schaap +001quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:00 schreef schaap001 het volgende:
It Takes Two van Tina en Rod
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:13 schreef cafca het volgende:
Dezelfde kapper?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef WeezerButler het volgende:
Geboren in Nederland
wederom dezelfde 2 heren toevallig wel, maar de andere 2 niet...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef WeezerButler het volgende:
Hebben allen Van als tussenvoegsel in de naam ?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:35 schreef cafca het volgende:
nederlandse achternaam?
niet wat ik zoek iigquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef WeezerButler het volgende:
Spelen alle 4 guitaar
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:46 schreef Burnett het volgende:
gaven hun achternaam aan de bandnaam
Het is inderdaad de persoonlijke gitarist van Chester Burnett...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:07 schreef Beregd het volgende:
die rechtse lijkt wel Burnett himself (howlin wolf)
die linkse weet ik niet direct
quote:The 100 Greatest Guitarists of All Time (Rolling Stone)
65.()
![]()
's work on Howlin' Wolf classics such as "Wang Dang Doodle", "Killing Floor", "Back Door Man" and "Spoonful" inspired Keith Richards and an entire generation of British bluesmen. Wolf's idiosyncratic phrasing humbled countless sidemen, but
embellished the singer's every pronouncement with angular phrases, vibrato-laden riffs and audacious glissandos.
In het engels wel "sliding" genoemd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:13 schreef bukgeit het volgende:
Wat zijn audacious glissandos?
Klopt, maar da's wel vaker met die lijsten van RSquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef brother52 het volgende:
Raar lijstje van Rolling Stone overigens. Met de nummer 1 ben ik het wel eens maar de rest staat in een verkeerde volgorde en ik mis ook een aantal namen die er zeker in thuis horen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef schaap001 het volgende:
... als die bass een valstrik is (ik kijk ff naar de achtergrond)
quote:A former stripper and men's magazine model who also did the occasional X-rated video shoot back in the '80s,would be the blues version of the Andrea True Connection, but for one vitally important fact: this woman can really sing! An updated version of Bessie Smith with a wicked sense of humor and a gleefully omnisexual persona,
and her backup band the Swingin' Armadillos aren't just a novelty act, but a sassy, smart, and always-entertaining mix of sex, showbiz, and swing.
discografie:
1994 Home Cookin'
1995 Knockout
1997 Diva la Grande
1998 Swango
2000 The Toughest Girl Alive
2003 Whole Lotta Love
2005 White Trash Girl
2007 Guitar'd and Feathered
Johnny Ramone op 16 en Jack White op 17.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:41 schreef brother52 het volgende:
Raar lijstje van Rolling Stone overigens. Met de nummer 1 ben ik het wel eens maar de rest staat in een verkeerde volgorde en ik mis ook een aantal namen die er zeker in thuis horen.
Kurt Cobain en the Edge die er eigenlijk niet in thuis horen. Kirk Hammett die er in staat maar zijn leraar weer niet, net als een Vai en Malsteem die ik ook wel in zulke lijstjes verwacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:50 schreef belsen het volgende:
Johnny Ramone op 16 en Jack White op 17.
Er zit natuurlijk nog wel een verschil tussen 'goede' gitaristen en 'effectieve' of 'creatieve' gitaristen.
The Edge heeft wel een geheel eigen stijl neergezet en is/was daarin wel onderscheidend: net als Andy Summers bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kurt Cobain en the Edge die er eigenlijk niet in thuis horen. Kirk Hammett die er in staat maar zijn leraar weer niet, net als een Vai en Malsteem die ik ook wel in zulke lijstjes verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |