Ofwel, erg netjes dat die man durft toe te geven dat hij in eerste instantie een foutieve inschatting heeft gemaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef CLM1979 het volgende:
...Het was wel fijn om hem nederig te horen vertellen dat hij het toch niet bij het juiste eind had. Sukkel! Eerst me uitlachen en vertellen dat ik teveel betaald heb en dan uiteindelijk toch nergens de auto kunnen vinden voor de prijs waarop hij hem schat.
Bandjesquote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Bill_E het volgende:
( ding reed prima net nieuwe bandjes erop en remmen vernieuwd )
( dit was een oude bak waar ik weinig meer mee kon.. maar ik heb de bandjes weer los verkocht en voor het wrak nog 130 euro gekregen)
Dan heeft je "kennis" hem ook niet echt voor een vriendenprijsje overgedaan, als hij er 4900 voor betaald heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef CLM1979 het volgende:
Ofwel, ik krijg nu gewoon 4500 euro voor de auto (en ik heb er 4750 voor betaald) maar ik haal wel de autoradio eruit.
Hij had hem nog geen 4 maanden en had er zelf nog een autoradio van 125 euro ingezet (buiten die 4900 euro). Wellicht geen vriendenprijsje maar ik voelde me ook niet genaaid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:38 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Dan heeft je "kennis" hem ook niet echt voor een vriendenprijsje overgedaan, als hij er 4900 voor betaald heeft.
Maak je eens niet zo druk. Dat is heel normaal, er wordt straks op geboden en daar komt dan een prijs uit. Vervolgens mag jij kiezen of je de dagwaarde neemt of de dagwaarde - het geboden bedrag + de autoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:22 schreef CLM1979 het volgende:
[..]
Ik heb nergens getekend maar toch heeft de "expert" hem al te koop aangeboden bij zo'n intern netwerk van opkopers. Zonder mij daarover te informeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |