Maar zijn die ook net zo lekker dan? Of is dat ook echt van danoontje zelf?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
Je hebt ook grotere versies van danoontje!!!1
En geschiedenislerarenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:04 schreef Agorias het volgende:
danoontje is voor wijven
Grappig, ik heb nog een jaar een docentenopleiding geschiedenis gedaan.quote:
Super! Alleen pakte iemand na 10 minuten mijn brandweerauto af omdat ik te hard "TADUU TADUU" schreeuwde, maar misschien open ik daar straks nog een topic over.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
hoe was het op het kinderdagverblijf vandaag?
En dan ben je in een week 10 cm gegroeidquote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Smash-it het volgende:
Je hebt Danoontje XL. En als je ze dan alle 4 achter elkaar opeet, heb je een redelijke hoeveelheid Danoontje.
niet in de hoogte he? in de breedte dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Jump het volgende:
[..]
En dan ben je in een week 10 cm gegroeid
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Danoontje... half-vloeibare kanker in een plastic bekertje.
Ik ben net gestopt met roken dus ik dacht dat kankergebrek met een paar danoontjes te kunnen wegwerken.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Danoontje... half-vloeibare kanker in een plastic bekertje.
Eindeloos irritante reclames vond ik datquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Appletree het volgende:
[ afbeelding ]
Danoontje Powerrrrrrrrrrrrrr
Dat zou wel eens kunnen helpen ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt met roken dus ik dacht dat kankergebrek met een paar danoontjes te kunnen wegwerken.
Je moet er ook geen dagelijkse routine van makenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Jump het volgende:
En dan ben je in een week 10 cm gegroeid
Dat zou niet verkeerd zijn voor mijquote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
niet in de hoogte he? in de breedte dus.
TEH TOEVAL.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Grappig, ik heb nog een jaar een docentenopleiding geschiedenis gedaan.
THEY ARE IN MAH BRAINZ! O_Oquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEH TOEVAL.
Ik had echt een geschiedenisleraar die dat elke dag meebracht.
Zou het?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
THEY ARE IN MAH BRAINZ! O_O
Sorry.
Er zal vast ook wel een stoere besnorde bouwvakker zijn die elke dag een danoontje meeneemt/meekrijgt.
Er zijn zoveel bouwvakkers, dan moet er toch in ieder geval wel een zijn die danoontjes meeneemt.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Vast wel.
*Gaat morgen naar de winkel om een pak Danootjes te kopen.
Ik zit al de hele avond op dit forum te posten, hoe volwassen denk je dat ik ben?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volwassen mannen die van mierzoet houden
Dank je, ik wist wel dat je bestondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:33 schreef cvboer het volgende:
De eerste "bouwvakker" meldt zich.
Ik neem elke dag danoontje mee, echt lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |