dat is gewoon 2/3 van de hele topicquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Offtopic meuk verwijderd. Gaarne weer normaal doen.
jaloers dus?:')quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft ie er nog niet zo arrogant mee te showen..
Ik ben nog geen emo YouTube-links tegengekomen, kun je ze aanwijzen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Verwijder ook ff al die emo youtube links, hier gaat het over Weezy, niet over emo/alto wristslitters
Check me profiel fag, al vrij oud innit? Alle metal etc is emo-troep.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben nog geen emo YouTube-links tegengekomen, kun je ze aanwijzen?
Trouwens, kan iemand hier even de kloonscanner op los laten?
"me profiel"quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Check me profiel fag, al vrij oud innit? Alle metal etc is emo-troep.
Gaat eensch kijken zeg ik dan maar. Kanker taalnerd hippie. Sterf maar gauw aan een heul ernstig iets.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
"me profiel"![]()
Staat daar ook 'VMBO' bij opleiding?
Was dat nou een ban waard?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Gaat eensch kijken zeg ik dan maar. Kanker taalnerd hippie. Sterf maar gauw aan een heul ernstig iets.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Check me profiel fag, al vrij oud innit? Alle metal etc is emo-troep.
Mja, me vorige 2 waren gebanned, kon ff snel geen andere naam verzinnenquote:
Correctie: Metal IS geen muziek, het is satanisme zeg ik je! Duivel aanbidderij! Oh en kankerherrie niet te vergeten...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De meeste metal muzikanten hebben meer gevoel voor muziek in hun linkerpink , dan Lil' Wayne ooit zal krijgen
Ga toch eens naar echte hiphop luisteren : NWA , KRS One en weet ik veel.
Neen, dit is m'n enige account. FAIL KEKEquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Je bent dus gewoon een nietszeggende kutkloon en een troll
Nogmaals, 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord, zwakzinnige triangeljosti...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Mja, me vorige 2 waren gebanned, kon ff snel geen andere naam verzinnen
Je doelt op mijn uitspraak: metal is voor fags? Nou waarschijnlijk op het moment dat ik het postte.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Quir het volgende:
Er worden al langer kutkloons gemaakt hoor.
En wanneer is 't je schuts binnengeslopen mij uit te maken voor "fag"?
Ah, uitgehuild I see? Kan je je polsen niet ff doorsnijden? Simpel figuur. Oh en verander je avatar ff naar hetgeen wat ik eerder postte. Nub...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nogmaals, 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord, zwakzinnige triangeljosti...
Like, duh?quote:
Dan ben je gewoon een kutuser.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Neen, dit is m'n enige account. FAIL KEKE
En jij bent een 18 jarige kutinwoner van een drooggelegd stuk kutlandquote:
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En jij bent een 18 jarige kutinwoner van een drooggelegd stuk kutland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |