Die oordopjes zijn echt de grootst mogelijke waardeloze rommel ooit bij een mp3-speler geleverdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef Mirel het volgende:
standaard creative oordopjes ftw
[ afbeelding ]
Ik raad je aan om eens andere dopjes te proberen. Creative EP630 zou al een hele verbetering zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef Mirel het volgende:
standaard creative oordopjes ftw
[ afbeelding ]
nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef denkjedat het volgende:
is er nog ergens een conclusie te vinden welke oordoppen je nou beter wel en niet kunt nemen?
gr
Ik denk dat het belangrijk is om een budget in gedachte te nemen. Nu weet niemand hoeveel jij uit wilt geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:57 schreef denkjedat het volgende:
is er nog ergens een conclusie te vinden welke oordoppen je nou beter wel en niet kunt nemen?
gr
ik raad hem aan om naar de Ultimate ears ue-11 te kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is om een budget in gedachte te nemen. Nu weet niemand hoeveel jij uit wilt geven.
Hehe die eerste is alleen al zo'n 30x het budget van TSquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik raad hem aan om naar de Ultimate ears ue-11 te kijken
of de westone es-3
de bekende CX-300 valt in je budgetbereikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:13 schreef denkjedat het volgende:
budget iig boven de 10 en onder de 50?
hoewel 50 wel erg veel is voor mijn doen hoop ik dat ik iets goeds kan verwachten
Kun je geen buil aan vallen. Ik zou persoonlijk dan wel voor de gelijkwaardige EP630 gaan, scheelt je een tientje. Of de nieuwe CX-300 II een verbetering is tov de eerste versie weet ik niet. Ook ken ik Creative EP-830 niet maar schijnt dit een heel aardig setje te zijn binnen je budget.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
de bekende CX-300 valt in je budgetbereik
zoals ik hierboven heb gemeld heb ik daar hele slechte ervaringen meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je geen buil aan vallen. Ik zou persoonlijk dan wel voor de gelijkwaardige EP630 gaan, scheelt je een tientje. Of de nieuwe CX-300 II een verbetering is tov de eerste versie weet ik niet. Ook ken ik Creative EP-830 niet maar schijnt dit een heel aardig setje te zijn binnen je budget.
Nou valt ook wel mee, heb ze ook maar had standaard dopjes van Samsung bij mijn mp3 speler en die produceerde meer basgeluid dan die Sennheisersquote:
ja veel bas is vet manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:19 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Nou valt ook wel mee, heb ze ook maar had standaard dopjes van Samsung bij mijn mp3 speler en die produceerde meer basgeluid dan die Sennheisers
In buttplugs niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
in-ear plugs hebben wel bas!
Blitse...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef MaryyJane het volgende:
so de jezus heb jij ff blitse oordopjes zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |