quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Handar het volgende:
Heb je er last van?
Op welke manier dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon storend.
Dat is ook altijd mijn excuus.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ja en FOK! dan?
Kan je toch niet combineren, FOK!ken en sport..
Jij bent echt te dom voor woorden. Ik ga niet eens een Epic Fail posten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon storend.
Ik sport ook nooi nie.....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Le_Grand het volgende:
Van die vieze luie mensen altijd. En dan ook nog 4 keer per week pizza/kebab bestellen, zelfs te lui om te koken.
Klacht: mensen die nooit sporten.
Want in vorm blijven doe je alleen met sportenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Vrouwen die niet bewegen om in vorm te blijven
Ja, tenzij ze danst ofzo. Maar dit is fok, het zal wel een vadsig wijf zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want ik vorm blijven doe je alleen met sporten![]()
Ladidadida is perfect in vorm.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Le_Grand het volgende:
[..]
Vrouwen die niet bewegen om in vorm te blijven
Idd, daar heb je korsetten voor.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want in vorm blijven doe je alleen met sporten![]()
Je kunt toch rukken en FOK!ken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ja en FOK! dan?
Kan je toch niet combineren, FOK!ken en sport..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |