omdat ze heel raar is. daaromquote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom is die ene regel in het Nederlands?
Faal.
Inderdaad..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Faal.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef djayzz het volgende:
ben laatst namelijk gaan slaapwandelen en van de trap gedonderd.
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Behalve wie?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef djayzz het volgende:
Well say hi to everyone on my behalve!
Ze is niet lelijk, maar heb alle foto's van mijn pc gegooid. sorry dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef reetveter het volgende:
Post eens picsOf is ze kankerlelijk
Jup, daar komt het wel op neer. Ik vind alleen haar schrijfstijl niet echt toepasselijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar het is dus gewoon een Hollandse troela die een beetje interessant wil doen?
IDDquote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
Lijkt me prima dat je daar afscheid van hebt genomen.
Gewoon aardig, maar heel kort antwoorden op zo'n manier dat zij er eigenlijk niet meer op kan antwoorden. Ben je er zo weer vanaf. Dit is wss een laatste stuiptrekking waarin ze nog ff laat zien dat ze het 'vrienden blijven' echt wel meent, maar niet heus. Niet teveel van aantrekken, komt wel weer goed.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
IDDeigenlijk heeft zij het uitgemaakt voordat ik de kans had om afscheid van haar te nemen. maar het komt op hetzelfde neer. ik ben er vanaf
, op een paar mailtjes na
![]()
Ze is dus lelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar heb alle foto's van mijn pc gegooid. sorry dus.
Kutquote:verwachte reacties:
ze is dus lelijk
Ik geef het toe, ik kijk neer op jouquote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef djayzz het volgende:
ben laatst namelijk gaan slaapwandelen en van de trap gedonderd.
Kut!!!! lachen doet zeer aan mijn rugquote:
Ja Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik kijk neer op jou
heel fijn...quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:15 schreef Biels het volgende:
Ach TS, jij kan dat sletje toch zo vervangen, smooth operator als je bent.
Straight Pimpin'quote:
Bonusklacht: ex die mailtje stuurt in het engels met een nederlandse zin erinquote:[b]Op maandag 16 februari 2009 22:51
Subklacht: ex die een mailtje stuurt naar mij zonder na te denken over woordkeuze of schrijfstijl
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Placenta het volgende:
Wat sorteert ze nou eigenlijk? Borsten?
Lezen knakker. wat snap je niet aan het woord EXquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:11 schreef GSbrder het volgende:
ditch zhe bitch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |