Ik ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef vioo het volgende:
[..]
ja wij hebben daarmee geboekt, ga over een week
Die puntjes zullen echt geen probleem zijn. Ik heb zelf een lange voornaam die altijd wordt afgekort. Meestal boek ik uit gewoon dus op die korte voornaam en ik krijg er nooit problemen mee, zo streng zijn ze nu ook weer niet...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef Lienzz het volgende:
Verder heb ik nog een klein probleempje waardoor ik niet graag via internet boek, ik heb in mijn achternaam een letter met puntjes erboven (ä) hoe zit dat met het invoeren van gegevens.
Kan ik daardoor in de problemen komen als de computer de puntjes op de a bijvoorbeeld niet pakt?
Omdat ik nl heb gehoord dat de informatie op je paspoort precies overeen moet komen met wat op je ticket staat!
Gewoon zonder de puntjes invoeren als het niet werkt. Op de onderste rand van je paspoort - het deel dat door de machine wordt gelezen - zie je hoe het eigenlijk zou moeten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef Lienzz het volgende:
Verder heb ik nog een klein probleempje waardoor ik niet graag via internet boek, ik heb in mijn achternaam een letter met puntjes erboven (ä) hoe zit dat met het invoeren van gegevens.
Kan ik daardoor in de problemen komen als de computer de puntjes op de a bijvoorbeeld niet pakt?
Omdat ik nl heb gehoord dat de informatie op je paspoort precies overeen moet komen met wat op je ticket staat!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef seatsniffer het volgende:
Ik vertrek donderdag vanuit Frankfurt!
Ik heb net mijn ESTA-aanvraag gedaan op internet en ik kreeg de 'Authorization Accepted'. Dus dat is als het goed is geregeld. Ik vind het wel eng, heb ik niet iets overzien?
Dus: kan ik nu met een geldig paspoort en mijn ESTA gewoon vliegen en dan New York in? Of heb ik nog meer nodig?
En, als ik het goed begrijp, kan ik met mijn postbank giropasje gewoon pinnen aan de automaten daar?
Bedankt!
Was dit hotel: "Holiday Inn Express NEW YORK CITY FIFTH AVENUE"? Ik ga namelijk met mijn vriendin begin mei die kant op voor een week, maar moet nog een leuk hotel vinden. Dit hotel kwamen wij tegen en leek ons wel wat. Niet duur, en goed gelegen. Wel is het voor mij nog onduidelijk of wifi gratis was? Is namelijk altijd handig om even te kijken in de ochtend waar gaan we heen, en hoe doen we datquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:52 schreef Nesle het volgende:
Net weer terug uit NY en het was geweldig, was de eerste keer dat ik er was. Stond toch ff te kijken van al die drukte op times square! Pfoe! Maar het was heel erg vet, super lekker weer erbij, soms wel wat frisjes maar dat hoort er bij deze tijd! Een enorm mooi uitzicht vanaf het Empire, was superhelder weer.Zonnetje erbij toen we op Liberty Island/Ellis Island stonden dus kon niet beter. We hadden een hotel aan 45th street 5th avenue, ideaal! Ongeveer 5 minuutjes lopen naar Times Square en 10 minuutjes naar Grand Central, voor de subway!
Was helemaal TOP!
ik heb ü in mn achternaamquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef Lienzz het volgende:
alleen reis, voor zover ik weet, maar ik heb t zelf niet geregeld, zal wel eens vragen.. we verblijven iig in het roosevelt hotelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:25 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Hebben jullie overigens ook een echte bevestiging gehad van je hotel reservering?
Of alleen de eerste bevestiging van je totale boeking?
Veel plezier in ieder geval!
Je moet beiden invullen, zowel ESTA als groene formulier.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Dat hele ESTA formulier invullen is grote onzin want zodra je in het vliegtuig zit krijg je te horen dat je het 'ouderwetse' groene papiertje nogmaals moet invullen.
Dat weet ik ook welquote:Op maandag 23 februari 2009 20:34 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Je moet beiden invullen, zowel ESTA als groene formulier.
Ik zit ergens in het midden. Ik vond het echt heel leuk, maar ook vooral omdat ik gewoon graag een keer in een helicopter wilde zitten en dan is Manhattan wel een leuke plek om dat te doen. Bovendien zat ik voorin naast de piloot, wat erg leuk was. De uitzichten zijn gaaf en de foto's ook, maar het is kort en al met al vond ik het helicoptergebeuren an sich niet heel spectaculair (minder dan ik had verwacht in elk geval). Ik zou zeggen: wel doen, maar als je te weinig geld of tijd zou hebben zou ik niet hemel en aarde bewegen.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef soares het volgende:
we twijfelen enorm over een helicopter vlucht... is het nou geldklopperij of moet je het meegemaakt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |