Goeie tipquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef christvs het volgende:
Er zit btw ook een TKST in op South Street Seaport, daar is het een stuk rustiger! Had je ze beter daar kunnen halen (achteraf praten).
ja zeker gooi maar op(A)quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef lienelien het volgende:
Ik ben weer terug. En het was geweldig!
Heb heeel veel foto's, jullie interesse in enkele? (ter opleuking van het topic)
haha oke, hoelang ben je geweest? en wat vond je t leukst?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:53 schreef lienelien het volgende:
Ik ben bezig met uploaden, kom net tot de conclusie dat het 550 foto's zijn![]()
Zijn toch wat minder foto's (gelukkigquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
haha oke, hoelang ben je geweest? en wat vond je t leukst?
ja maar ja maar ik heb ze al geupload!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef Aisumasen het volgende:
Upload bv. hier: http://xs.to/ En dan bij "Resize my image" 320x240 selecteren. Ben benieuwd!
quote:
Een rondleiding door het witte huis?! Wat gaaf! Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:25 schreef christvs het volgende:
Wij stonden rond 9 uur 's avonds op het ESB. Ik vond het echt geweldig, al die lichtjes in de wijde omgeving! Toen had ik het gevoel dat ik er nooit meer weg wou. In de verte al die knipperende lichtjes van de vliegtuigen.
Als een vliegtuiglichtje recht op je af kwam in de verte, kreeg ik toch wel een beetje een raar gevoel. Gezien de geschiedenis van vliegtuigen en gebouwen in New York.
Nog precies 1 maand en dan ga ik 6 dagen New york, 3 dagen Washington DC doen, heb er echt zin in!
(P.S: We gaan als het allemaal doorgaat zelfs een rondleiding door het witte huis maken).
Een cc is wel handig, maar als je alleen voor dat weekje zo een pas wilt aanschaffen zou ik het niet doen. Genoeg ATM's hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 15:37 schreef dnies7 het volgende:
Hoi!
Ik heb even een vraagje. Vertrek over 4 weken ook naar NY, maar heb geen credit card. Nu is m'n vlucht geboekt en ik verblijf bij een vriendin dus hoef ook geen hotel te boeken. Ben ik ook niet van plan een auto te huren (waarover ik altijd lees dat je een CC nodig hebt). Is het dan noodzakelijk dat ik een CC bestel? Heb gewoon een wereldpas.. En ik neem aan dat er genoeg ATM's in NY aanwezig zijn?
Ik weet dat iedereen zegt dat een CC handig is, maar ik heb het hier toch nooit zo op. En vind het ook een beetje nutteloos om zo'n hele pas voor een weekje aan te schaffen. Maarja, als ik heb echt nodig heb is het een ander vehaal natuurlijk.
Bedankt!
Erg koud, maar heus niet minder leuk. Park is natuurlijk minder, maar ik vond juist het wandelen door de stad altijd aangenamer in de winter.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:11 schreef versteegrob het volgende:
Zijn hier mensen die in de winter na NY zijn geweest? Zo ja, hoe vonden jullie het?
Zit te denken om 2 januari 2010 voor 7 dagen naar NY te gaan en dan nog 2/3 naar Washington
Sorry? Park is prachtig in de sneeuwquote:Op donderdag 2 april 2009 16:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Erg koud, maar heus niet minder leuk. Park is natuurlijk minder, maar ik vond juist het wandelen door de stad altijd aangenamer in de winter.
Goed, dan moet er wel mooie sneeuw liggen, da's meestal niet het geval...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry? Park is prachtig in de sneeuw
Wandelen was ook prima te doen, soms wel wat koud (nogal wiedes), maar goed kleden werkt prima.
Dat is waar, maar weet je toevallig wat voor verwachtingen er zijn uitgesproken? Amerika gaat toch geld bijdrukken, dan daalt ie dusquote:Op donderdag 2 april 2009 18:12 schreef christvs het volgende:
@ Bryan181:
Het is niet meer dezelfde vetpot als een jaar geleden helaas, maar je krijgt nog altijd 34 cent meer voor je euro!
De koers schommelt altijd, je kunt niet voorspellen of je wel of niet moet inkopen.
Als je inkoopt zit je trouwens wel met een berg biljetten, ik weet niet of dat nu zo handig is.....
Verwachtingen heb je helemaal niks aanquote:Op donderdag 2 april 2009 18:35 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar weet je toevallig wat voor verwachtingen er zijn uitgesproken? Amerika gaat toch geld bijdrukken, dan daalt ie dus
Damn 34 cent, toen ik nog veel aan poker deed kreeg je ruim 1.60 dollar per 1 euroquote:Op donderdag 2 april 2009 18:12 schreef christvs het volgende:
@ Bryan181:
Het is niet meer dezelfde vetpot als een jaar geleden helaas, maar je krijgt nog altijd 34 cent meer voor je euro!
De koers schommelt altijd, je kunt niet voorspellen of je wel of niet moet inkopen.
Als je inkoopt zit je trouwens wel met een berg biljetten, ik weet niet of dat nu zo handig is.....
Dan hadden wij gewoon enorm veel mazzelquote:Op donderdag 2 april 2009 16:40 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Goed, dan moet er wel mooie sneeuw liggen, da's meestal niet het geval...
Tenzij je voor een paar duizend euro gaat halen kun je beter afwachten en gewoon in de Verenigde Staten gaan pinnen. De commissie die je betaalt + de lagere rate bij de bank of geldwisselkantoor is het vroeg wisselen niet waard.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:31 schreef Bryan181 het volgende:
Ik ga 24 augustus naar New York, wat denken jullie nu dollars halen of wachten? Ik hou m een paar dagen in de gaten en hij schommelt nog al
Ja dat denk ik ook, heb nu ook weer gehoord en gelezen dat de dollar gaat zakkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:57 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Tenzij je voor een paar duizend euro gaat halen kun je beter afwachten en gewoon in de Verenigde Staten gaan pinnen. De commissie die je betaalt + de lagere rate bij de bank of geldwisselkantoor is het vroeg wisselen niet waard.
Dit kan je toch nooit zeggen, dit is zo afhankelijk per persoon maar NY is niet goedkoop. Weet niet wat je mee wilt nemen maar als ik er een week heen ga met mijn vriendin dan neem ik minimaal 1000 euro mee voor 7 dagen. Het is tenslotte vakantie en je wilt ook wat leuke dingen doen, kleren kopen, gadgets enzquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef Bryan181 het volgende:
kunnen mensen die in New York geweest zijn mij misschien een indicatie geven van het bedrag dat ze aan zakgeld hebben uitgegeven? Ik ga zelf 9 nachten en ga voor het eerst en wil dus wel wat bekende dingen in. Verder wil k natuurlijk wel wat uitgeven bij abercrombie(A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |