten. Het liedje was nummer één in de jaarlijst-Top 100 (verkoop). Als protest op zowel het programma als de single bracht het team van Kopspijkers vervolgens de single One Day Fly uit.

Uit Starmaker kwam de band K-otic voort, waarvan zangeres Sita zich enige tijd later afsplitste. In 2003 werd besloten de band op te heffen vanwege afnemend succes. Ook Sita, die nog een duet met Marco Borsato zong, krijgt rond deze tijd meer moeite hits te scoren en richt zich uiteindelijk op het presentatievak voor Jetix.

Rachel Kramer uit K-otic deed in 2009 een poging door te breken in X-factor en stond op 9 mei in de finale. Ze behaalde de tweede plaats
bron WikipediA

Een hit onder de naam Starmaker "Dammm i think i love you ..

Anne .links..was niet blij met dit filmpje,haar borsten vlogen haast uit haar BH tje

[ Bericht 1% gewijzigd door Mooiiiiiii op 31-08-2009 02:05:51 ]
Love music!
  maandag 31 augustus 2009 @ 01:25:33 #37
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_72299979
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_72300143
Duet Bart en Sita"Starmaker"
Love music!
  maandag 31 augustus 2009 @ 01:44:38 #39
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_72300169
Ik kan me alleen maar die piepmiep sita en dat wijf met die krullen en dikke tieten herinneren.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_72300202
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
Ik kan me alleen maar die piepmiep sita en dat wijf met die krullen en dikke tieten herinneren.
Vind dit toch wel een leuk nummer ,zeker omdat het heel in het begin was.Alles beter dan Jan Smit
Love music!
  maandag 31 augustus 2009 @ 02:35:34 #41
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_72300626
Eendagsvliegen
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_72300704
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:35 schreef Bakkerbier het volgende:
Eendagsvliegen
Ach ,platenmaatschappijen hebben weinig geld tegenwoordig al heel lang.Komt door downloaden en zo..Ze konden echt wel zingen als je sommige audities ziet in talentenshows
Edit: Ik was een soort trots "als moeder voor haar kinderen" ,hoe ze zich ontwikkelden ,vooruitgingen en vooral plezier hadden in hetgeen ze deden,,

[ Bericht 18% gewijzigd door Mooiiiiiii op 31-08-2009 03:09:31 ]
Love music!
pi_72301628
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
Die chick idd met de dikke tieten Rennend over de landingsbaan waarbij haar vest steeds verder open ging

Leuk vind ik het toch wel dat Sita enorme successen heeft behaald.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 augustus 2009 @ 08:34:27 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72301748
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:19 schreef StephanL het volgende:

Leuk vind ik het toch wel dat Sita enorme successen heeft behaald.
Inderdaad...

U2
The Stones
Sita
Michael Jackson
pi_72301875
Ja leuk was dat! En ik vind die liedjes van K-Otic ook echt leuk
pi_72302253
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ach ,platenmaatschappijen hebben weinig geld tegenwoordig al heel lang.Komt door downloaden en zo..
Dat is echt zo'n bullshit. Platenmaatschappijen worden steeds rijker. Maar iedere maand een ander kutbandje levert gewoon meer geld op, omdat als artiesten een echt succes worden, je ze niet meer af kan zetten.
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:27:07 #47
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72304660
Vond het een van de leukste programma's op het gebied van talent zoeken. X-factor etc. zie je eigenlijk alleen het resultaat, met een kleine compilatie van het werken er naartoe. Maar juist het werken naar het resultaat toe vindt ik persoonlijk het meest interessant. En dan vooral op streams. Hoop echt weer op zoiets. Ala fame.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:30:05 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72304732
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Inderdaad...

U2
The Stones
Sita
Michael Jackson
. Chuckie, daar lijkt ze op *ril*

Ik zat vorig jaar bij Bouchra en Anna in het vliegtuig vanuit Ibiza..wat een dooie is die Anna zeg, uitsrraling van een dooie marmot. Bouchra liep met d'r kindje en ze hadden twee van die mooiboys bij zich.

Rachel vond ik altijd wel erg goed en ook symphatiek overkomen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72306661
tvp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72308193
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
Vond het een van de leukste programma's op het gebied van talent zoeken. X-factor etc. zie je eigenlijk alleen het resultaat, met een kleine compilatie van het werken er naartoe. Maar juist het werken naar het resultaat toe vindt ik persoonlijk het meest interessant. En dan vooral op streams. Hoop echt weer op zoiets. Ala fame.
Daar hadden ze DGK villa in Eemnes mooi voor kunnen gebruiken .Voor een 2de "Starmaker"
Love music!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')