Een van die jongens is een ex ja (we hadden in de 4e/5e, best lang geleden dus) en das allemaal wel oke. Maar een andere vriend heb ik wel het een en ander mee gedaan (eenzaamheid hequote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt die jongens ooit allemaal afgewerkt en daar kunnen die vriendinnen nou niet meer tegen?
Wat gaan we daar doen dan?quote:
je huidigequote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef Silaz het volgende:
Ik zit in dubio.
Of mijn huidige UI.
Of deze; [ afbeelding ]![]()
Soms twijfel ik nog of jij wel echt een vrouw bentquote:Op maandag 16 februari 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een van die jongens is een ex ja (we hadden in de 4e/5e, best lang geleden dus) en das allemaal wel oke. Maar een andere vriend heb ik wel het een en ander mee gedaan (eenzaamheid he) en een andere vriend heeft dat weer verteld tegen zijn ex en haar vriendinnen en die waren daar niet zo blij mee ofzo. Snap de heisa niet zo, het is toch een ex?
Waha ik heb jouw gesms'tquote:
Kijk als ze nou gedumpt was snap ik het wel. Maar ze hadden het samen uitgemaakt..quote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Soms twijfel ik nog of jij wel echt een vrouw bent
Mannen horen juist te zeggen, het is maar een ex
Elke chick flipt over exen!
Van de stad en elkaar genieten.quote:
Moet je IQM heel lief aankijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
http://i.fokzine.net/usericons/115944/kat.gif
Dat is de url
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |