hij is ook focking rijk en gespierd...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Lil Wayne, commercieel, nee in elke clip laat die weer zien hoe "gespierd" die wel niet is, hoe "rijk"die wel niet is, en de teksten spreken mij totaal niet aan.
Hoeft ie er nog niet zo arrogant mee te showen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
hij is ook focking rijk en gespierd...
Dat is de cultuur.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft ie er nog niet zo arrogant mee te showen..
En 1.68 mquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
hij is ook focking rijk en gespierd...
En desondanks hoeft hij nooit meer te werken.quote:
Dat dacht MC Hammer ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En desondanks hoeft hij nooit meer te werken.
En Micheal Jackson...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Catch22- het volgende:
vergelijk het aantal uitgebrachte platen eens met elkaar
Verwijder ook ff al die emo youtube links, hier gaat het over Weezy, niet over emo/alto wristslittersquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Offtopic meuk verwijderd. Gaarne weer normaal doen.
Ik heb nog geen 1 emo nummer in dit topic gezien, maar omdat je het zo graag wilt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Verwijder ook ff al die emo youtube links, hier gaat het over Weezy, niet over emo/alto wristslitters
dat is gewoon 2/3 van de hele topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Offtopic meuk verwijderd. Gaarne weer normaal doen.
jaloers dus?:')quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft ie er nog niet zo arrogant mee te showen..
Ik ben nog geen emo YouTube-links tegengekomen, kun je ze aanwijzen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Verwijder ook ff al die emo youtube links, hier gaat het over Weezy, niet over emo/alto wristslitters
Check me profiel fag, al vrij oud innit? Alle metal etc is emo-troep.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben nog geen emo YouTube-links tegengekomen, kun je ze aanwijzen?
Trouwens, kan iemand hier even de kloonscanner op los laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |