Een van die jongens is een ex ja (we hadden in de 4e/5e, best lang geleden dus) en das allemaal wel oke. Maar een andere vriend heb ik wel het een en ander mee gedaan (eenzaamheid hequote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt die jongens ooit allemaal afgewerkt en daar kunnen die vriendinnen nou niet meer tegen?
Wat gaan we daar doen dan?quote:
je huidigequote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef Silaz het volgende:
Ik zit in dubio.
Of mijn huidige UI.
Of deze; [ afbeelding ]![]()
Soms twijfel ik nog of jij wel echt een vrouw bentquote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een van die jongens is een ex ja (we hadden in de 4e/5e, best lang geleden dus) en das allemaal wel oke. Maar een andere vriend heb ik wel het een en ander mee gedaan (eenzaamheid he) en een andere vriend heeft dat weer verteld tegen zijn ex en haar vriendinnen en die waren daar niet zo blij mee ofzo. Snap de heisa niet zo, het is toch een ex?
Waha ik heb jouw gesms'tquote:
Kijk als ze nou gedumpt was snap ik het wel. Maar ze hadden het samen uitgemaakt..quote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Soms twijfel ik nog of jij wel echt een vrouw bent
Mannen horen juist te zeggen, het is maar een ex
Elke chick flipt over exen!
Van de stad en elkaar genieten.quote:
Moet je IQM heel lief aankijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
http://i.fokzine.net/usericons/115944/kat.gif
Dat is de url
http://www.coachella.com/event/lineup Daar zou ik wel heen willen.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Van de stad en elkaar genieten.
Er zijn heul veel festivals daar in de zomer.
Je liegt steeds, dat heb ik heul niet gedaan.quote:
We kunnen wel samen gaanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kijk als ze nou gedumpt was snap ik het wel. Maar ze hadden het samen uitgemaakt..
Ach ik heb al niet zo'n zin meer om met hen mee te gaan.
Bij deze...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Moet je IQM heel lief aankijken
Sziget zou sowieso niet mijn eerste keus zijn. Liever Roskilde dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We kunnen wel samen gaan
[..]
Bij deze...
IQMMag dat?
Ik ken mensen die in Palm Springs, CA wonen (dat ligt tegen Indio aan)quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.coachella.com/event/lineup Daar zou ik wel heen willen.
CHECK DIE LINE UP. MIJN GODDDDD.![]()
*opslaat*quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikbaar!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.coachella.com/event/lineup Daar zou ik wel heen willen.
CHECK DIE LINE UP. MIJN GODDDDD.![]()
Als je nou het correcte 'bij dezen' had gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We kunnen wel samen gaan
[..]
Bij deze...
IQMMag dat?
Bij dezen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je nou het correcte 'bij dezen' had gezegd.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Oke handig. Ik kan ook mensen in CA met een heel gastenverblijf, hoe handig.
Canada is kutquote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is niet in Canada.Ik heb eigenlijk niet zoveel met Canada.
Dat maakt niks uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is niet in Canada.Ik heb eigenlijk niet zoveel met Canada.
Lekker mainstream zeker?quote:
Betaal jij contant?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet even gaan pinnen eigenlijk. Morgen rijles!!!11
Ik heb hier ook nog een pakje liggen die ik niet hoefquote:Op maandag 16 februari 2009 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
weheh, vandaag op m'n werk heb ik sigaretten gevonden
Dus ben je ook niet gestoptquote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een pakje liggen die ik niet hoef
Je mag m op komen halen
Ik ben gestopt met roken, maar moest vandaag per sé een pakje kopen
Eén peuk gerookt maar nu wil ik niet meer
Goed zo!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je mag m op komen halen
bwahaha pricelessquote:
Jawel, vanaf juni vorig jaar alquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dus ben je ook niet gestopt
Jij rijdt zwart?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Altijd ja. Hopelijk heeft ie morgen een datum wanneer ik moet afrijden.
Tot zo!
Tot zo!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tot zo!
Wat voor peuken?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je mag m op komen halen
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tot zo!
Altijd Lucky Strike, beste peuken die er zijnquote:
Ja die andere vallen altijd uit, of hebben geen bereik.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Altijd Lucky Strike, beste peuken die er zijn
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja die andere vallen altijd uit, of hebben geen bereik.
Plz Yvonne geef mij een abbo zodat ik dit soort flauwe grappen kan blokkenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Stuur maar op met de post.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Altijd Lucky Strike, beste peuken die er zijn
[..]
Ja dikke later met jequote:
Waar kan ik hem ophalen?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dikke later met je
Ik kan er altijd nog jointjes mee bouwen
Graag of niet hoor
Ik heb morgen toch niks te doenquote:
Ja, dat is verdomme 4,50 wat je zo even op kan halen jongen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb morgen toch niks te doen![]()
Wat denk je godver nou zelf, dat ik naar A'dam ga voor een pakje peuken![]()
Wtf, ik heb je nummer niet eensquote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
zvo stuurt mij een smsje, kan die gast niet gebanned worden?
IKIKIKIKIKIK!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar wie van de SC blowt er allemaal, best veel, wedden
ik wil je nummer wel posten hierquote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wtf, ik heb je nummer niet eens
De ironie, morgen ben ik er nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb morgen toch niks te doen![]()
Wat denk je godver nou zelf, dat ik naar A'dam ga voor een pakje peuken![]()
Nog nooit gedaan...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
0612267545quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wil je nummer wel posten hier
Meldt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik blow niet en ik rook niet.
Ik ook, groepshugquote:
Heul niet, die is van behangplakkerquote:
Ach, wie het ook is, hij is gepostquote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heul niet, die is van behangplakker
Nou weet je tenminste, dat ik jou nog nooit gesms't hebt, ik zou niet durven.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, wie het ook is, hij is gepost
quote:
Ik ook alleen maar wiet hasj en paddo'squote:
Hooi .quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo.
Ligt niet binnen handbereikquote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]Doe me je steamaccount, i'm bored.
Hoe kom je aan xtc? Dat wil ik stiekem ook nog wel een keer proberenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb wiet, hasj, coke, xtc gehad. paddo's wil ik nog een keer
Betrouwbare vriendenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kom je aan xtc? Dat wil ik stiekem ook nog wel een keer proberen
Ik heb alleen geen zin om geperste waspoeder oid te gaan slikken
SERIEUS HOUD OP.quote:
Mja het is me wel eens aangeboden maar daar heb ik geen zin.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kom je aan xtc? Dat wil ik stiekem ook nog wel een keer proberen
Ik heb alleen geen zin om geperste waspoeder oid te gaan slikken
Waarom moet je je rijleraar contant betalen?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
SERIEUS HOUD OP.
Ik schrik me elke keer dood als ik hem zie en dan kijk ik automatisch achter me enzo.
Ik ben terug trouwens.
Moest ik ook hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom moet je je rijleraar contant betalen?
Klinkt niet helemaal koosjer
Volgens mij doen wel meer mensen dat hoor?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef gers het volgende:
je kan de rijleraar toch ook gewoon pijpen
Pleun, wtfquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij is het gelesd hoor.
't kofschip.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
Is het gelest dan? Ik moest er best lang over nadenken.
Onzinquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen maar het ziet er gewoon niet uitquote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
Is het gelest dan? Ik moest er best lang over nadenken.
Ja ik weet het daaromquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat refrein vind ik wel tof
Ja ik vergeet dat kofschip regeltje altijd. Is het nou een D als het WEL in het kofschip zit? Of is het dan juist een T?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/%27t_Kofschipquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik vergeet dat kofschip regeltje altijd. Is het nou een D als het WEL in het kofschip zit? Of is het dan juist een T?
Goed argument.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik heb zo'n automatisch spellingsding in firefox, en hij rekent gelest ook fout.
Ik zeg verder toch ook niet dat ik gelijk heb? Als jullie zeggen dat het gelest met een t is dan zal dat vast zo zijn.quote:
Ik ook nietquote:
Hahaha dat doe ik soms ookquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen maar het ziet er gewoon niet uit(Dat is hoe ik Nederlands schrijf, of het er goed uitziet of niet
)
Pleun ik vind je nog steeds lief hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg verder toch ook niet dat ik gelijk heb? Als jullie zeggen dat het gelest met een t is dan zal dat vast zo zijn.
Er zit geen logica in het Nederlands, dat is het probleemquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha dat doe ik soms ook
Als ik een woord echt niet weet dan kies ik de optie die er het meest logisch uit ziet
wat is een kofschipquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik vergeet dat kofschip regeltje altijd. Is het nou een D als het WEL in het kofschip zit? Of is het dan juist een T?
Jeetje. Weet je zo weinig van me? Als ik vwo had gedaan dan was ik echt geen HBO gaan doen hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/%27t_Kofschip
* Haal van de infinitief (het hele werkwoord) de uitgang -en af. Je houdt dan alleen de stam over.
mak-, blaff-, krabb-, lev-
* Is de laatste letter van de stam een medeklinker uit 't kofschip?
mak-, blaff- (ja); krabb-, lev- (nee)
* Zo ja: de verleden tijd wordt gevormd met de uitgang -te.
maakte, blafte
* Zo nee: de verleden tijd wordt gevormd met de uitgang -de.
krabde, leefde
Jij zit toch op het vwo?
Ik doe toch ook niet alsof jij zegt dat je gelijk hebt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg verder toch ook niet dat ik gelijk heb? Als jullie zeggen dat het gelest met een t is dan zal dat vast zo zijn.
Hoi.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje. Weet je zo weinig van me? Als ik vwo had gedaan dan was ik echt geen HBO gaan doen hoor.
Blijkbaar zit jij er meer mee dan ik.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou ik ook niet meer doen na deze beschamende fout.
les gehad is nog altijd het bestequote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je was zo slim dus ik dacht.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jeetje. Weet je zo weinig van me? Als ik vwo had gedaan dan was ik echt geen HBO gaan doen hoor.
HBO rechtenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb jij vwo gedaan? Maar jij doet journalistiek, dat heb je niet op wo-niveau. Dus dat is een ander verhaal.quote:
Neem me eens niet zo serieus.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Blijkbaar zit jij er meer mee dan ik.
Nee moarquote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HBO rechten
[ afbeelding ]Ik houd al op
HBO in zijn algemeenheid is kut. Wat doe jij eigenlijk? Studeer jij uberhaupt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HBO rechten
[ afbeelding ]Ik houd al op
Yep. En hbo, omdat ik mezelf zo goed ken en weet dat ik qua studie lui ben.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb jij vwo gedaan? Maar jij doet journalistiek, dat heb je niet op wo-niveau. Dus dat is een ander verhaal.
Ik in eerste instantiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je was zo slim dus ik dacht.
En er zijn best mensen die na het vwo naar hbo gaan.
Dat kan groter:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Florian_ het volgende:
Moet je eens kijken wat ik nu weer ben tegengekomen
[ afbeelding ]
Die gast doet toch uni, why should he?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
Hoe zit het nou met D_A? De grote HBObasher? Is hij nou gezakt voor een mbo-opleiding?![]()
Maar word jij dan niet doodmoe van alle onzinnige vakken die je krijgt en van het niveau?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep. En hbo, omdat ik mezelf zo goed ken en weet dat ik qua studie lui ben.
NG is een kloon van D_A?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit op de UvA, maar ik hield jullie de hele tijd voor de gek.
Ik doe MBO ICTquote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HBO in zijn algemeenheid is kut. Wat doe jij eigenlijk? Studeer jij uberhaupt?
Die HBO-bash topics zijn er ook niet voor niets. Wees blij dat je WO doet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie
Maar dat was ook rebels tegenover iedereen die zei dat ik dan mn gymnasium weggooide, dat het zonde zou zijn![]()
Naast z'n studie werkt ie als bewaker bij een museum. Nou is er zo'n bewakersdiploma oid (mbo) en daar is hij voor gezaktquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
Hoe zit het nou met D_A? De grote HBObasher? Is hij nou gezakt voor een mbo-opleiding?![]()
Herkenbaar...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie
Maar dat was ook rebels tegenover iedereen die zei dat ik dan mn gymnasium weggooide, dat het zonde zou zijn![]()
Hmhm ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar word jij dan niet doodmoe van alle onzinnige vakken die je krijgt en van het niveau?
Ik heb zelf havo gedaan, maar zelfs ik word daar moe van.
Ik word sowieso doodmoe van een heleboel dingen of van een bepaald niveau. Alleen zou ik dan in het geval van uni daarbij ook nog eens meer moeten doen/lezen/leren.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar word jij dan niet doodmoe van alle onzinnige vakken die je krijgt en van het niveau?
Ik heb zelf havo gedaan, maar zelfs ik word daar moe van.
Ik wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
Jongens, jullie weten dat wo, hbo etc met kleine letters moet worden geschreven he?
Oh heb je wel echt eerst HBO gedaan dan? Welke studie?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmhm ik ook
Daarom ben ik toch maar WO gaan doen
Maar dat viel me weer zwaarder dan verwacht!
Nope, geen gescheiden ouders, maar zo ben ik altijd al geweest eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ook gescheiden ouders?
En nee, ik weet dat dat geen excuus is...
Journalistiek in Tilburgquote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh heb je wel echt eerst HBO gedaan dan? Welke studie?
Vandaar. Hij zit dus wel gewoon op de UvA.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Naast z'n studie werkt ie als bewaker bij een museum. Nou is er zo'n bewakersdiploma oid (mbo) en daar is hij voor gezakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
damn, wat een enorme melkfabriekjesquote:
Doe ik dat ook al fout!!! Jezus mina straks denken jullie nog dat ik achterlijk ben!!!1quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Florian_ het volgende:
Jongens, jullie weten dat wo, hbo etc met kleine letters moet worden geschreven he?
Zou wat zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
NG is een kloon van D_A?
Wat een hoax!
Care, het iz teh interwebsquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doe ik dat ook al fout!!! Jezus mina strak denken jullie nog dat ik achterlijk ben!!!1![]()
wat is daar zo grappig aanquote:
Ja want dan krijg je weer vragen wie dan die andere is op de groepsfoto van julliequote:
Heb je er spijt van? Ik in elk geval wel. Anders zat ik (als ik toegelaten was) nu in 2e van geneeskunde.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nope, geen gescheiden ouders, maar zo ben ik altijd al geweest eigenlijk
Mensen moeten mij niet vertellen wat ik wel en niet met mijn leven moet doen, dat bepaal ik zelf wel
Een schip met kof erin.quote:
Hehehequote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik doe mbo omdat ik lui ben, hbo doe ik hierna wel
oaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En waarom gestopt? Niveau en alle hbo-shit die erbij kwam kijken?
Puttenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Putten
Hoofdstuk 5 Andere onderwerpen betreffende de huishouding van de gemeente
Afdeling 7 Vloeken
Artikel 5.7.1 Vloekverbod
1. Het is verboden in het openbaar de naam van God vloekende te gebruiken.
2. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet voorzover gedachten of gevoelens worden geopenbaard als bedoeld in artikel 7 van de Grondwet.
binnenkort even nieuwe groepsfoto maken hihiquote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja want dan krijg je weer vragen wie dan die andere is op de groepsfoto van jullie
Plaatsvervangende schaamte enzo.quote:
Heb jij vwo gedaan dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je er spijt van? Ik in elk geval wel. Anders zat ik (als ik toegelaten was) nu in 2e van geneeskunde.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehehe
Havo -> High School -> HBO journalistiek (kut opleiding) -> HBO communicatiesystemen (kut school) -> MBO ICT Beheerder (dat is maar 3 jaar waarvan 1 stage)
Geen moment tbhquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je er spijt van? Ik in elk geval wel. Anders zat ik (als ik toegelaten was) nu in 2e van geneeskunde.
quote:
Ja zo kan het ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
oa
Ook omdat het niet mijn ding was, ik wou schrijven over muziek
In eerste instantie tenminste.
Maar toen bleek ineens dat ik eigenlijk alleen over slecht nieuws mocht schrijven. Daar had ik geen zin in.
En ik ga straks een master journalistiek volgen na Media en Cultuur en dan kan ik schrijven over films, theater, muziek tv en alle leuke dingen van het leven
Ik heb echt een hekel aan schoolquote:
Oftewel, je hebt het een beetje verneukt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehehe
Havo -> High School -> HBO journalistiek (kut opleiding) -> HBO communicatiesystemen (kut school) -> MBO ICT Beheerder (dat is maar 3 jaar waarvan 1 stage)
Kom eens een dagje meedraaien in mijn klas.quote:
Dat is dan ook net zo'n opleiding als SPW... als je niet weet wat je moet doen, ga je dat maar doenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook.Maar je kunt met veel hbo-studies een goede baan krijgen hoor, alleen met hbo rechten kun je gewoon niets.
Geld kan me gestolen worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook.Maar je kunt met veel hbo-studies een goede baan krijgen hoor, alleen met hbo rechten kun je gewoon niets.
Ik denk dat SPW nog zinniger is dan hbo rechten. Maar ik doe het dan ook alleen maar omdat ik naar de universiteit ga als ik mijn propedeuse heb gehaald, en dan heb ik in ieder geval al wat over rechten geleerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dan ook net zo'n opleiding als SPW... als je niet weet wat je moet doen, ga je dat maar doen
Mwoah valt wel mee... Ik zit niet in de gevangenis en het is niet alsof ik geen toekomst heb... Ik weet gewoon niet wat ik wil, dus heb ik maar gekozen voor een 3 jarige opleiding, dan heb ik in ieder geval een diploma.. Dan is iedereen blij...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt het een beetje verneukt.
aaahhh een soort bagger-boot ofzoquote:
Ik zei toch dat Inholland niks is.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom eens een dagje meedraaien in mijn klas.![]()
wtf.
De eerste jaren. Maar ik zat erg in de knoop vanwege de scheiding van mijn ouders en alle gevolgen daarvan, Ik weet dat het geen goed excuus is maar terugdraaien kan ik het helaas niet meer.quote:
Ja inderdaad, ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee... Ik zit niet in de gevangenis en het is niet alsof ik geen toekomst heb... Ik weet gewoon niet wat ik wil, dus heb ik maar gekozen voor een 3 jarige opleiding, dan heb ik in ieder geval een diploma.. Dan is iedereen blij...
Ik wordt sowieso moe van dat gezeik in Nederland dat je overal een Diploma voor moet hebben
Nou... Dat moet je alleen doen als je SUPER sociaal bentquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dan ook net zo'n opleiding als SPW... als je niet weet wat je moet doen, ga je dat maar doen
Je kunt ook makelaar worden. Of psychiater/psycholoog (weet niet meer welke van de twee). Daar hoef je ook geen diploma's meer voor te hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee... Ik zit niet in de gevangenis en het is niet alsof ik geen toekomst heb... Ik weet gewoon niet wat ik wil, dus heb ik maar gekozen voor een 3 jarige opleiding, dan heb ik in ieder geval een diploma.. Dan is iedereen blij...
Ik wordt sowieso moe van dat gezeik in Nederland dat je overal een Diploma voor moet hebben
Correct.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
aaahhh een soort bagger-boot ofzo
Ja ook zoiets, je leert uberhaupt niets op scholen... Alles wat je leert, leer je op stages...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ook
Na middelbare school kan je eigenlijk nog steeds niks
En voor elke baan heb je bekant ervaring nodig, hoe kan dat nou?
Je moet toch ergens voor het eerst ervaring opdoen
Bekant.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ook
Na middelbare school kan je eigenlijk nog steeds niks
En voor elke baan heb je bekant ervaring nodig, hoe kan dat nou?
Je moet toch ergens voor het eerst ervaring opdoen
Nee, probeer eens onder een kloon wat te schrijven, misschien maakt dat het verschilquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Florian_ het volgende:
Wat een bullshit he. Mijn nieuwsberichten worden gewoon nooit gelezen
Ik schrijf over saaie dingen
Dus je faalt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Florian_ het volgende:
Ik zit er aan te denken om fok!fotograaf te worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Florian_ het volgende:
Als je een erkende psycholoog wilt worden heb je echt wel diploma's nodig hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt ook makelaar worden. Of psychiater/psycholoog (weet niet meer welke van de twee). Daar hoef je ook geen diploma's meer voor te hebben.
Het gaat niet om de school, alles is trouwens 10x beter geregeld dan de Haagse, maar die mensen zijn ZOOOO dom.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Inholland niks is.
[..]
Allemaal van die huilebalken waar zelf iets mis mee is... Kunnen ze proberen hun zelf te begrijpen..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou... Dat moet je alleen doen als je SUPER sociaal bent
Ik ga cold readen.. Schijnt ook wel geld in te zitten..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je kunt ook makelaar worden. Of psychiater/psycholoog (weet niet meer welke van de twee). Daar hoef je ook geen diploma's meer voor te hebben.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, probeer eens onder een kloon wat te schrijven, misschien maakt dat het verschil
frontpage, die ene die begint met vmbo-leerlingenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus je faalt?
Geef eens een link van een nieuwsbericht van je.
Dan was het psychiater. Een van de twee valt onder vrije beroepsuitoefening ofzo, net zoals makelaar. Daar hoef je geen diploma's meer voor te hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je een erkende psycholoog wilt worden heb je echt wel diploma's nodig hoor
Ik kan ook zeggen dat ik chirurg ben, alleen een baan vinden gaat niet echt lukken
Geboren in Amsterdamquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bekant.![]()
Kom jij uit Brabant eigenlijk?
Voorbeelden!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat niet om de school, alles is trouwens 10x beter geregeld dan de Haagse, maar die mensen zijn ZOOOO dom.
Oh.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geboren in Amsterdam
Getogen in Gelderland
Wat the fuck is scaichaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHA, DEZE IS VAN DE_ANANAS, KIJK WAT EEN KUTMUZIEK.
