abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66262588
weet iemand toevallig of ik gewoon met m,n pinpas kan pinnen bij ATM's
En dat kan zomaar.....?
pi_66262913
Zeker, je kunt gewoon geld pinnen bij de ATM's met een Maestro. In de winkel betalen met een Maestro kan niet...
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:25:54 #53
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_66268210
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef vioo het volgende:

[..]

ja wij hebben daarmee geboekt, ga over een week
Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Hebben jullie overigens ook een echte bevestiging gehad van je hotel reservering?
Of alleen de eerste bevestiging van je totale boeking?

Veel plezier in ieder geval!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_66269773
Ben vandaag even bij de ANWB geweest voor een prijscheck voor een vliegticket naar New York JFK
vanaf Brussel.
De prijs was 540 euro per persoon inclusief taxes retour vlucht (rechtstreeks)
Dit vind ik redelijk prijzig, gezien de vorige topics steeds melden dat tickets rond de 350 euro waren.
Mijn vraag is: Hoe kan dit?
Kan iemand eens voor mij kijken naar een goedkoop ticket van 31-08 t/m 10-09 retourvlucht naar NY JFK?

thanks
En dat kan zomaar.....?
pi_66270713
Via http://www.opodo.de/opodo/flights/search?locale=de_DE heb je al een rechtstreekse vlucht met American Airlines voor 430 euro op die data. Dat lijkt mij voor die periode en een rechtstreekse vlucht Brussel - JFK retour een hele goede prijs

Vanaf Amsterdam is zo'n 505 euro voor een vlucht met overstap

vraag het anders in Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
pi_66271431
Verder heb ik nog een klein probleempje waardoor ik niet graag via internet boek, ik heb in mijn achternaam een letter met puntjes erboven (ä) hoe zit dat met het invoeren van gegevens.
Kan ik daardoor in de problemen komen als de computer de puntjes op de a bijvoorbeeld niet pakt?
Omdat ik nl heb gehoord dat de informatie op je paspoort precies overeen moet komen met wat op je ticket staat!
En dat kan zomaar.....?
pi_66271693
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:53 schreef Lienzz het volgende:
Verder heb ik nog een klein probleempje waardoor ik niet graag via internet boek, ik heb in mijn achternaam een letter met puntjes erboven (ä) hoe zit dat met het invoeren van gegevens.
Kan ik daardoor in de problemen komen als de computer de puntjes op de a bijvoorbeeld niet pakt?
Omdat ik nl heb gehoord dat de informatie op je paspoort precies overeen moet komen met wat op je ticket staat!
Die puntjes zullen echt geen probleem zijn. Ik heb zelf een lange voornaam die altijd wordt afgekort. Meestal boek ik uit gewoon dus op die korte voornaam en ik krijg er nooit problemen mee, zo streng zijn ze nu ook weer niet...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66276133
Ik vertrek donderdag vanuit Frankfurt!

Ik heb net mijn ESTA-aanvraag gedaan op internet en ik kreeg de 'Authorization Accepted'. Dus dat is als het goed is geregeld. Ik vind het wel eng, heb ik niet iets overzien?

Dus: kan ik nu met een geldig paspoort en mijn ESTA gewoon vliegen en dan New York in? Of heb ik nog meer nodig?

En, als ik het goed begrijp, kan ik met mijn postbank giropasje gewoon pinnen aan de automaten daar?

Bedankt!
pi_66283776
quote:
Gewoon zonder de puntjes invoeren als het niet werkt. Op de onderste rand van je paspoort - het deel dat door de machine wordt gelezen - zie je hoe het eigenlijk zou moeten.
pi_66313017
TVPtje.

Ik ga over een kleine maand naar New York en Washington DC, ff wat info inwinnen

Het eerste waar ik aan denk trouwens: boek hotels via expedia.co.uk ivm de gunstige koers. Amirite?

[ Bericht 22% gewijzigd door Blaetman op 21-02-2009 14:28:50 ]
leven als een koning
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:23:46 #61
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_66315280
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef seatsniffer het volgende:
Ik vertrek donderdag vanuit Frankfurt!

Ik heb net mijn ESTA-aanvraag gedaan op internet en ik kreeg de 'Authorization Accepted'. Dus dat is als het goed is geregeld. Ik vind het wel eng, heb ik niet iets overzien?

Dus: kan ik nu met een geldig paspoort en mijn ESTA gewoon vliegen en dan New York in? Of heb ik nog meer nodig?

En, als ik het goed begrijp, kan ik met mijn postbank giropasje gewoon pinnen aan de automaten daar?

Bedankt!

Zie post nummer 52, ja; dat kan gewoon, maestro is geaccepteerd in NY....
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_66317971
Nog mensen die de NY marathon gaan lopen of hebben gelopen? Is het dan in de stad niet TE druk om wat sightseeing te doen?
pi_66321499
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 00:52 schreef Nesle het volgende:
Net weer terug uit NY en het was geweldig, was de eerste keer dat ik er was. Stond toch ff te kijken van al die drukte op times square! Pfoe! Maar het was heel erg vet, super lekker weer erbij, soms wel wat frisjes maar dat hoort er bij deze tijd! Een enorm mooi uitzicht vanaf het Empire, was superhelder weer. Zonnetje erbij toen we op Liberty Island/Ellis Island stonden dus kon niet beter. We hadden een hotel aan 45th street 5th avenue, ideaal! Ongeveer 5 minuutjes lopen naar Times Square en 10 minuutjes naar Grand Central, voor de subway!
Was helemaal TOP!
Was dit hotel: "Holiday Inn Express NEW YORK CITY FIFTH AVENUE"? Ik ga namelijk met mijn vriendin begin mei die kant op voor een week, maar moet nog een leuk hotel vinden. Dit hotel kwamen wij tegen en leek ons wel wat. Niet duur, en goed gelegen. Wel is het voor mij nog onduidelijk of wifi gratis was? Is namelijk altijd handig om even te kijken in de ochtend waar gaan we heen, en hoe doen we dat
pi_66322374
Jazeker was dat Holiday Inn fifth avenue! Erg goed hotel, super ontbijt en GRATIS wifi!
pi_66327188
quote:
ik heb ü in mn achternaam bekend probleem dus, bij je esta formulier (heb ik zelfs de ambassade voor gebeld)

moet je in vullen wat onderin na de >>>>>>>>> in je paspoort staat.. in mijn geval dus .ue....
pi_66339855
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:25 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Hebben jullie overigens ook een echte bevestiging gehad van je hotel reservering?
Of alleen de eerste bevestiging van je totale boeking?

Veel plezier in ieder geval!
alleen reis, voor zover ik weet, maar ik heb t zelf niet geregeld, zal wel eens vragen.. we verblijven iig in het roosevelt hotel

heb er zin in, maar ben ook wel bang voor het vliegen (eerste keer)
pi_66380190
't mocht ook niets kosten he. Dat ESTA form hebben ze laten vertalen door een 12-jarige ofzo. Wat een spelfouten. Staat echt amateuristisch..
pi_66380208
Heb hier nog een Lonely Planet van NY liggen van mijn reis in december. Aangezien ik niet van plan ben binnenkort weer te gaan kan je altijd een PM sturen als je hem wilt overnemen ... 5e editie.

Had geen zin om een compleet nieuwe topic te openen in V&A
pi_66380526
ik heb gister met mijn vriendin een mini planning zitten maken... we doen 6 dagen manhattan... en 6 dagen brooklyn en andere bouroughs.

we twijfelen enorm over een helicopter vlucht... is het nou geldklopperij of moet je het meegemaakt hebben?
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_66385324
Dat hele ESTA formulier invullen is grote onzin want zodra je in het vliegtuig zit krijg je te horen dat je het 'ouderwetse' groene papiertje nogmaals moet invullen.
pi_66386328
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:11 schreef Nesle het volgende:
Dat hele ESTA formulier invullen is grote onzin want zodra je in het vliegtuig zit krijg je te horen dat je het 'ouderwetse' groene papiertje nogmaals moet invullen.
Je moet beiden invullen, zowel ESTA als groene formulier.
pi_66389988
quote:
Op maandag 23 februari 2009 20:34 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

Je moet beiden invullen, zowel ESTA als groene formulier.
Dat weet ik ook wel vind het alleen beetje onzin. Je vult precies hetzelfde in namelijk, ze wilden dat gedoe niet meer met die papiertjes in het vliegtuig maar uiteindelijk doe je het dus dubbel.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:44:24 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_66399309
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef soares het volgende:
we twijfelen enorm over een helicopter vlucht... is het nou geldklopperij of moet je het meegemaakt hebben?
Ik zit ergens in het midden. Ik vond het echt heel leuk, maar ook vooral omdat ik gewoon graag een keer in een helicopter wilde zitten en dan is Manhattan wel een leuke plek om dat te doen. Bovendien zat ik voorin naast de piloot, wat erg leuk was. De uitzichten zijn gaaf en de foto's ook, maar het is kort en al met al vond ik het helicoptergebeuren an sich niet heel spectaculair (minder dan ik had verwacht in elk geval). Ik zou zeggen: wel doen, maar als je te weinig geld of tijd zou hebben zou ik niet hemel en aarde bewegen.
Overigens, wat wel scheelt: ik had daarna geen enkele behoefte meer om heel lang in de rij te gaan staan voor het Empire State Building ofzo...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_66406695
iemand ooit in het The Holiday Inn Midtown 57th Street hotel geweest, en hoe beviel dat??/
pi_66414160
Heeft iemand nog een hostel die aan te raden is in New York?

Ga in de zomervakantie voor het eerst naar de VS (tour richting LA, beginnend in NY) en plak er eerst een paar dagen NY aan
わたしはヤスパーです!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')