abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66164247
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, en dan nog iets.
Als we gaan beginnen over klassiekers die door topartiesten gemaakt worden. CCR, weer zo'n voorbeeld over hoe mis jij de plank slaat. CCR is wel degelijk een goede band, dat is Toto ook, maar dat betekent nog niet dat ze klassiekers voortgebracht hebben.
CCR met Lil Nigger verglijken
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_66164260
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Quir het volgende:

[..]

Binnen de hip hop ja, maar daarbuiten staan The Beatles, de Stones etc. toch allemaal bovenaan.
Klopt, maar dat komt alleen omdat het een zwarte stroming is. Jazz bijvoorbeeld is qua improvisatie en instrument beheersing vaak een lust voor het oor en oog. Toch kent de menigte weinig goede jazzmuzikanten en zullen als klassiekers, in het algemeen, blanke rock/popgroepen genoemd worden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_66164368
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef jimmyrodgers het volgende:

[..]

CCR met Lil Nigger verglijken
Ik vergelijk CCR niet met Lil' Wayne.
Dat wil ik best doen. Daar waar CCR een subtopper in zijn genre is, is Lil' Wayen een tijdeljke hit in zijn genre.
Oftwel CCR schat ik hoger in dan Lil Wayne, maar CCR klassiekers noemen, dat gaat te ver.
pi_66164400
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, en dan nog iets.
Als we gaan beginnen over klassiekers die door topartiesten gemaakt worden. CCR, weer zo'n voorbeeld over hoe mis jij de plank slaat. CCR is wel degelijk een goede band, dat is Toto ook, maar dat betekent nog niet dat ze klassiekers voortgebracht hebben.
Jij vind bad moon rising geen klassieker? Of Fortunate Son?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_66164412
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_66164598
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik.
Weet je wat? Doe eens een klein onderzoek op je werk/school en vraag eens aan de mensen om je heen of ze die nummers kennen en of ze weten wie john Foggerty is.
Als je dat gedaan hebt zul je snel tot de conclusie komen dat de mediaan niet weet wie John Foggerty is, Bad moon Rising vaag kent en Fortunate son nog nooit gehoord heeft.

Van echte klassiekers weet meer dan de helft wie de leadzanger is en vinden ze de nummers bovengemiddeld.
pi_66164636
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Oh ja een smilie betekent niet dat je gelijk hebt. Hooguit dat je in jou denkwereldje gelijk hebt.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:42:33 #208
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_66164696
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Grapjas A Mille is absoluut geen klassieker, klassiekers gaan meer dan 10 jaar mee

Dat nummer zijn we allemaal over een jaar vergeten

Echte klassiekers komen van goede muzikanten (Frank Sinatra, Boudewijn de Groot, CCR, etc)
grapje mag ik hopen...
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_66164740
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik.
Weet je wat? Doe eens een klein onderzoek op je werk/school en vraag eens aan de mensen om je heen of ze die nummers kennen en of ze weten wie john Foggerty is.
Als je dat gedaan hebt zul je snel tot de conclusie komen dat de mediaan niet weet wie John Foggerty is, Bad moon Rising vaag kent en Fortunate son nog nooit gehoord heeft.

Van echte klassiekers weet meer dan de helft wie de leadzanger is en vinden ze de nummers bovengemiddeld.
Op school ja... Hehe ik zit op een MBO school.. Maar hoezo is het dan geen klassieker? Iedereen kent het nummer Bad Moon Rising wel, misschien niet bij naam, en misschien zelfs de band niet, maar ze kennen het wel... Terwijl haast niemand la mille van lil wayne heeft gehoord.. Kom op, dat weet jij zelf wel..
pi_66164781
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

grapje mag ik hopen...
Jij vind dat geen goede muzikanten? Zullen we een pol maken in Muziek.., Boudewijn de Groot vs. lil Wayne?
pi_66164865
Deze moet in myat.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:47:24 #212
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_66164876
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Jij vind dat geen goede muzikanten? Zullen we een pol maken in Muz, Boudewijn de Groot vs. lil Wayne?
ja goed idee.
ik snap btw echt niet dat jij boudewijn de groot verkiest boven chille artiesten zoals Lil' Wayne...
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
[/quote]
pi_66164931
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:42 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

grapje mag ik hopen...
Frank Sinatra een geven? Alles nog goed, m'n 14-jarige vrind?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_66164934
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:47 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

ja goed idee.
ik snap btw echt niet dat jij boudewijn de groot verkiest boven chille artiesten zoals Lil' Wayne...
Okay troll
pi_66164979
Doe anders hier maar de poll.
Voor een apart poll topic heb je toestemming nodig of zo. En wordt ie gesloten.
pi_66164989
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Op school ja... Hehe ik zit op een MBO school.. Maar hoezo is het dan geen klassieker? Iedereen kent het nummer Bad Moon Rising wel, misschien niet bij naam, en misschien zelfs de band niet, maar ze kennen het wel... Terwijl haast niemand la mille van lil wayne heeft gehoord.. Kom op, dat weet jij zelf wel..
Ik denk dat je je verkijkt op het niet kennen van Lil' Wayne. Daar waar de oudere generatie waarschijnlijk Lil' Wayne niet kent, daar kent de jongere generatie CCR niet.
Klassiekers kent iedereen. Klassiekers kan je opzetten en iedereen weet wie enw at het is. Klassiekers zijn Elvis, Stones, Beatles. In jouw, waarschijnlijk goede bedoelde, drang om je te bewijzen probeer je zoveel mogelijk namen aan te dragen en daar ziten gewoon ketsers bij. Hoewel je punt gewoon klopt, want Lil' Wayne is een kutartiest, en CCR is beter. Heb je als probleem dat je denkt:"Kut ik heb maar twee namen, ik moet er meer bij noemen om indruk te maken"
Doe dat nou niet.
Als je alleen Eazy E en Run DMC had genoemd was er niks aan de hand geweest.
En CCR is gewoon subtop.
pi_66165052
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik denk dat je je verkijkt op het niet kennen van Lil' Wayne. Daar waar de oudere generatie waarschijnlijk Lil' Wayne niet kent, daar kent de jongere generatie CCR niet.
Klassiekers kent iedereen. Klassiekers kan je opzetten en iedereen weet wie enw at het is. Klassiekers zijn Elvis, Stones, Beatles. In jouw, waarschijnlijk goede bedoelde, drang om je te bewijzen probeer je zoveel mogelijk namen aan te dragen en daar ziten gewoon ketsers bij. Hoewel je punt gewoon klopt, want Lil' Wayne is een kutartiest, en CCR is beter. Heb je als probleem dat je denkt:"Kut ik heb maar twee namen, ik moet er meer bij noemen om indruk te maken"
Doe dat nou niet.
En CCR is gewoon subtop.
CCR is gelijk aan de Stones en de Beatles, net als Led Zeppelin etc. CCR is de top qua rock. Classic Rock als in Mainstream...
pi_66165144
quote:

[..]

Doe dat nou niet.
En CCR is gewoon subtop.
Flikker op Eazy E die aids nigger die alleen over killing,nigga and hoes kon praten CCR is triljoen keer beter.
pi_66165155
quote:

[..]

Doe dat nou niet.
En CCR is gewoon subtop.
pi_66165187
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

CCR is gelijk aan de Stones en de Beatles, net als Led Zeppelin etc. CCR is de top qua rock. Classic Rock als in Mainstream...
CCR gelijk stellen aan Stones, Beatles en Led Zeppelin....
CCR is niet zo virtuoos als Led Zeppelin,
CCR is niet zo creatief als Beatles
CCR is niet zo stoer als Stones.

Nou moet je je echt gaan schamen.
pi_66165356
pi_66165385
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

CCR maakt gewoon hele goede muziek, punt
pi_66165398
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Neger vriend, rot op. CCR's gitarist is beter dan Page, Harisson & Richards bij elkaar.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:00:50 #224
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_66165442
ff een vraag aan iedereen die gasten als de Beatles verkiezen boven Lil' Wayne :
WTF VINDEN JULLIE ZO GOED AAN DE MUZIEK VAN DIE GASTEN LIL' WAYNE IS TOCH 10 MILJOEN KEER BETER/CHILLER/VETTER DAN DIE GASTEN DIE INMIDDELS DE 300 ZIJN GEPASSEERD!!!
Ja toch.
[/quote]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:05:35 #225
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66165607
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
ff een vraag aan iedereen die gasten als de Beatles verkiezen boven Lil' Wayne :
WTF VINDEN JULLIE ZO GOED AAN DE MUZIEK VAN DIE GASTEN LIL' WAYNE IS TOCH 10 MILJOEN KEER BETER/CHILLER/VETTER DAN DIE GASTEN DIE INMIDDELS DE 300 ZIJN GEPASSEERD!!!

Over die 'geniale' gitaarsolo van Wayne zullen we het maar even niet hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')