ZH als je nou in DH blijft, kunnen we vaak pilsen. Ik zit namelijk in Leiden, en da's niet zo verquote:
Ik kan je wel pm-en, want ik wil dit niet openbaar zeggenquote:
Hier in Utrecht ook hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat niet om de school, alles is trouwens 10x beter geregeld dan de Haagse, maar die mensen zijn ZOOOO dom.
In de buurt van Nijmegenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh.Maar ik vind bekant altijd wel een brabants woord.
Waar woonde je ergens in Gelderland dan?
Bwhehhe.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHA, DEZE IS VAN DE_ANANAS, KIJK WAT EEN KUTMUZIEK.
Maar in Nijmegen praten ze ook al met een accent toch, terwijl het niet in brabant ligt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In de buurt van Nijmegen
Maar ik zei ook altijd houdoe vroeger, weet ook niet waarom, vond het wel een chill woord
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ook hoor.Verschrikkelijk. In mijn laatste tentamen stonden echt veel fouten.
Ik heb dus mailtjes gestuurd naar de opleidingscommissie maar ze snapten de helft wat ik mailde niet. Echt frustrerend dat soort domme mensen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je toch wel compensatie, mag ik hopen?
Het gaat trouwens om mijn klasgenoten.
Mwhehe, hoe lelijk ze ook zijn, ik moest er altijd om lachen inde NRCnextquote:
Dan kon ik je niet pleunen Pleunquote:Op maandag 16 februari 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had ook Joost geheten als ik een jongen was geweest.
Was ik nou maar een jongen geweest.
Wat heb ik daar nou te zoeken?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
No shit
Jij komt zeker nooit in mijn fobo?
Mieters! Ik ga sowieso pas verhuizen als ik iets anders moois heb gevonden. Ik wil er iig niet op achteruit gaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ZH als je nou in DH blijft, kunnen we vaak pilsen. Ik zit namelijk in Leiden, en da's niet zo ver
Als het u blieft.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan je wel pm-en, want ik wil dit niet openbaar zeggen
Laatst moest ik wat regelen (inschrijven voor een keuzevak, wat later niet bleek te bestaan, maar goed). Ik ben werkelijk door 5 mensen doorgeschakeld, omdat ze geen flauw idee hebben wat de ander doet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb dus mailtjes gestuurd naar de opleidingscommissie maar ze snapten de helft wat ik mailde niet. Echt frustrerend dat soort domme mensen.
En ja, ik heb ook veel domme klasgenoten. Er komen er ook heel veel van het mbo, dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Ik ken ook geen album die zo heet hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
Black In Back?
Dat is een album, geen stroming.
En wat is het verschil tussen Dutch en Nederlandstalig? En Coldplay is ook geen stromingquote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ga sowieso pas verhuizen als ik iets anders moois heb gevonden. Ik wil er iig niet op achteruit gaan.
En misschien ga ik ook naar Leiden toe, maar dat weet ik nog niet zeker.
[ afbeelding ]
Black In Back?
[..]
Als het u blieft.
Oehhh indieboy! Jij hoort bij mijn muzieklijst!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ga sowieso pas verhuizen als ik iets anders moois heb gevonden. Ik wil er iig niet op achteruit gaan.
[ afbeelding ]
Black In Back?
[..]
Als het u blieft.
Dat is een goedequote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou te zoeken?![]()
Net zoiets als Melodic Hardcorequote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Black In Back?
[..]
Als het u blieft.
Klinkt meer als een porno film.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ken ook geen album die zo heet hoor
Wat is je last.fm sletje?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oehhh indieboy! Jij hoort bij mijn muzieklijst!
quote:
Dat kutalbum van Amy Junkhouse heet zoquote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat kutalbum van Amy Junkhouse heet zo
Bwhehehe.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat wist je toch.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oehhh indieboy! Jij hoort bij mijn muzieklijst!
Erg he. Die mensen op last.fm kunnen niet taggen!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen Dutch en Nederlandstalig? En Coldplay is ook geen stroming
Dat is Back to Black. Toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://scaicha.helld.ru/index.py?name=CLP22&ignore=&merge=&period=overall&color=random&score=1&other=1quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Florian_ het volgende:
Geef eens linkje hoe je zo'n ding kan maken
Black in Back is wel overduidelijk anders hoorquote:
Ik zou je doen.quote:
Nee, dat is Back To Blackquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |