Een goede baan is dan ook relatief. Ik heb ook best een goede baan, vind ik zelfquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt dat enorm veel over intelligentie ? Dom is misschien ook de verkeerde woordkeuze, geestelijk beperkt is beter.
En jij een goede baan ? Het zal wel..
Ach, hou toch op. Er is genoeg besproken. Het is tijd voor oplossingen en daar zijn Wilders noch z'n aanhangers een onderdeel van. Die zijn deel van het probleem.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het 'probleem', of 'de problemen' , blijft aktueel en moeten worden besproken.
Je vindt het zelf dus ook non-nieuws?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
wilders dorpelingen jouwen demonstranten uit
wilders woordvoerder afa denkt dat debat met wilders zinloos is.
wilders circa 25 demonstranten op n afgezet terrein bedoeld vr duizend. Waddinxveen beeft *kuch*
wilders demonstranten druipen af nr statïon
http://www.spitsnieuws.nl(...)_in_waddinxveen.html
Geestelijk beperkt? Wellicht is je eigen referentiekader ook wat aan de beperkte kant. Jij doet hetzelfde als de doorsnee PVV-stemmer, maar dan met een omgekeerd partijprogramma.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt dat enorm veel over intelligentie ? Dom is misschien ook de verkeerde woordkeuze, geestelijk beperkt is beter.
En jij een goede baan ? Het zal wel.. Ik heb de indruk dat je net zelf je reet kan afvegen.
Ach, breek me de bek niet open. Ik ken drs'en en Ir's die nog te stom zijn om voor de duvel te dansen.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik ben zo dom dat ik een goeie baan heb en mensen die ik ken die op Wilders hebben gestemd ook.
Ook HBO-ers zijn die dom?
Gaan we weer persoonlijk worden?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef gelly het volgende:
[..]
En jij een goede baan ? Het zal wel..
Ja maar Gelly hapt altijd zo leukquote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je vindt het zelf dus ook non-nieuws?
Geef eens serieus antwoord. Is het nou non-nieuws of toch nieuws, volgens jou?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja maar Gelly hapt altijd zo leuk![]()
Nee ik dacht misschien kan het nog wat worden maar niks dus.
Zodra ik een Wilders stemmer tegenkom die in een discussie wat meer dan prachtige volzinnen als "de islam is een religie van haat" en "ze nemen Nederland over !" komt brengen dan laat ik mij graag overtuigen. Tot die tijd ..quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Geestelijk beperkt? Wellicht is je eigen referentiekader ook wat aan de beperkte kant. Jij doet hetzelfde als de doorsnee PVV-stemmer, maar dan met een omgekeerd partijprogramma.
Nu is het non-nieuws, het had nieuws kunnen worden maar de demonstranten zijn alweer weg en alles is rustig gebleven.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geef eens serieus antwoord. Is het nou non-nieuws of toch nieuws, volgens jou?
Had dus ook in één van de andere Wilders topics gekuntquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nu is het non-nieuws, het had nieuws kunnen worden maar de demonstranten zijn alweer weg en alles is rustig gebleven.
Er staat heel wat meer in zijn partijprogramma dan alleen de islam maar dat schijnt niet iedereen te zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Zodra ik een Wilders stemmer tegenkom die in een discussie wat meer dan prachtige volzinnen als "de islam is een religie van haat" en "ze nemen Nederland over !" komt brengen dan laat ik mij graag overtuigen. Tot die tijd ..
Dat is altijd met Wilders. Het is geen nieuws totdat iedereen weer eens panisch gaat reageren. Voor de rest heeft die man weinig boeiende dingen te vertellenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nu is het non-nieuws, het had nieuws kunnen worden maar de demonstranten zijn alweer weg en alles is rustig gebleven.
Klopt had gekunt, en ik hoopte (verwachte ook) wel een klein beetje op wat meer aktie, nu is het een kut topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had dus ook in één van de andere Wilders topics gekunt![]()
Of hoopte je op rellen
Hoe zou dat nou toch komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Er staat heel wat meer in zijn partijprogramma dan alleen de islam maar dat schijnt niet iedereen te zien.
Frutsel vind ik wel lief volgens mij...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik snap niet dat MevrouwHopjes nog steeds topics aan mag maken. Dit is gewoon Mekiaans niveau.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Er is genoeg besproken. Het is tijd voor oplossingen en daar zijn Wilders noch z'n aanhangers een onderdeel van. Die zijn deel van het probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |