Goed onderbouwde uitspraak man, echt top!quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar jij bent achterlijk.
Internet held zonder geboortedatumquote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik keek naar de foto's, je ziet eruit als een 14-jarige, daar baseerde ik me op.
Die heb jij ook altijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:23 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Goed onderbouwde uitspraak man, echt top!
Als hij fan is van lil wayne het laatstequote:Op maandag 16 februari 2009 19:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Oh, mijn fout. Oude foto's dan, of ontwikkelingsachterstand?
Eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Lil Wayne verdient een vrachtwagen van rechts.
Ook één van links voor de aller zekerheidquote:Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Lil Wayne verdient een vrachtwagen van rechts.
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd mag je dat nog denken, maar daar ga je je over een paar jaar wel voor schamen.
En dan helemaal cool kijken terwijl hij eigenlijk maar een beetje afwisselend de snaren indrukt.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef RoW_0 het volgende:
Hij heeft nu ook een gitaar tijdens zn clips
Begin er maar vast mee, kom je in het vervolg wat intelligenter over.quote:
kom op, er is heus wel hardere metal te vinden dan Manowar.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:59 schreef thesystem het volgende:
[..]
Wil je hard!?
HAIL AND KILL , MANOWAR
Maar metal is voor fagsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:25 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
kom op, er is heus wel hardere metal te vinden dan Manowar.
want echte mannen luisteren naar dat robotstemmetje van onze Wayne inderdaad.quote:
Raining bloodquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:25 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
kom op, er is heus wel hardere metal te vinden dan Manowar.
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom staat dat mannetje in de top10 van meest verkochte albums van 2008.![]()
speelt ie ook live op tijdens optredens!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef RoW_0 het volgende:
Hij heeft nu ook een gitaar tijdens zn clips
naar metal wel dan?:') gevalletje emo polsensnijderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:28 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
want echte mannen luisteren naar dat robotstemmetje van onze Wayne inderdaad.
Ford F650quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:20 schreef LockonStratos het volgende:
Wat een sad topic is dit eigenlijk
[ afbeelding ]
zo!![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
naar metal wel dan?:') gevalletje emo polsensnijder
Hendrix ain't got shit on him.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wacht ik wil nog even 1 ding kwijt, als je dan toch een melodietje op 1 snaar wil maken doe het dan tenminste goed...
Dat is wel een goed voorbeeld
Daarnaast is het triest dat je voor zo'n melodietje de hele tijd op je gitaar moet kijken, want het is niet alsof het een moeilijke solo is
Hendrix is wel heeeeeeeeel erg hoog gegrepen voor lil waynequote:
Die comments op Youtube vind ik vaak wel mooi:quote:
quote:hahahah
he is just sitting there molesting the guitar saying to himself "god daemn,im like jimi hendrix!!!"
quote:I can just picture a bunch of executive, directors, and producers standing a circle saying, "You tell him he sucks at guitar" "No, you do it," "No, you" and then the last guy is like "Fuck it, lets just include it at the end"
Ze hebben wel gelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die comments op Youtube vind ik vaak wel mooi:
[..]
[..]
quote:lil weasel must have thought that playing guitar hero and real guitar was the same thing.. he sucks big time
quote:Typically you would want to actually learn to play the instrument before hand before you make a jackass out of yourself.
Respectable would be to see Wayne actually play something that takes the slightest bit of talent.
GMTAquote:
link?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
speelt ie ook live op tijdens optredens!!!!![]()
is zijn nieuwe ding, hij is verliefd geworden op zijn gitaar.
misschien dat ie em daarom ook in de clips heeft?
Dit is geen gitaar spelen.. ik weet niet wtf dat is.quote:
Ik had pagina niet gerefreshed, ga huilen danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leer lezen allemachtig... zie bovenaan deze pagina...
hoax, jij hebt geen vrienden xDquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:36 schreef padlarf het volgende:
wehe, een vriend van mij noemt hem Liel Ween (fonetisch)![]()
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik had pagina niet gerefreshed, ga huilen dan
Lil Wayne heeft het hip hop anthem van 2008 gemaakt. Op elk feest hoorde je A millie, a millie, a millie. Verder is het een kutrapper, maar als iemand het lef heeft om te zeggen dat Bubba Sparxx beter is, dan kan ik alleen maar heel hard lachenquote:
Bubba Sparxxx is toffer dan lil Wayne.. Oh en nu?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lil Wayne heeft het hip hop anthem van 2008 gemaakt. Op elk feest hoorde je A millie, a millie, a millie. Verder is het een kutrapper, maar als iemand het lef heeft om te zeggen dat Bubba Sparxx beter is, dan kan ik alleen maar heel hard lachenLoser.
en nu lacht hij. ofzo. hihiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bubba Sparxxx is toffer dan lil Wayne.. Oh en nu?
No shit, ik haat lil wayne, maar die is wel heel vet :$quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:49 schreef Catch22- het volgende:
vet nummer hoor.
Lil wayne is echt wel een goeie rapper. jigga gaat echt niet zomaar een pokoe met hem recorden weettogh
Men koopt het alsnog hoor. Als niemand zijn muziek kocht dan stond hij niet zo hoogquote:Op maandag 16 februari 2009 18:09 schreef feelsgoodman het volgende:
Omdat het tegenwoordig niet meer om de muziek draait.
link?quote:
En jij leest niet goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
link?
idiot
we leven niet allemaal 100% on the wepz
ik ben er geweest. heb het met eigen ogen gezien....
kom je aanzetten met je link?
il wayne is bagger.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
No shit, ik haat lil wayne, maar die is wel heel vet :$
grootste mogool op het interwebzquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
link?
idiot
we leven niet allemaal 100% on the wepz
ik ben er geweest. heb het met eigen ogen gezien....
kom je aanzetten met je link?
Luister het is een keer :$quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
il wayne is bagger.
hij is een mongool
hij kan niks
mensen die zijn numemrs goed vinden zijn dom..
*lichtje*
ow heeft hij meer nummers dan lollipop en a milli? ow shit, deze klinkt zelfs wel lekker....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
epic fail
Geef maar toe, je kreeg een klein stijfje van rick.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te vragen om zijn nummers te luisteren been there done that shit live!
?????quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geef maar toe, je kreeg een klein stijfje van rick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |