Ze zenden trouwens elke dag een aflevering uit, en ze komen pas laat, na twaalven. Mooi voor de niet-kopers en downloaders die dit topic vast niet lezenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:56 schreef NoCigar het volgende:
a.s. Maandag begint op BBC2 het eerste seizoen. Ze zijn er snel bij.
Dat wil mij niet lukken, niemand behalve mijn zusje kijkt het. Terwijl ik het iedereen aanbiedquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb nu alle boxsets in bezit, seizoen 5 afgelopen zaterdag gekocht.
Plus ik heb mn pa verslaafd gekregen, hij is bij disc 5 van seizoen 2 (in 1 week tijd)
mooi om te zien
Kwaliteit is helaas niet voor de massa's!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
Dat wil mij niet lukken, niemand behalve mijn zusje kijkt het. Terwijl ik het iedereen aanbied
ik had destijds the Wire s01 gekocht op aanraden van dvd.nl (daar waren ze er erg over te spreken), eerste paar afleveringen voelde ik die serie niet echt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
Dat wil mij niet lukken, niemand behalve mijn zusje kijkt het. Terwijl ik het iedereen aanbied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef AgeEll het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Grappig - ik vond het juist omgekeerd. S4 vond ik het meest voorspelbaar. De lijnen die de jongens volgens zijn grotendeels toch uiteindelijk wat je verwacht.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef AgeEll het volgende:
Seizoen twee is eigenlijk het simpelste - maar toch vond ik het een prachtig seizoen met een goed (on amerikaans) einde.
Het seizoen met de Corner Boys vind ik toch het vetste - leukste karakter ontwikkelingen van de jongens.
Sowieso vind ik de karakter en carriere ontwikkelingen van iedereen het leukst.
quote:
Dat had ik ook wel een beetje zo met het vijfde seizoen. Blijf seizoen 4 het beste vinden, de makers zelf ook las ik v/d week. Ik vond het insider kijkje bij de Baltimore Sun dat in het laatste seizoen werd gegeven wel interessant trouwens. Goed geschreven door David Simon.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:01 schreef LostFormat het volgende:
Dit weekend s5 afgekeken. Vond dit het minste seizoen. Heel dat gedoe van McNulty en Freamon vond ik echt te ongeloofwaardig. Pas de laatste drie afleveringen kwam ik er echt goed in. Waarna het afgelopen was.
Welk gedoe was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:01 schreef LostFormat het volgende:
Dit weekend s5 afgekeken. Vond dit het minste seizoen. Heel dat gedoe van McNulty en Freamon vond ik echt te ongeloofwaardig. Pas de laatste drie afleveringen kwam ik er echt goed in. Waarna het afgelopen was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond S5 wat minder. Mooie laatste aflevering, dat wel.
Ben nu Oz aan het kijken en het valt me echt op hoeveel acteurs je daar weer terug ziet: Bodie, Herc, Carver, Rawls, Daniels, Method Man etc
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]Andersom, Oz was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond S5 wat minder. Mooie laatste aflevering, dat wel.
Ben nu Oz aan het kijken en het valt me echt op hoeveel acteurs je daar weer terug ziet: Bodie, Herc, Carver, Rawls, Daniels, Method Man etc. Ik vond het telkens raar dat Daniels (die was het toch...?)niet met een fake-Jamaicaans accent praatte in The Wire.
Laatst keek ik eens naar L&O Special Victims Unit, daar zitten er ook veel: Schillinger, die priester, Chris Keller en volgens mij nog meer. Ze hebben bij mij allemaal erg veel last van het Swiebertje-effect (het Schillinger-effect).
anonieme razernist
Hoe zit dat met OZ, is dat van dezelfde kwaliteit als The Wire?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Andersom, Oz was eerder. Ik vond het telkens raar dat Daniels (die was het toch...?)niet met een fake-Jamaicaans accent praatte in The Wire.
Laatst keek ik eens naar L&O Special Victims Unit, daar zitten er ook veel: Schillinger, die priester, Chris Keller en volgens mij nog meer. Ze hebben bij mij allemaal erg veel last van het Swiebertje-effect (het Schillinger-effect).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |