abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66273330
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef vahmpcat het volgende:

Heb ook net een bento- pakketje binnen als cadeautje voor een vriendin
En gratis extra item gekregen das altijd leuk! (erg fijne e-bayseller Bento_Delicious weet niet of jullie er ook bekend mee zijn) Altijd fijne snelle service, netjes verpakt etc. dus aanrader!
Ja, bij hem heb ik ook zowat al mijn bento-spullen gekocht, idd erg goede verkoper En wat extra's krijgen is altijd leuk
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 14:26:32 #54
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_66277081
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:19 schreef vahmpcat het volgende:
Lang leve de xenos
Ik heb de blauwe vierkante van die serie, erg handig. Word van de vakantie nog keer langs om te kijken voor keer wat andere kleuren.

Heb ook net een bento- pakketje binnen als cadeautje voor een vriendin
En gratis extra item gekregen das altijd leuk! (erg fijne e-bayseller Bento_Delicious weet niet of jullie er ook bekend mee zijn) Altijd fijne snelle service, netjes verpakt etc. dus aanrader!

Baal dat me camera leeg was en ik dat ding telkens vergeet op te laden dus geen foto's van me vorige bento

----edit----
Ik ga volgende week dus naar Den Haag op jacht naar Furikake in ieder geval en ander spul wat ik kan gebruiken in de keuken en/of bento's.

Nog tips / adressen/ must-see ?
Bento_Delicious heeft een erg goede service en een heel vriendeljke eigenaresse

En ik citeer even uit eigen werk :
Op de Gedempte Burgwal moet je iig zijn: Yong Da horecabenodigdheden heeft sushi mallen (geen konijntjes e.d.), grasafscheidinkjes, lunchboxes (een laags) en traditionele bento dozen - Supermarkt Wah Nam Hong heeft zeven soorten furikake en sushi mallen met beertjes en gezichtjes en hartjes.
Bij de Amazing Oriental supermarkt op de Grote Marktstraat hebben ze heeeeeel veel ingredienten.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66278691
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef Macka66 het volgende:

[..]

En ik citeer even uit eigen werk :
Op de Gedempte Burgwal moet je iig zijn: Yong Da horecabenodigdheden heeft sushi mallen (geen konijntjes e.d.), grasafscheidinkjes, lunchboxes (een laags) en traditionele bento dozen - Supermarkt Wah Nam Hong heeft zeven soorten furikake en sushi mallen met beertjes en gezichtjes en hartjes.
Bij de Amazing Oriental supermarkt op de Grote Marktstraat hebben ze heeeeeel veel ingredienten.
Aha, erg handig.
Ik heb in Amsterdam ooit wel rijstvormpjes gevonden een set van 4 met daarin een sterrtje, vierkantje, beertje en een hartje ofzo, best handig en erg kleine vormpjes ook. Maar het is me inderdaad vooral om de furikake te doen e.d we zien wel of er dan vormpjes tussen zitten die ik nog niet heb ^.^
Dank u in ieder geval!
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 15:30:52 #56
141844 Macka66
pi_66280000
Oh, en ook op de Gedempte Burgwal zit Toko Mega. Die heeft strooiflessen met verschillende smaakjes sesamzaad, leuk om je eigen furkake mee te brouwen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_66284480
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb er 1 bij de Halfords gekocht, 3 bakjes en blijft tot 6 uur warm ( wel even een folietje erover heen doen, anders wil hij nog wel eens lekker. Bakjes kunnen eventueel ook in de magnetron als je ze langer dan 6 uur mee hebt.

Klik

Kost maar 10 euro
Die heb ik ook. Bevalt prima.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66287524
Ik ben vanmiddag even langs de Halfords geweest, maar ik heb het ding nog niet meegenomen. Zo lelijk en een beetje log Nog even over nadenken, want het is op zich wel heel goedkoop natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66287990
Hij is wel lelijk en log inderdaad maar ik vond dat absoluut acceptabel aangezien ik hem zelden gebruik. Zoveel geld uitgeven aan een echte Mr.Bento voor die paar keer dat ik hem gebruik vond ik gewoon echt onzin.
Helemaal omdat ik nog maar moet zien hoe lang ik dat bento's maken ga volhouden.
Ik heb hem toen gekocht met het motto: als ik hem vaak gebruik en het bento maken me goed bevalt kan ik altijd nog een keer een echte kopen.
pi_66306752
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vanmiddag even langs de Halfords geweest, maar ik heb het ding nog niet meegenomen. Zo lelijk en een beetje log Nog even over nadenken, want het is op zich wel heel goedkoop natuurlijk.
Misschien idee om hem zelf te pimpen?

Ben toch echt wel curieus naar hoe het ding er nu uitziet, maar halfords zit hier niet echt op een handige lokatie vanaf mijn huiske gezien. Ben al blij als ik met carnaval op de deurmat hier in brabant vanmiddag de xenos in het centrum haal Met wat pech optocht ofzo...
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 09:44:26 #61
141844 Macka66
pi_66307037
Ik moest meteen denken aan deze gepimpte Mr. Bento

Meer moois hier
pi_66307895
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 09:44 schreef Macka66 het volgende:
Ik moest meteen denken aan deze gepimpte Mr. Bento
[ afbeelding ]

Meer moois hier
Wat een stoere look heeft die gekregen, maar inderdaad zoiets moet toch ook te doen zijn voor die van de Halfords? Of simpeler met stickers (gewone of van die raamstickers misschien?)

En dit is de bento die ik gemaakt heb voor mijn vriend gisteren, hij heeft er een foto van gemaakt nog voor ik beneden was en dat heeft blijkbaar het laatste beetje batterij opgezogen wat er nog in zat. Hij heeft dit thuis gegeten, want toen bleek zijn les uit te vallen...
Niet echt heel goede foto, beetje vreemd donker aan een kant, maar het was ook nog erg vroeg he.
(en het konijntje kijkt een beetje twijfelachtig somehow, ik denk dat het zijn lot tegemoed zag )

pi_66307950
Wat een leuk konijntje zeg, ondanks zijn sombere blik
pi_66309301
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:40 schreef vahmpcat het volgende:

Wat een stoere look heeft die gekregen, maar inderdaad zoiets moet toch ook te doen zijn voor die van de Halfords? Of simpeler met stickers (gewone of van die raamstickers misschien?)

De Xenos had een tijdje terug ook erg leuke laptopstickers, dus misschien kan ik die er ook voor gebruiken.
Vandaag wel bakvormpjes en siliconen muffinvormpjes gehaald
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66315074
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Xenos had een tijdje terug ook erg leuke laptopstickers, dus misschien kan ik die er ook voor gebruiken.
Das ook wel een goed plan inderdaad, even op maat knippen en dat hoort ook wel goed te blijven zitten.
Eventueel als je crea bent met stof (bijv vilt?) kan je er jasje voor maken met knoopjes ofzo, lijkt me best leuk om zo'n ding heen. Maar goed eerst het echte ding van de week maar es gaan bekijken toch

Kom net van de xenos en silicon ronde muffinvormpjes bijgehaald, setje van wat rooie, wat blauwe en wat gele. Je kan niet genoeg van die dingen hebben.

En wat ik wederom in het assortiment spotte zijn van die herbruikbare ijsklontjes, met van dat plastic eromheen. Kostte maar paar cent en top voor in de zomer, je wilt immers niet dat door zomers weer je voedsel te warm word en/of bederft als je geen koelkast in de buurt hebt! Gewoon erbij in tasje doen of ze tussen je eten in proppen. Heb ze nu in allerlei tinten blauw
pi_66315170
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Kom net van de xenos en silicon ronde muffinvormpjes bijgehaald, setje van wat rooie, wat blauwe en wat gele. Je kan niet genoeg van die dingen hebben.
die heb ik ook ja, erg handig
pi_66328393
Geen gele sterrentjes bij ons in Utrecht *sniffff*!!!
Maar heb wel paar leuke nieuwe silconen vormpjes meegenomen en soort van mannelijke kleine bento boxjes (1 laag) wel lief met vliegtuig en auto handig voor erbij!!

Vrijdag was mega hectisch, dus vandaar nu nog even de foto:

Er zat in: veldsla, avocado, cherry tomaatjes, penguin met wasabi. Zwarte olijven, peultjes en paprika.

[ Bericht 0% gewijzigd door Amthezia op 21-02-2009 23:34:14 ]
pi_66334804
Ohhh dat pinguintje is echt te lief Amthezia!
Kheb ze ook keer gezien in een aapje en een kuikentje, kmoet toch echt volgende keer als ik bestel er zoiets bij doen. "Moet" als ik wat furikake heb gekocht in den haag toch waarschijnlijk van mezelf keer bestellen aangezien je te leuke strooidingen daar voor hebt ook (ja je moet toch ergens excuus voor jezelf vinden he )

Kriebelt ook bij een paarsige bentobox op het moment om te bestellen, raar genoeg zijn er bijna geen paarse!

Maar hijs wel duur dus twijfel nog ookal is ie wel echt huuuge, dus zou voor hele lange dagen zijn. Ookal is zoiets dan wel weer geschikt als het weer lekker weer word om voor 2 personen een picknick in te maken ook. Maar op het moment is alle hint van lekker weer buiten nog niet aanwezig... regen.. grijs.. nog meer regen
pi_66337884
hmm waar kan je die bestellen???? PAARS *i just love it!*
pi_66344990
Haha, ik kijk f mee
pi_66346136
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:19 schreef Amthezia het volgende:
hmm waar kan je die bestellen???? PAARS *i just love it!*
Ik ben een enorme paarsfan en dit is het dichtste bij op een laptoplunchdinges na die ik op ebay gevonden krijg op ebay

duur maar paaaaars ga em denk ik a.s dinsdag bestellen met wat geluk
Ookal is ie echt huge, dan neem ik gewoon 1 laag mee alst niet nodig is ofzo. (hijs 1070ml & 1450 ml O.o)
En kheb ook een leuke gezien een groene met mieren, en dies ook hip, dus dilemma
T'is toch erg die verleidingen

[ Bericht 8% gewijzigd door vahmpcat op 22-02-2009 18:28:36 ]
pi_66349134
Hmm hijs wel gaaf zeg! GROOT ook!!!
Heb je een link van die ebay shop, ben wel benieuwd wat ze nog meer hebben
Mijn man wil wat coolere bento's hebben, en deze zou ideaal zijn (maar misschien wel met iets minder bloemen!)
pi_66349805
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:09 schreef Amthezia het volgende:
Hmm hijs wel gaaf zeg! GROOT ook!!!
Heb je een link van die ebay shop, ben wel benieuwd wat ze nog meer hebben
Mijn man wil wat coolere bento's hebben, en deze zou ideaal zijn (maar misschien wel met iets minder bloemen!)

http://stores.ebay.com/JA(...)846873QQftidZ2QQtZkm
--> de link van het bento-deel van zijn ebay shop.

Kom er net wel achter dat hij enige is geloof ik die die box heeft en vanuit USA is duuuur kwa verzendkosten

Je hebt ook van die grotere man-sized bento's aangezien die gewoon meer voedsel nodig hebben op een dag. Ik weet niet of deze seller die ook heeft maar ik weet wel dat seller "mindofjapan" een paar bento's had voor mannen, simpeler en strakker in design vaak en vaak ook zwart en past rond de 900ml a 1000ml in. Weet niet precies wat ie zoekt? Maar ik kan me minder bloemen voor een man inderdaad voorstellen, mijn vriend weigert te schattige designs op het doosje zelf meestal.
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 20:45:26 #74
45833 crew  Fogel
pi_66352230
Mhhh, misschien dat mijn kinderen wel fatsoenlijk eten als de presentatie zo is. Zal het een keer testen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zondag 22 februari 2009 @ 20:50:35 #75
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_66352430
Mijn moeder heeft tijdens de verhuizing vaatwastabletten in mijn bento gedaan
"ja, ik vond het er wel een handig doosje voor".
Gelukkig ging de lucht er na 1 vaatwasbeurt wel uit
Als ik weer tijd heb, ga ik zeker weer bento's maken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_66352812
Oh die paarse is leuk!
pi_66353588
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:45 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, misschien dat mijn kinderen wel fatsoenlijk eten als de presentatie zo is. Zal het een keer testen
Heel veel kinderen leren (vooral gezonde dingen) eten die ze anders nooit lusten op zo'n manier. Vooral in amerika en japan e.d is bento's maken een manier om kinderen een gezonde voeding te geven ipv kantinevoer wat vaak vet en slecht is. Als je dan je eigen trommeltje opent en het lacht je toe of ziet er mooi uit, nou dan wist ik et wel als kind

Zelf at ik vroeger ook geen sla tot we keer zelf sla-plantjes in een vormpje mochten zaaien van mijn moeder. Dat at ik wel want dat was "andere sla" Onzin natuurlijk, maar het werkt.
Soms ligt het geheel aan presentatie ^.^ en het moet niet vies klinken dat ook niet, zo lusten kinderen soms wel erwtensoep maar geen snert omdat dat vies klinkt

En tja, ik kan niet anders zeggen dat het voor mij nog steeds werkt. Ik eet gezonder, gevarieerder en met veel meer plezier mijn lunch dan ik aan mijn boterhammetje begon wat al tijd in mijn tas rondzweefde in een zakje of wat folie.
yay voor bento's
pi_66363294
Voor mijn liefje vandaag:

Kurkuma gekleurde rijst, bietjes, paksoi en gehaktballetjes

Voor mij zelf:

Bosbessen, cherry tomaatjes, griesmeelpudding met zelfgemaakte appelmoes.
Rauwe paksoi salade, bietjes en een heel klein beetje worteltjes
pi_66365750
Bietjes zijn niet mijn ding, maar het ziet er zo wel feestelijk uit moet ik zeggen ^.^

Aangezien het vakantie is maak ik eigenlijk geen bento's deze week voor mezelf. Donderdag staat er een in de planning voor me vriend. Misschien vanavond als ik tijd heb dat ik er 2 maak voor onze trip morgen naar Den Haag Maar dat betekend wel dat ik vandaag nog boodschappen moet doen ergens in me schema... hmz.
pi_66365979
Hahaha, ik vind bietjes juist heeerlijk! Zeker de verse, niet van die vieze aangezoete uit pot.
Ik maak alleen bento's voor morgen en overmorgen nog, en daarna ook niet meer!
We hebben ook vakantie hoewel ik misschien voor onze museum trip er ook nog wel een of twee maak....hmmmm
pi_66367107
Ik ben zowiezo meer van de verse groenten, alleen als we echt niet anders kunnen uit blik/pot. Soort noodgroenten :")

Wel nu het vakantie is zit ik wel met het dilemma "ja.. wat lunch ik nu dan" aangezien ik geen bento maak nu
pi_66367231
je kan toch gewoon tóch een bento maken?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66369195
Bento thuis is ook lekker hoor hahah! Ik ben benieuwd of ik het bento-en ga missen als ik wegben
Mijn lief heeft al bedacht dat we opzoek gaan in Engeland naar nieuwe leuke bento dingentjes!!
pi_66371558
Ja ik denk dat ik er ook een voor mezelf maak in ieder geval als ik er een voor me vriend maak

En oeh naar Engeland, weet niet echt of ze daar ook bento's maken over algemeen, maar ben benieuwd wat je er gevonden krijgt!
pi_66372355
Ach ja creatief denken heh
Uitsteekvormen zijn altijd welkom ik ben ook benieuwd wat we vinden!!

Mijn bento was niet heel lekker, dat kurkuma is vrij bitter maar de griesmeelpudding maakte ALLES goed, echt heel lekker om zo'n beetje in je box te hebben!
pi_66374184
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:52 schreef Amthezia het volgende:
Ach ja creatief denken heh
Uitsteekvormen zijn altijd welkom ik ben ook benieuwd wat we vinden!!

Mijn bento was niet heel lekker, dat kurkuma is vrij bitter maar de griesmeelpudding maakte ALLES goed, echt heel lekker om zo'n beetje in je box te hebben!
Griesmeelpudding, nog nooit aan gedacht om mee te nemen, hoe hollandsch als vulling wel.
Gebruik anders om rijst geel te kleuren wat kerriepoeder in het water, misschien minder bitter?

Zit te bedenken wat ik eventueel in huis heb om voor morgen bento's te maken voor dagtripje, een beetje planning is nooit mis. En ik heb om een of andere reden enormmm zin om chinees te halen vanavond, misschien kan ik daar wat restjes van gebruiken Ku Yu Luk is ontzettend lekker koud ook
*borrelt op bento-ideeën*
pi_66375534
Hahaha, niks mis met hollands toch hahha
Overgebleven chinees.......hmm krijg meteen honger joh!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 februari 2009 @ 16:05:39 #88
163650 Greys
pi_66376870
Ik wil ook!
Tvp dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66385213
Net bento's voor morgen gemaakt Kheb dr nu al zin in.

Die van mij is iets minder crea, maar je moet wat aan het eind van de maand (stufi-maand in ieder geval) en als je morgen pas weer inkopen gaat doen.

Ennnn, de bento voor me vriend:

Kwas bezig voor die rolletjes en toen voor ik et wist, zat er een mevrouw in
Denk dat het nog nooit in me op was gekomen ze zo te gebruiken omdat ik denk ik nog nooit rolletjes in dat doosje heb gemaakt. Ik houd van me visdoosje
pi_66385398
EDIT: Excuses voor de wat groot uitgevallen foto;s hier en daar!

Wat gaaf dat er hier een bentotopic is! Het viel me op de LiveJournal bentocommunity al op dat er daar meer Nederlanders zaten, leuk dat er zelfs hier meer plasticbakkieprutsgekken zijn.

Een paar van mijn bento's:

Tip voor ingrediënten trouwens: in de Gourmet supermarkt op Schiphol hebben ze een hoop Japanse dingen waaronder verschillende soorten furikake, mini-inarizushi en veel gekke snoepjes en snacks.

Ik las ergens dat iemand op zoek wilde gaan naar bentodingen in Engeland:http://www.japancentre.com/ ! Zit in de Chinatownstraat in London en ze hebben er suuuuperveel bento's, nigiridoosjes, andere accessoires en ingrediënten. Overigens is bento in Engeland een bekend begrip, je kunt er op zo'n beetje elke straathoek in grotere steden afhaalbento's kopen!
Work hard, play harder.
pi_66385886
Woah een mede livejournal-er!

Misschien bent u ook een lid van de "bentolunch" group? Want een paar van uw creaties komen mij bekend voor! Welkom hier in ieder geval, al ben ik hier ook nog niet heel lang actief.

Maar des te meer zielen des te meer vreugd

En ik moet toch ook es naar London als ze daar veel tofs hebben
pi_66385924
Bentolunch, check! Die van jou kwamen mij ook al bekend voor haha!
Work hard, play harder.
pi_66386139
Ik wist wel dat er een enkele hollander rondhobbelde op die community maar ik wist niet precies wie.
Ook ik was naast bentolunch verrast over het bestaan van een bento-topic hier op het fokforum, nummer 4 zelfs al

Pas maar op, straks word het zowaar hip
Hoeveel zouden we er nodig hebben om zo'n winkel over te halen ook een zaak in nederland te beginnen
Zou heel wat gedoe schelen.
pi_66391705
Welkom pen-guin en leuke creaties heb je gemaakt!
pi_66393230
Kan iedereen trouwens - als dat geen moeite is - een beetje omschrijven wat er in de bento's zit? Ik kan sommige dingen niet thuis brengen terwijl die me juist nieuwsgierig maken.. Ik heb niet bijgehouden wie dat wel en niet doen, maar sommigen schrijven niet bij wat er in zit en dat is nou juist zo leuk om te weten - vind ik.
pi_66397283
Ik doe mijn best Taurus

Nou die ik net heb gemaakt:

Bovenin: feta, rauwe paksoi, gele cherry tomaatjes, paprika en tonijn.
Onderin: Veldsla, haricot verts, edamame's, rode cherry tomaatjes, eitje, para-/wal-noten.

Voor mijn lief:

Tonijn pasta salade, hello kitty eitje, haricot verts, edamame's en ham pitabrood monster!
pi_66397320
Dat pitabroodje!!

Die edamame's hè, moet je die eerst nog koken of stomen en zo ja, hoe lang?
pi_66397646
Ik koop ze in de diepvries, en ik doe ze dan samen met die haricot verts in een pannetje. 3-4 minuutjes koken.
Laten schrikken met koud water, en pellen maar!

Thanx trouwens, ik vond het pitabroodje ook erg lief, ging helemaal blij de deur uit vanochtend hihih
pi_66398013
Het valt me altijd wel op dat je totaal verschillende Bento's maakt voor jezelf en voor je vriend, heeft dat een reden?
pi_66398293
Ja goed opgelet zeg!
Het is vrij simpel:
- Ik ben op dieet.....dus bij mij kom je weinig koolhydraten tegen enzo
- Mijn liefje vind sommige groentes niet te eten, veel rode dingen lust hij niet, en hij lust geen rauwkost.

Dus vandaar hihih!! Het is altijd wel weer een uitdaging wat we erin stoppen, maar dat houd het ook wel spannend.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 februari 2009 @ 09:29:49 #101
163650 Greys
pi_66398949
Dat pitabroodje, wat gewèldig! Heeft je vriend zijn bento inhoud al gezien voordat hij weg gaat, of is het een verrassing als hij de trommel op zijn werk openmaakt? Moet hij dan niet heel hard lachen soms, zoals nu met die pita? (Sorry als je dit al eens gezegd hebt, ik moet de andere topics nog even teruglezen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66399949
Hahah, is niet erg hoor
Mijn lief ziet (en helpt zelfs mee, met bijv. vandaag de boontjes/edamame's koken, spoelen en pellen) 's ochtends zijn bento altijd al! Hij was er vanochtend ook erg blij mee en zonet op msn vertelde hij me dat zijn eitje lekker was door de tonijnsalade dus hij mengt de boel zelf ook
pi_66403387
Bento met wat restjes, voor na de sportschool.

Stukjes hamburger met sesamzout en gewone sesam, edamame en wilde rijst.
Work hard, play harder.
pi_66407271
Hmm simpel maar wel lekker
Leuke bakjes heb jij trouwens, waar heb je die gekocht???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')