volgens mij moet je wel bij 1 van deze aanbieders lid zijn :quote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef Olep het volgende:
Hoe kan iemand het dan ontvangen, die nog geen abo heeft?
Dan wordt de zender gewoon ineens wel beschikbaar. Normaal als je het kanaal intikt terwijl je er niet voor betaalt, komt er iets als 'Dit kanaal maakt geen deel uit van uw abonnement'quote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef Olep het volgende:
Hoe kan iemand het dan ontvangen, die nog geen abo heeft?
Ze kunnen natuurlijk niet de hele programmering vullen met recente films. Maar elke maand zijn er wel leuke nieuwe premieres, met films die nog heel lang niet op de normale zenders gaan komenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef JDude het volgende:
Dat Film1-gedoe heb ik een tijdje gratis kunnen kijken in de proefperiode van digitale TV. Nou, die ouwe meuk komt vanzelf wel een keer op Veronica of SBS langs.
ik heb nooit problemen met ziggoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:39 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb ziggo, maar de hele tering zooi ligt er weer eens uit, zelfs nederland 2 en 3.
Hm, daar zit nog best wat aardigs tussen. M'n digitv proefperiode viel in de zomerse komkommertijd, misschien dat er toen daarom alleen bagger op wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Even kijken wat voor films ze op dit moment vertonen op Film1:
28 Weeks Later, 30 Days of Night, 300, American Gangster, Assassination of Jesse James,
Atonement, August Rush, Becoming Jane, Bee Movie, Ben X, BOurne Ultimatum, Charlie Wilson's War,
Death Proof, Die Hard 4, Disturbia, Earth, Eastern Promises, The Eye, Fantastic Four: Rise of Silver Surfer
Kite Runner, Michael Clayton, The Mist, No Country For Old Men, No Reservations, Pathfinder, POTC: At World's End,
Planet Terror, Ratatouille, Rendition, The Reaping, Reservation Road, Shoot Em Up, Shooter, Stardust, There Will Be Blood
Transformers
Best aardig lijkt mij zo en allemaal films die nog lang niet op de kabel tv gaan komen.
1 email per code.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:40 schreef streamzondernaam het volgende:
ik weet niet wie er streamt.
maar op je digitale tv zou je gratis moeten kunnen kijken .
overgens dit is ook wel intressant
Naast Sport1 op TV, zijn de beste buitenlandse wedstrijden ook online te zien. Ook dit gratis ervaren? Vraag je toegangscode aan voor het bekijken van een gratis wedstrijd op www.sport1.nl.
Je ontvangt vervolgens een e-mail met daarin je toegangscode en verdere uitleg. Met deze code* kun je na De Gratis Kijkdagen ( vanaf 3 maart) op www.sport1.nl een keuze maken uit het aanbod topwedstrijden uit de Serie A, Primera Division, UEFA Champions League of de Premier League.
* code geldig tot en met 31 maart 2009. Er wordt maar 1 toegangscode per e-mailadres verstrekt.
http://212.41.142.89/sport1/freeview.aspx?Err=1
Alleen kanaal 403 toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:09 schreef Ori het volgende:
Bij Ziggo is Sport1 ook nog gratis tijdens de Davis Cup. 6,7,8 maart volgens kanaal 14.
Heb je geluk denk ik.. Op mijn 2e kaart is het inmiddels afgesloten, gelukkig heb ik een abboquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef SuperCrisz het volgende:
mja.. tis nu 4 maart... weet iemand hoe het zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |