Ok, sorryquote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, overdreven reageren is ook een kunst.
Ik moet er gewoon niets van hebben. That's all.
Komt toch wel goed zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Die was dan ook vanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
he jammer vond mijn tt een stuk toffer
Dien een TT report inquote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
he jammer vond mijn tt een stuk toffer
ik geen touwtje voor een strikje te maken en wilde toch een beetje inblenden met de TTquote:
als jij gezellig meegaat wordt het vast wel een dolle boelquote:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeienquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Anders probeer ik het je toch uit te leggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Thrar het volgende:
laten we hopen dat ik er in deze topic wel nog wat van snap!
Jou niet dusquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, sorry
Ik kan nog wel eens iets te fel reageren als ik het idee heb dat mensen belerend tegen me doen...
Doe maar niet, dan komt er alles uit denk ikquote:
Hahaquote:
Sex on Equote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
Nee hoor, ik doe niet belerend. Geef alleen mijn mening erover en ik moet er helemaal niets van hebben. En ja, als ik een relatie krijg / verliefd wordt op iemand die het wél (regelmatig) gebruikt, dan moet ik heel hard even nadenken én dan is de kans wel groot dat ik mij er mee ga bemoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |