* kikoooooo is er blij me e:)quote:Film1 Sport1 bestaat een jaar en wie jarig is trakteert! Kijk ruim 10 dagen gratis naar de mooiste film en beste live sport! Daarnaast wordt de uitreiking van de Oscars voor ruim 1 miljoen digitale kabelkijkers gratis toegankelijk gemaakt. Digitale kabelabonnees hoeven zich hiervoor niet apart aan te melden en kunnen van 16 t/m 26 januari afstemmen op Film1 en Sport1.
OSCARS LIVE EN EXCLUSIEF OP FILM1
De gehele maand februari staat bij Film1 in het teken van de Oscars. Naast de Oscar-uitreiking zal Film1 in de komende periode films uitzenden die vorig jaar een Oscar wonnen of nominatie kregen. Een greep uit dit aanbod: Crash, King Kong, Wallace and Gromit: The Curse Of The Were-Rabbit, March Of The Penguins, The Constant Gardener, Paradise Now, Walk The Line, Hotel Rwanda en Tsotsi.
Voor meer informatie over het filmaanbod
VOLOP LIVE TOPSPORT OP SPORT1
Ook Sport1 pakt flink uit tijdens de 10-daagse freeview. Zo kun je de achtste finales van de UEFA Champions League live volgen. Ook de vijfde ronde van de FA Cup en de wedstrijden in alle Europese competities zijn live te zien. Hou je niet van voetbal dan kun je kijken naar basketball tijdens het NBA All Star Weekend, World Golf Championships toernooi vanuit Arizona of Premier League Darts met o.a. Raymond van Barneveld.
Voor meer informatie over het sportaanbod
Wil je weten op welke kanalen je naar Film1 Sport1 kunt kijken? Of wil je ook na 26 februari Film1 Sport1 blijven kijken? Klik hier voor meer informatie.
Neen, digitale tv ontvangerquote:Op zondag 11 februari 2007 14:00 schreef Lippie85 het volgende:
In de tekst staat januari
En ik snap er geen reet van, wat moet je doen om te kunnen kijken. Kan dit ook als je gewoon kabel hebt?
Bij mij hetzelfde, wel Sport1 maar geen Film1. Ze moeten nog wakker worden daar bij de film afdeling kennelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb sinds vanmorgen al wel de sport kanalen gezien, maar als ik hem op film 1.1 zet dan is het nog steeds Preview Periode Verlopen...
wellicht dat het vanmiddag omgezet wordt...
Iemand anders al wel de film1 kanalen "online" zien komen?
gaat vanzelfquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:13 schreef Darkzell het volgende:
Wij hebben Canal Digitaal dan wordt Sport1 en Film1 toch gewoon automatisch unlocked of moet je daarvoor nog bellen ofzo?
Dan zou ik er ook over denken om het aan te schaffen. Nu zenden ze me toch iets te weinig uit. Bovendien krijg je om de haverklap van deze actie's. Je kunt zelfs gewoon zelf opbellen en zeggen dat je graag wilt proberen, ze sturen iemand langs die het je aanbiedt, ik heb het nu in totaal 6 maanden gratis op proef gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
ALS SPORT 1 NOU ES EREDIVISIE GING UITZENDEN![]()
Ja vanaf vanochtend al hier. Je hebt wel digitale tv?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef Robin5 het volgende:
maar bij mij doet Sport1 het nog niet...bij jullie wel?
ik heb canal digitaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja vanaf vanochtend al hier. Je hebt wel digitale tv?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |